מעוללות נתב"ג

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
../images/Emo51.gif לך../images/Emo161.gif על ההסברים

מעוללות נתב"ג
עמדה 38 השעה 0700 חברת אי-זד
לך
על ההסברים
והתמונות וחג חרות שמח וטעים לך ולכול בני ביתך
 
תודה, מצות דווקא מתאים לי ../images/Emo155.gif

לך
על ההסברים
והתמונות וחג חרות שמח וטעים לך ולכול בני ביתך
תודה, מצות דווקא מתאים לי

וכמו שאמרתי כל האוטובוסים בתחבורה הבינעירונית בכרתים האוטובוסים חדשים, בתחבורה העירונית לא זוהה אף אוטובוס שהגיע מהארץ
 
מאיר, תמונות מעניינות../images/Emo51.gif

מעוללות נתב"ג
עמדה 38 השעה 0700 חברת אי-זד
מאיר, תמונות מעניינות

אוטובוס כדוגמת הניאפולן שצילמת לא יאושר לתנועה בארצנו, לפחות לא בעתיד הקרוב. אותו אדם שאחרי על התקנים במשרד התחבורה לא מתלהב מהרעיון שהנהג יושב נמוך בהרבה מהנוסעים (ממש מתחתם).
 
למה? זה נהג-מדריך?

מאיר, תמונות מעניינות

אוטובוס כדוגמת הניאפולן שצילמת לא יאושר לתנועה בארצנו, לפחות לא בעתיד הקרוב. אותו אדם שאחרי על התקנים במשרד התחבורה לא מתלהב מהרעיון שהנהג יושב נמוך בהרבה מהנוסעים (ממש מתחתם).
למה? זה נהג-מדריך?
באוטובוסים של קומה וחצי הנהג יושב ממש על הכביש בגובה של הנהגים בגוררי המטוסים
 
אני יודע, אבל כאן חושבים בצורה מאוד

למה? זה נהג-מדריך?
באוטובוסים של קומה וחצי הנהג יושב ממש על הכביש בגובה של הנהגים בגוררי המטוסים
אני יודע, אבל כאן חושבים בצורה מאוד
שמרנית. קשה מאוד לשנות תקנים לתחבורה... הרי בתחילת שנות התשעים הגיע מרצדס O404 מקורי מגרמניה לניסוי באגד ולקח הרבה זמן עד שזכה לאישור נסיעה, בגלל שהנהג יושב "נמוך" (הרבה יותר גבוה מזה שבתמונה), אין גומיות בדלתות ואבוי, יש דלת לנהג שנפתחת אל הכביש (כאילו שהנהג טמבל ויפתח אותה ליד תנועה סואנת).
 
ממש טיפשי

אני יודע, אבל כאן חושבים בצורה מאוד
שמרנית. קשה מאוד לשנות תקנים לתחבורה... הרי בתחילת שנות התשעים הגיע מרצדס O404 מקורי מגרמניה לניסוי באגד ולקח הרבה זמן עד שזכה לאישור נסיעה, בגלל שהנהג יושב "נמוך" (הרבה יותר גבוה מזה שבתמונה), אין גומיות בדלתות ואבוי, יש דלת לנהג שנפתחת אל הכביש (כאילו שהנהג טמבל ויפתח אותה ליד תנועה סואנת).
ממש טיפשי
הדלת ליד הנהג נחשבת כמעלה וכהתחשבות בנהג ובמורה הדרך שיושב לידו גם יחד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה