מעונות של התמ"ת בזמן מלחמה

מעונות של התמ"ת בזמן מלחמה

יש לי שני ילדים במעון נעמת ביבנה ואתמול בלילה ניסיתי להשיג משהי מהצוות או משהו שיודע מה קורה ביום ראשון כי ביבנה חזרו ללמוד,אפילו טלפון שאיו לימודים לא קיבלנו,והיום הסתבר שרק לילדים שהוריהם עובדים ב"מפעל חיוני" יתקבלו למעון וזה גם עד 10 ילדים מכל כיתה. אני עובדת בבית מרקחת שע"פ משרד העבודה נחשב מפעל חיוני ויש לי מזכר המוכיח על כך,ולמרות זאת לא קיבלו את שני הילדים שלי למעון,אני רוצה להבין,יש ילדים סוג א' ו-ב'?כי ההורים שלהם לא רופאים או בקבע או שוטרים?או שפותחים לכולם או שלאף אחד,או שמחלקים את היום כמו שעשו בבתי הספר,חצי מהילדים למדו עד 11...והחצי השני מ11 עד 14.פשוט מחדל של משרד התמ"ת,אני בטוחה שאת התשלום על החודש העיקר הם כבר העבירו במלואו לכיסם ועד שאנחנו נראה את ההחזר על הימים האלה ייצאו לנו קרניים.
 

lital_helmer

New member
ובנושא קרוב..

אצלנו אין גנים בכלל! שום כלום. ואני בטוחה שלא נקבל כלום בחזרה. מה שעשו אצלכם ביבנה באמת תמוה. אבל! מה עושים כאן כל ההורים שעובדים במקום רגיל (לא חיוני ולא כלום) אשר חייבים להגיע לעבודה ואין להם היכן להשאיר את ילדיהם?? מה הם אמורים לעשות? למה אף אחד לא נותן את הדעת לגבי הבעיה הזו? ואגב יש מוקד של משרד התמ"ת ואת יכולה לנסות לברר שם...
 
פשוט זרקו אותנו לכלבים...ושנתמודד!

וחוץ מזה תנסי להשיג את משרד התמ"ת,ועוד בימים אלה,אפילו למיילים הם לא עונים גם בימי שהם לא ימי מלחמה. ב ז י ו ן ! והכי יפה שחלק ממה שתקבלי חזרה (אם תקבלי בכלל)זה חלק מהחופשה השנתית שמגיעה לך. אולי זה גם בזיון לדון בזה שעדיין זה לא נגמר ואף אחד לא שם הביתה בשלום משם עדיין,אבל אלו נושאים שיטרידו אותנו לאחר מכן,אז כדאי כבר להתחיל להתקומם כי אם לקח להם שמונה שנים להגיב לירי על עוטף עזה אז תארי לך כמה זמן יקח עד שהבעיה ה"שולית" הזו תפטר.
 

lital_helmer

New member
הם דווקא ענו לי

לפני כמה ימים. אין לי מושג איך אף אחד לא מתקומם ולא אומר כלום בנושא הזה.
 
תודה רבה

התקשרתי לגב' לבנה משולם הממונה על פניות הציבור ,וגם כתבתי לה מייל,בטל' לא עונים למרות שזה בין השעות 10 ל-13 ולא ניתן להשאיר הודעה,ותשובה מייל שלה אני בטוחה שאקבל בעוד כמה ימים שכבר הכל יסתדר תמיד זה ככה.העברתי את אותו מייל כתובת ששלחת לי נראה מה יהיה. תודה ויום טוב
 

lital_helmer

New member
אגב אני שאלתי אותם היום שאלה

והם כבר ענו לי. לא שזה עזר במשהו אבל בכל זאת...
 

אירישה

New member
במלחמה הקודמת מעונות ויצו/נעמת לא עבדו בכלל

לא לעובדים ב"מפעל חיוני", ולא לאף אחד אחר (ואני עבדתי בזמנו ב"מפעל חיוני"). לפחות לא בישוב שלי. עם האזעקה הראשונה ביקשו להוציא את הילדים, לא פתחו עד אחרי שהמלחמה נגמרה (אבל אז המשיכו יומיים לפני תחילת שנת הלימודים החדשה, כדי לפצות את ההורים על אבדן ימי חופש כנראה.) כשראיתי שהצ'קים המשיכו לרדת מחשבון הבנק, התקשרתי למשרדים של ויצו ודיברתי עם גברת נחמדה מאוד (עכשיו אני כבר לא זוכרת את שמה), שהסבירה לי שבמחשב לא רשום שהצ'ק הספציפי הזה הגיע מאיזור המלחמה, ולכן הוא הופקד כמו כל הצ'קים האחרים, והיא מתנצלת על אי הנוחות. ביקשה את שם ומיקום המעון, ואת הכתובת שלנו. תוך שבועיים קיבלתי את יתר הצ'קים שלי שרשמתי להם, וגם צ'ק עם החזר יחסי של אותו חודש. בנוסף, פיצו אותנו ב-3 ימי קייטנה (המלחמה הקודמת, כזכור, הייתה בחודשי הקיץ).
 
רק שיחזירו לא משנה איך

אין לי בעיה שיחזירו את זה בימי לימודים נוספים באוגוסט,זה יעזור לאמהות עובדות מאוד מאוד,אבל עד שהם מחליטים משהו הם מוציאים לנו ת'מיץ .
 
למעלה