שפירא מאיר
New member
מעוללות נתב"ג
מעוללות נתב"ג
עמדה 38 השעה 0700 חברת אי-זד
מעוללות נתב"ג
עמדה 38 השעה 0700 חברת אי-זד
אבל בעמדה 36מעוללות נתב"ג
עמדה 38 השעה 0700 חברת אי-זד
באמת טעותאבל בעמדה 36
השעה 0705 וארקיע זה אי-אל-זד
שלטי המהירות בחלון, שוניםמעוללות נתב"ג
עמדה 38 השעה 0700 חברת אי-זד
שמוליק מתיישב להגהמעוללות נתב"ג
עמדה 38 השעה 0700 חברת אי-זד
התחנה המרכזיתמעוללות נתב"ג
עמדה 38 השעה 0700 חברת אי-זד
משרדי התחנהמעוללות נתב"ג
עמדה 38 השעה 0700 חברת אי-זד
הצועניםמעוללות נתב"ג
עמדה 38 השעה 0700 חברת אי-זד
מעוללות נתב"ג
עמדה 38 השעה 0700 חברת אי-זד
תודה, מצות דווקא מתאים לילך
על ההסברים![]()
והתמונות וחג חרות שמח וטעים לך ולכול בני ביתך
תודה, מצות דווקא מתאים לי![]()
וכמו שאמרתי כל האוטובוסים בתחבורה הבינעירונית בכרתים האוטובוסים חדשים, בתחבורה העירונית לא זוהה אף אוטובוס שהגיע מהארץ
הם חזרו לארץ והושמשו.תודה, מצות דווקא מתאים לי![]()
וכמו שאמרתי כל האוטובוסים בתחבורה הבינעירונית בכרתים האוטובוסים חדשים, בתחבורה העירונית לא זוהה אף אוטובוס שהגיע מהארץ
מאיר, תמונות מעניינותמעוללות נתב"ג
עמדה 38 השעה 0700 חברת אי-זד
למה? זה נהג-מדריך?מאיר, תמונות מעניינות![]()
אוטובוס כדוגמת הניאפולן שצילמת לא יאושר לתנועה בארצנו, לפחות לא בעתיד הקרוב. אותו אדם שאחרי על התקנים במשרד התחבורה לא מתלהב מהרעיון שהנהג יושב נמוך בהרבה מהנוסעים (ממש מתחתם).
אני יודע, אבל כאן חושבים בצורה מאודלמה? זה נהג-מדריך?
באוטובוסים של קומה וחצי הנהג יושב ממש על הכביש בגובה של הנהגים בגוררי המטוסים
ממש טיפשיאני יודע, אבל כאן חושבים בצורה מאוד
שמרנית. קשה מאוד לשנות תקנים לתחבורה... הרי בתחילת שנות התשעים הגיע מרצדס O404 מקורי מגרמניה לניסוי באגד ולקח הרבה זמן עד שזכה לאישור נסיעה, בגלל שהנהג יושב "נמוך" (הרבה יותר גבוה מזה שבתמונה), אין גומיות בדלתות ואבוי, יש דלת לנהג שנפתחת אל הכביש (כאילו שהנהג טמבל ויפתח אותה ליד תנועה סואנת).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.