מעוניין לקבל את חוות דעתכם על הרעיו

NISNET

New member
מעוניין לקבל את חוות דעתכם על הרעיו

מעוניין לקבל את חוות דעתכם על הרעיון ועל האתר. כל ביקורת תתקבל בשמחה, תודה. www.fixnow.co.il
 

privet i

New member
לדעתי, בעניין של הדרכה וכאלה ...

יש לך שוק ובמיוחד כשהמחירים נראים ממש שווים לכל נפש. בנושא של תיקונים דרך הרשת וכו'...לא יודע כמה אנשים יסכימו לתת אמון במישהו שיחטט להם במחשב מרחוק. זה קצת קשה. אבל בכל זאת מכיוון שיש תקלה חייבים לתקן - ממילא מישהו צריך לעשות זאת. צריך לרכוש את אמון הלקוח. מבחינת המחירים אני חושב שאין לך תחרות
בהצלחה.
 
מעולה

חובה עוד אמצעי תשלום. שובר תשלום נשמע על הפנים. מי רוצה ללכת לדואר. או שישלחו לך צ'ק בדואר. או כמובן לגהץ. יש כאן ניגוד בין הזמינות והקלות שבקבלת השירות לבין הסירבול בתשלום.
 

gili667

Member
בעיות שדורשות התיחסות

1. אמצעי התשלום א. שליחת שובר - צפוי לאחוז לא מבוטל של כאלו שלא ישלמו ב. שליח - רעיון טוב שעלותו גבוהה , גם אם אתה עושה זאת על אופניים 2. שליטה מרחוק דורשת השתלת תוכנה חיצונית לצורכי שליטה - מרתיע רבים מומלצ להוסיף אפשרות של ביקורי בית 3. מחירים כוללים מע"מ? יש קבלות? 4. כדאי להרחיב את שעות התמיכה - השעות בהן ניתנת התמיכה מתאימה בעיקר לעסקים ופנסיונרים 5. בעיה טכנית בשאלות נפוצות: פתיחת השאלות והשורות גולשות מהמסך 6. צריך לתת הדעת למקרה של תקלה ...... עקב עבודת הטכנאי מאחל הרבה הצלחה !!
 
../images/Emo45.gif 2 עצות נוספות

במקום המילה השתלטות תשתמש במילה התחברות כלומר לעולם אל תאמר (או תכתוב באתר) ללקוחות את המילה השתלטות מרחוק, תמיד תאמר התחברות מרחוק. מאז שהתחלתי להשתמש במילה התחברות אני נותן תמיכה מרחוק להרבה יותר לקוחות שלי מבעבר, זה מוריד מהם את הרטיעה. שנית, אתה חייב להוסיף אפשרות לסליקה בכרטיס אשראי, אחרת זה לא ילך. בהצלחה.
 

NISNET

New member
תודה רבה על ההתייחסות.

כל הבעיות שציינתם בטיפול. תודה רבה! אם ישנם הארות\הערות נוספות אשמח לישמוע..
 
ביטול התראות "וינדוס לא חוקי"

השירות של ביטול התראות "וינדוס לא חוקי" הוא כמובן לא חוקי. אני במקומך לא הייתי מציע לאנשים שירות שכזה ובטח שלא מפרסם אותו באינטרנט. ברגע שמיקרוסופט מגלים את זה, תצפה לכתב תביעה בדואר.
 
תשובה

יש 2 אפשרויות להסרת ההתראה הזו: 1) לקנות עותק חוקי של Windows. 2) להתקין Crack לא חוקי. אני מניח שהוא לא יעשה את האפשרות הראשונה...
 

NISNET

New member
תן לי לחדש לך בחור:

מיקרוסופט בעצמה הוציאה מאמר איך לבטל את ההתראה על "וינדוס לא חוקי": http://support.microsoft.com/kb/921914/ עכשיו זה חוקי?
 
תשובה

למיטב הבנתי המאמר הזה מסביר איך לבטל את בדיקת הWGA בגירסת הפיילוט שלו. מצויין שם שבעתיד תותקן אצל המשתמש הגירסה הקבועה של WGA ואז כן יהיו לו התראות. אם אתה מבצע את הפרוצדורה הזו למי שיש את הגירסה הקבועה של WGA (ולדעתי זה מה שיש לכולם), אז לא לכך התכוונו במיקרוסופט.
 

אוריטק

New member
כמה הערות

* יש לך שגיאת כתיב ב"ציוד היקפי" * הסרת ההודעה של ו"וינדוס לא חוקי" אינה חוקית * שעות הפעילות קטנות- ניתן לפתור על ידי שיתוף פעולה עם חנות/ עסק שעובד בשעות הרבה יותר גדולות * שיתוף פעולה עם חנויות ברחבי הארץ כי יש דברים שלא תוכל לפתור - במקרה של מחשב לא עולה בכלל, בעיות אינטרנט וכו' לשני הכוכביות האחרונות אני יכול לעזור לך, אם אתה צריך אני אשמח לעזור. פנה במסר. המון בהצלחה
 
למעלה