מעוללות הכריזה בתחנת האוניברסיטה
מעוללות הכריזה בתחנת האוניברסיטה
1-2-3 נסיון..גגגרר...גגררר...גררר...הלו..הלו..מישהו ברכבת ישראל שומע? מישהו ברכבת ישראל יודע מתי נכנסות הרכבות לתחנה? מישהו ברכבת יודע איפה נמצאות הרכבות? 17:00 - 17:10: בפרק הזמן הזה אמורות להגיע שלוש רכבות לתחנת האוניברסיטה: אחת מדרום ושתיים מצפון. או הוו כמה שזה מסובך..או הוו הוו כמה שזה מסובך. במיוחד שבשעות האלה עמידה בלו"ז היא לא משהו... אז ככה: הכרוז מכריז על רכבת פרברית לכוון דרום עד רחובות שנכנסת לרציף מס 2. כמה שניות אחר כך נכנסת רכבת לכוון דרום אמנם אבל לרציף מס' 3 והיעד שלה הוא דווקא ראשונים. נוסעים שעומדים על רציף 2 מנסים לרוץ לרציף שלוש אבל כמובן מפספסים. דקה אחר כך נכנסת לרציף 2,נחשתם? הרכבת שעליה הכריזו (לרחובות) והנוסעים המסכנים שרצו ופיספסו (כי חשבו שהכרוז טעה) מתנשפים חזרה לרציף שממנו הם נמלטו לפני דקותיים... ותוך כדי כך, מי באה? מי מופיעה? בשקט בשקט לרציף מספר 1? בלי כרוז ובלי בטיח? רכבת שלישית, זאת לבנימינה. נשמע מצחיק? אבל זאת התעללות לשמה: אי אפשר להשתמש בחדר ההמתנה התת קרקעי כי אז מפספסים את הרכבת. זה קרה לי פעם אחת. קשה לעמוד ברציף הקפוא והרועש. נו? אז לאן הלכו המליארדים? אני מתכוון לכתוב להנהלת הרכבת. עשיתי את זה לא מזמן בקשר לכמה בעיות כולל זאת שתיארתי. קיבלתי מכמב נורא ארוך (ומייגע) על תכניות ותכניות עפ ראשי תיבות נורא יפים והטמעות של כל מיני דברים נורא מתוחכמים. אבל? רמקול יש? מיקרופון יש?
מעוללות הכריזה בתחנת האוניברסיטה
1-2-3 נסיון..גגגרר...גגררר...גררר...הלו..הלו..מישהו ברכבת ישראל שומע? מישהו ברכבת ישראל יודע מתי נכנסות הרכבות לתחנה? מישהו ברכבת יודע איפה נמצאות הרכבות? 17:00 - 17:10: בפרק הזמן הזה אמורות להגיע שלוש רכבות לתחנת האוניברסיטה: אחת מדרום ושתיים מצפון. או הוו כמה שזה מסובך..או הוו הוו כמה שזה מסובך. במיוחד שבשעות האלה עמידה בלו"ז היא לא משהו... אז ככה: הכרוז מכריז על רכבת פרברית לכוון דרום עד רחובות שנכנסת לרציף מס 2. כמה שניות אחר כך נכנסת רכבת לכוון דרום אמנם אבל לרציף מס' 3 והיעד שלה הוא דווקא ראשונים. נוסעים שעומדים על רציף 2 מנסים לרוץ לרציף שלוש אבל כמובן מפספסים. דקה אחר כך נכנסת לרציף 2,נחשתם? הרכבת שעליה הכריזו (לרחובות) והנוסעים המסכנים שרצו ופיספסו (כי חשבו שהכרוז טעה) מתנשפים חזרה לרציף שממנו הם נמלטו לפני דקותיים... ותוך כדי כך, מי באה? מי מופיעה? בשקט בשקט לרציף מספר 1? בלי כרוז ובלי בטיח? רכבת שלישית, זאת לבנימינה. נשמע מצחיק? אבל זאת התעללות לשמה: אי אפשר להשתמש בחדר ההמתנה התת קרקעי כי אז מפספסים את הרכבת. זה קרה לי פעם אחת. קשה לעמוד ברציף הקפוא והרועש. נו? אז לאן הלכו המליארדים? אני מתכוון לכתוב להנהלת הרכבת. עשיתי את זה לא מזמן בקשר לכמה בעיות כולל זאת שתיארתי. קיבלתי מכמב נורא ארוך (ומייגע) על תכניות ותכניות עפ ראשי תיבות נורא יפים והטמעות של כל מיני דברים נורא מתוחכמים. אבל? רמקול יש? מיקרופון יש?