מעוניין בטרייד קטן, אבל צריך הצעות רציניות

TheNightcrawler

New member
מעוניין בטרייד קטן, אבל צריך הצעות רציניות

יש לי את גיטרה ושמה בישראל Gibson M-3, כן, גיבסון, זאת גיטרה שהם ניסו לכבוש איתה את השוק למטאל פעם אבל לא כל כך הלך להם. שמתי בגיטרה פיקאפים של Seymour duncan כלהלן, Parallel axis Blues saraceno Bridge/ Hot rails / Parallel axis Neck, יש לכולם פיצול לסינגל בסוויצ' אחד. לגיטרה יש גם Floyd rose של Schaller. 24 פרטים, Dimaond inlays, 24 פרטים, 25.5" סקאלה, רדיוס 12" אני מאמין. גוף פופלר, צוואר מייפל. הפיקאפים לבד עולים 1600 שקל, זה היה שדרוג רציני, אבל אני לא אוהב גיטרות רזות, רק שמנות, אני מעוניין לעשות טריידים על כל דבר שנראה לכם שווה או למכור אותה ב6500 שקל. בבקשה רק הצעות רציניות, אפשר להשיג אותי בטלפון 054-3155970, קוראים לי אריאל. בבקשה לא סטראטוקאסטרים, עברו אצלי מספיק. הגיטרה באה עם קייס קשיח של גיבסון נ.ב, הגיטרה הכחולה היא של וורמות', והיא לא למכירה אלא אם כן יש לכם 10,000 שקל שוכבים בצד, ותאמינו לי, היא עלתה לי יותר להרכיב. הנה הגיטרה בפעולה: http://www.youtube.com/watch?v=rD49XqvGoOo תמונה: http://1angelus.20m.com/guitars1.JPG
 

sheepeH

New member
10 אלף שקל על WARMOTH?

איפה אתה חיי בנאדם
 

Carcass

New member
פשש..

לא ראיתי גיטרה כזאת הרבה זמן.. גיטרה על הכיפאק,הגיטריסט השני שלנו בלהקה דאז היה מנגן על כזאת.. למה אתה רוצה להחליף אותה?
 

TheNightcrawler

New member
כי לצערי הסאונד רזה מדי

ניגנתי תמיד על גיטרות יחסית מלאות בעץ ושמנות, אני מחפש גיטרה כזאת. והוורמוט' עלתה לי קרוב ל2300$, אז אני לא ימכור אותה בפחות, היא גיטרה מדהימה, אותה לעולם אני לא אחליף.
 

jointstriker

New member
נצל"ש:תגידו אם נגיד אני רוצה להחליף

פיק אפ בגיטרה ואני רוצה את ההוט ריילז של סימור....ואני רוצה אותו רק בגשר ..מוכרים אותו בבודדים או שחייבים לקנות את הסט השלם של שלושתם?
 

TheNightcrawler

New member
יש אותו בבודדים

גם ראיתי מישהו בהומלס מוכר, ב300, מחיר טוב דווקא, בחנות עולה 490 חדש אני חושב.
 

TheNightcrawler

New member
לא יודע... אבל לא קשה לעשות לבד

הרצל בטח יקח בסביבות ה100 ? אוהבים בארץ לשחוט על עבודה לא כלום.
 

TheMo

New member
100 ש"ח להתקנה מקצועית של פיקאפים

נשמע בסדר גמור. כמה זמן לוקח לו לעשות את זה?
 

jointstriker

New member
שמע זה די הרבה. סה"כ הוא צריך להתיך את החיבור

של הפיק אפ גשר ולשלוף אותו(במקרה שאני רוצה להחליף רק אותו)לקחת את ההוט רייל להלחים אותו לחיבור ולהבריג אותו לפיקגארד. במקרה של הסטראט הבעיה היא שהוא צריך להרים את כל הפיקגארד אבל עדיין ....הוא רק מוציא את הברגים ולא מתעסק עם שאר החיווט. וגם אין לרייל כפתור פיצול כך שאין לו יותר מידי דברים להוסיף ולחבר (ולקדוח בפיקגארד במקרה של הוספת כפתור לא מקורי)
 

TheNightcrawler

New member
להוט ריילס דווקא יש פיצול

יש 4 חוטים, אני פיצלתי אותו, אין כזה הבדל בתכלס, אבל עדיין, סתם בשביל הניסיון.
 
100 זה מעט.

צריך גם להחליף מיתרים בסטראט כדי להחליף פיקאפ. בשביל פחות מ100 שח לא שווה לבעל מקצוע בכלל להתאמץ. בכל מקרה אפשר לעשות לבד .
 

TheNightcrawler

New member
אני לא הייתי לוקח יותר מ100

לעבודה של 40 דקות, ואתה לא צריך לסחוב לבנים ששוקלות 300 קילו כל אחת, 100 זה מספיק, אם לא יותר מדי. אנשים פה חושבים שהם שווים משהו, כמו הרצל הזה, 200 שקל עבודה על לא כלום., מילא היה עושה עבודה ראויה.
 
למעלה