מעונות של נעמת

mika553

New member
מעונות של נעמת

מישהי במקרה יודעת מהם התעריפים במעונות של נעמת? האתר שלהם באינטרנט בהכנה אז אין כל-כך היכן לברר...
 

judith4

New member
בכל מעונות היום התעריף אמור להיות זהה

והוא נקבע במשרד התעשיה המסחר והתעסוקה. לפעמים יש מעונות שמחלקים את התשלום ה-12 של השנה (חודש אוגוסט) על פני 11 החודשים לפניו, ואז על פניו נראה שמשלמים יותר מהמופיע בטבלאות, אבל יש לחשב בעצם תשלום שנתי.
 

s p r i n g1

New member
שאלה לגבי שעות עבודה לחד הורית

משום מה מנהלת המעון של המתוקית מתעקשת שלא משנה שאני חד הורית שאם אעבוד מתחת 40 שעות בשבוע אני אעלה מדריגות התשלום (של טבלת התמ"ס) כי זה הכלל, ולפי מה שבדקתי וגם נאמר פה בפרוום לא אחת זה פשוט לא נכון, מצאתי את ההנחיות של התמ"ס לשנת 2007 וגם בררתי היום עם מישהי ממל"ל (הם כיום קבלן משנה של התמ"ס ובודקים את טפסי הזכאויות שמועברים לתמ"ס לצורך הסיבסוד של המעונות) שדיברה מייד עם בחורה ממחלקת המעונות בתמ"ס והתשובה חד משמעית שחד הורית יכולה לעבוד 20 שעות ועדיין תהיה זכאית לדרגה לפי מבחן ההכנסה ולא תוקפץ בדרגות כי עובדת פחות מ40 שעות,כלומר אם יצא דרגה 3 לא תעלה בשתי דרגות כמו מי שלא חד הורית. ושוב ניסיתי לדבר עם מנהלת המעון ולהגיד לה שבדקתי ואני יכולה לעבוד 20 שעות ועדיין להיות זכאית לדרגה לפי מבחן ההכנסה וגם ביקשתי שתבדוק , היא בשלה, היא יודעת הכי טוב ואני לא אלמד אותה איך לעבוד (וזה בהמשך ל"גאונות" שלה שהיא לא חייבת ולא תדווח להורים על התפרצות מחלות מדבקות בתינוקיה.....) ומה עושים במצב כזה? יש לי הרגשה שהיא פשוט לא מדווחת נכון לתמ"ס, אני רוצה כמובן לרדת ל25 שעות ולדווח על כך אבל מה יקרה אם מנהלת המעון שוב תדווח שגוי כמו שעושה כניראה לאחרות?
 

חמנייה1

New member
תפני לתמ"ס באופן עצמאי

זה מה שאני עשיתי, כשהמנהלת שלנו, שגם יודעת הכל הכי טוב והיא כבר ראתה הכל אחרי 23 ששנה שהיא מנהלת את המעון הזה, לא ידעה מה לעשות עם אמא חד-הורית שלא עובדת עם תלוש משכורת וגם לא עצמאית, אלא עובדת שכירה-פרילאנסרית (זה המעמד שלי ע"פ מס הכנסה. ביררתי איתם בזמנו). אז התקשרתי לבד לממונה על המחוז שלנו. היא כמובן בהתחלה שאלה למה אני לא פונה דרך המנהלת. כשהסברתי לה, היא אמרה שהיא (המנהלת) צריכה רק להתבייש שהיא לא מסוגלת לסדר את זה בעצמה ומטרטרת הורים בין הרשויות השונות. היא אמרה לי איזה מכתב לשלוח להם ונגמר הסיפור.
 

חמנייה1

New member
הכוונה שלי לממונה על המחוז בתמ"ס

אגב, גם לגביה המנהלת טענה שהיא כנראה "לא הבינה מה אמרתי לה", אבל בסוף זה הסתדר, אז מה אכפת לי?
 

הילה35

New member
המנהלת שלי אמרה 24 שעות

תאמרי לה שתתקשר למנהלת של וצו גבעתיים..
 

הילה35

New member
יחידנית אם לילד אחד

שמרויחה ברוטו פחות מ 13,200, משלמת בסביבות 600 ש"ח לחודש, למרות שזה שכר גבוה בהרבה מהממוצע במשק. יש להם חישוב מיוחד לחד הוריות...
 

judith4

New member
מפנה לקישור שצירפתי בעיקר לקובץ PDF

שימו לב יש תעריף שונה לתינוקות ולפעוטות (לתינוקות קצת יותר יקר). הילה, יש התחשבות גם באמהות בשבתון. ספרינג, אכן די לעבוד 20 ש"ש לחד הורית ואכן לא מורידים בגלל זה בשתי דרגות. והחישוב לחד הוריות בקצרה - לוקחים חצי משכר האם ואותו מחלקים בשלוש (בהנחה שיש ילד אחד) ואז מקבלים את ההכנסה לנפש (אם יש יותר מילד אחד מחלקים תמיד בנפש אחת יותר מאשר יש במשפחה). מה שאומר שמי שמרוויחה עד 13,230 לחודש תשלם לכיתת התינוקות 665 ש"ח לחודש ובכיתת הפעוטות 506 ש"ח (בתחשיב של 12 חודשים) - דרגה 3. ובדרגה 4 - מי שמרוויחה עד 14,790 ש"ח לחודש תשלם לכיתת התינוקות 835 ש"ח לחודש ובכיתת הפעוטות 636 ש"ח.
 

הילה35

New member
נהדר שמתחשבים בשבתון

אבדוק בקובץ בהפסקה הבאה. המנהלת שלנו הבטיחה לברר ולחזור אלי ועוד לא בררה. תודה
 

פז20

New member
מוזר אני עם דרגה שלוש ומשלמת 711 ש"ח לחודש

בוויצו. יכול להיות שיש הבדלים קטנים בין המקומות?
 

judith4

New member
הוא שאמרתי למעלה, תכפילי ב-12 תחלקי ב-11

יש מקומות בהם התשלום נפרס על 11 תשלומים ולא על 12.
 

lilth

New member
עוד לילה לבן? ../images/Emo10.gif

מקווה שהקטנים יחלימו במהרה!
 

judith4

New member
לבן חלקית, חזרתי לישון אחרי, אז יש שיפור קל

 

חמנייה1

New member
גם אני משלמת ככה בויצו

אני חושבת שלכל המעונות של ארגוני הנשים (ויצו, נעמת ואמונה) יש מחירים אחידים שקובע משרד התמ"ס.
 

mika553

New member
תודה על התשובות +מקפיצה לשאלה נוספת

מעונות נעמת עובדים בימי ו'?
 

EFRATY10

New member
מחיר מלא 2000 ש"ח ליום מלא. לאם חד הורית

מגיעה הנחה רצינית .
 

רלי9

New member
דעות על מעונות נעמ"ת

הי בנות.,אני אמא חדשה, זוהי כניסתי הראשונה לפורום והנה אתן משוחחות על נושא מאוד רלוונטי - מעונות נעמ"ת . בימים אלו אני מחפשת גן/מעון לבתי לשנה הבאה, אחת האפשרויות היא מעון נעמ"ת ולכן אני מבקשת לשמוע דעות/המלצות על מעונות נעמ"ת . בתודה רלי
 

זואיzoe

New member
לא חושבת שאפשר לתת דעה אחת כוללת

יש מעונות נעמת שאין בהם מקום כבר מרגע ההרשמה, ומיד יש שם 36 ילדים,כמו ברמת אביב, ויש כאלה שנחשבים טובים לא פחות ואף יותר מגן פרטי.. כמו זה שאליו אני רשמתי את בתי ואשר בשנה שעברה היו שם רק 22 ילדים.. זה היה נהדר..השנה, בגן הצעירים כבר אין מקום ויש איזה 35 ויש כאלה סניפים שרק מלהסתכל על הצוות, או על החצר, תקבלי חררה ותברחי כל עוד נפשך בך.. אז תלוי בסניף במי שמנהלת אותו ובגישה שלה... ועוד דברים. בסניף שלי למשל, המנהלת תהפוך עולמות כדי לעזור לאמא חד הורית לקבל דרגה, יש מעונות שהמנהלת לא מבינה אפילו כמה שעות על האם לעבוד ע"מ להיות זכאית להנחה והכי חשוב.. תסתכלי על הצוות ותתרשמי, כי זה הכי חשוב.. תחושת הבטן שלך... האם תפקידי בידי הצוות את הילדה שלך בראש שקט או שלא.שימי לב לנקיון.. אצלנו למזלי כולן שם היו חולות נקיון. ובכל איזור/שכונה, יש כמה מעונות של נעמת.. באיזור שלי יש אולי 6 וזה רק בספירה מהירה. ואת צריכה לראות איך באות הנשים האלה מרמת אביב עם הג'יפים שלהם, הגדילה לעשות אחת שבאה עם האמר!!!! נגנבתי (וגם קצת כעסתי, כי היא תופסת מקום אולי לחד הורית שלא יכולה לשלם יותר מ 500 שקל..)
 
למעלה