מעוללות הכריזה בתחנת האוניברסיטה

מצב
הנושא נעול.
מעוללות הכריזה בתחנת האוניברסיטה

מעוללות הכריזה בתחנת האוניברסיטה
1-2-3 נסיון..גגגרר...גגררר...גררר...הלו..הלו..מישהו ברכבת ישראל שומע? מישהו ברכבת ישראל יודע מתי נכנסות הרכבות לתחנה? מישהו ברכבת יודע איפה נמצאות הרכבות? 17:00 - 17:10: בפרק הזמן הזה אמורות להגיע שלוש רכבות לתחנת האוניברסיטה: אחת מדרום ושתיים מצפון. או הוו כמה שזה מסובך..או הוו הוו כמה שזה מסובך. במיוחד שבשעות האלה עמידה בלו"ז היא לא משהו... אז ככה: הכרוז מכריז על רכבת פרברית לכוון דרום עד רחובות שנכנסת לרציף מס 2. כמה שניות אחר כך נכנסת רכבת לכוון דרום אמנם אבל לרציף מס' 3 והיעד שלה הוא דווקא ראשונים. נוסעים שעומדים על רציף 2 מנסים לרוץ לרציף שלוש אבל כמובן מפספסים. דקה אחר כך נכנסת לרציף 2,נחשתם? הרכבת שעליה הכריזו (לרחובות) והנוסעים המסכנים שרצו ופיספסו (כי חשבו שהכרוז טעה) מתנשפים חזרה לרציף שממנו הם נמלטו לפני דקותיים... ותוך כדי כך, מי באה? מי מופיעה? בשקט בשקט לרציף מספר 1? בלי כרוז ובלי בטיח? רכבת שלישית, זאת לבנימינה. נשמע מצחיק? אבל זאת התעללות לשמה: אי אפשר להשתמש בחדר ההמתנה התת קרקעי כי אז מפספסים את הרכבת. זה קרה לי פעם אחת. קשה לעמוד ברציף הקפוא והרועש. נו? אז לאן הלכו המליארדים? אני מתכוון לכתוב להנהלת הרכבת. עשיתי את זה לא מזמן בקשר לכמה בעיות כולל זאת שתיארתי. קיבלתי מכמב נורא ארוך (ומייגע) על תכניות ותכניות עפ ראשי תיבות נורא יפים והטמעות של כל מיני דברים נורא מתוחכמים. אבל? רמקול יש? מיקרופון יש?
 

naps

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

מעוללות הכריזה בתחנת האוניברסיטה
1-2-3 נסיון..גגגרר...גגררר...גררר...הלו..הלו..מישהו ברכבת ישראל שומע? מישהו ברכבת ישראל יודע מתי נכנסות הרכבות לתחנה? מישהו ברכבת יודע איפה נמצאות הרכבות? 17:00 - 17:10: בפרק הזמן הזה אמורות להגיע שלוש רכבות לתחנת האוניברסיטה: אחת מדרום ושתיים מצפון. או הוו כמה שזה מסובך..או הוו הוו כמה שזה מסובך. במיוחד שבשעות האלה עמידה בלו"ז היא לא משהו... אז ככה: הכרוז מכריז על רכבת פרברית לכוון דרום עד רחובות שנכנסת לרציף מס 2. כמה שניות אחר כך נכנסת רכבת לכוון דרום אמנם אבל לרציף מס' 3 והיעד שלה הוא דווקא ראשונים. נוסעים שעומדים על רציף 2 מנסים לרוץ לרציף שלוש אבל כמובן מפספסים. דקה אחר כך נכנסת לרציף 2,נחשתם? הרכבת שעליה הכריזו (לרחובות) והנוסעים המסכנים שרצו ופיספסו (כי חשבו שהכרוז טעה) מתנשפים חזרה לרציף שממנו הם נמלטו לפני דקותיים... ותוך כדי כך, מי באה? מי מופיעה? בשקט בשקט לרציף מספר 1? בלי כרוז ובלי בטיח? רכבת שלישית, זאת לבנימינה. נשמע מצחיק? אבל זאת התעללות לשמה: אי אפשר להשתמש בחדר ההמתנה התת קרקעי כי אז מפספסים את הרכבת. זה קרה לי פעם אחת. קשה לעמוד ברציף הקפוא והרועש. נו? אז לאן הלכו המליארדים? אני מתכוון לכתוב להנהלת הרכבת. עשיתי את זה לא מזמן בקשר לכמה בעיות כולל זאת שתיארתי. קיבלתי מכמב נורא ארוך (ומייגע) על תכניות ותכניות עפ ראשי תיבות נורא יפים והטמעות של כל מיני דברים נורא מתוחכמים. אבל? רמקול יש? מיקרופון יש?
 

raminec

New member
נופלים בפרטים הקטנים...

מעוללות הכריזה בתחנת האוניברסיטה
1-2-3 נסיון..גגגרר...גגררר...גררר...הלו..הלו..מישהו ברכבת ישראל שומע? מישהו ברכבת ישראל יודע מתי נכנסות הרכבות לתחנה? מישהו ברכבת יודע איפה נמצאות הרכבות? 17:00 - 17:10: בפרק הזמן הזה אמורות להגיע שלוש רכבות לתחנת האוניברסיטה: אחת מדרום ושתיים מצפון. או הוו כמה שזה מסובך..או הוו הוו כמה שזה מסובך. במיוחד שבשעות האלה עמידה בלו"ז היא לא משהו... אז ככה: הכרוז מכריז על רכבת פרברית לכוון דרום עד רחובות שנכנסת לרציף מס 2. כמה שניות אחר כך נכנסת רכבת לכוון דרום אמנם אבל לרציף מס' 3 והיעד שלה הוא דווקא ראשונים. נוסעים שעומדים על רציף 2 מנסים לרוץ לרציף שלוש אבל כמובן מפספסים. דקה אחר כך נכנסת לרציף 2,נחשתם? הרכבת שעליה הכריזו (לרחובות) והנוסעים המסכנים שרצו ופיספסו (כי חשבו שהכרוז טעה) מתנשפים חזרה לרציף שממנו הם נמלטו לפני דקותיים... ותוך כדי כך, מי באה? מי מופיעה? בשקט בשקט לרציף מספר 1? בלי כרוז ובלי בטיח? רכבת שלישית, זאת לבנימינה. נשמע מצחיק? אבל זאת התעללות לשמה: אי אפשר להשתמש בחדר ההמתנה התת קרקעי כי אז מפספסים את הרכבת. זה קרה לי פעם אחת. קשה לעמוד ברציף הקפוא והרועש. נו? אז לאן הלכו המליארדים? אני מתכוון לכתוב להנהלת הרכבת. עשיתי את זה לא מזמן בקשר לכמה בעיות כולל זאת שתיארתי. קיבלתי מכמב נורא ארוך (ומייגע) על תכניות ותכניות עפ ראשי תיבות נורא יפים והטמעות של כל מיני דברים נורא מתוחכמים. אבל? רמקול יש? מיקרופון יש?
נופלים בפרטים הקטנים...
אם משקיעים מליארדים בפיתוח של תשתית משוכללת ומודרנית ולא מקפידים על פרטים קטנים כמו מישהו שאחראי על כריזה רלוונטית, אז הכסף הרב פשוט יורד לטמיון. למה ברכבת ישראל לא משקיעים את תשומת הלב בפרטים הקטנים הקשורים לנוחיות של הנוסעים? כבר השקיעו בתחנה כל כך יקרה, עם אולם תת-קרקעי כל כך מפואר לנוסעים. למה לא לארגן כריזה נורמלית?? בשנים הקרובות עם פתיחתם של קווים נוספים התופעה רק תלך ותחמיר. כריזה ושילוט הולם הם יותר מסתם דרישת הקהל, הם חובה. חוויות כאלו יכולות לגרום ל'יומם' מתחיל ברכבת לשנות את דרכיו ולעבור לשימוש בלעדי ברכבו הפרטי. שירות ללקוחות צריך להיות לאורך כל הדרך
 

naps

New member
מה זה יומם???

נופלים בפרטים הקטנים...
אם משקיעים מליארדים בפיתוח של תשתית משוכללת ומודרנית ולא מקפידים על פרטים קטנים כמו מישהו שאחראי על כריזה רלוונטית, אז הכסף הרב פשוט יורד לטמיון. למה ברכבת ישראל לא משקיעים את תשומת הלב בפרטים הקטנים הקשורים לנוחיות של הנוסעים? כבר השקיעו בתחנה כל כך יקרה, עם אולם תת-קרקעי כל כך מפואר לנוסעים. למה לא לארגן כריזה נורמלית?? בשנים הקרובות עם פתיחתם של קווים נוספים התופעה רק תלך ותחמיר. כריזה ושילוט הולם הם יותר מסתם דרישת הקהל, הם חובה. חוויות כאלו יכולות לגרום ל'יומם' מתחיל ברכבת לשנות את דרכיו ולעבור לשימוש בלעדי ברכבו הפרטי. שירות ללקוחות צריך להיות לאורך כל הדרך
מה זה יומם???
 

raminec

New member
הגדרה יותר מדוייקת ליוממות

מאיפה בא השם??
הגדרה יותר מדוייקת ליוממות
מתוך הויקיפדיה - האנציקלופדיה החופשית. יוֹממוּת (commuting) היא תופעה חברתית המתקיימת כאשר אנשים המתגוררים ביישוב מסוים נוסעים מדי יום למקום עבודתם הנמצא ביישוב אחר, בדרך כלל בעיר הגדולה בהשוואה למקום מגוריהם. אנשים אלו מכונים יוֹממים (commuters).
 
זאת אומרת שמי שעובד לילה קבוע

הגדרה יותר מדוייקת ליוממות
מתוך הויקיפדיה - האנציקלופדיה החופשית. יוֹממוּת (commuting) היא תופעה חברתית המתקיימת כאשר אנשים המתגוררים ביישוב מסוים נוסעים מדי יום למקום עבודתם הנמצא ביישוב אחר, בדרך כלל בעיר הגדולה בהשוואה למקום מגוריהם. אנשים אלו מכונים יוֹממים (commuters).
זאת אומרת שמי שעובד לילה קבוע
נקרא ליליים.....
 
כריזה ברכבת מעצבנת

נופלים בפרטים הקטנים...
אם משקיעים מליארדים בפיתוח של תשתית משוכללת ומודרנית ולא מקפידים על פרטים קטנים כמו מישהו שאחראי על כריזה רלוונטית, אז הכסף הרב פשוט יורד לטמיון. למה ברכבת ישראל לא משקיעים את תשומת הלב בפרטים הקטנים הקשורים לנוחיות של הנוסעים? כבר השקיעו בתחנה כל כך יקרה, עם אולם תת-קרקעי כל כך מפואר לנוסעים. למה לא לארגן כריזה נורמלית?? בשנים הקרובות עם פתיחתם של קווים נוספים התופעה רק תלך ותחמיר. כריזה ושילוט הולם הם יותר מסתם דרישת הקהל, הם חובה. חוויות כאלו יכולות לגרום ל'יומם' מתחיל ברכבת לשנות את דרכיו ולעבור לשימוש בלעדי ברכבו הפרטי. שירות ללקוחות צריך להיות לאורך כל הדרך
כריזה ברכבת מעצבנת
המון מלל מיותר. אחרי כל תחנה "לכל נוסעים שלום רב" בקול סכריני ומלוקק. אפשר פשוט:"התחנה הבאה: X".
 

python 4

New member
זה אולי הדבר הכי מעצבן ברכבת../images/Emo45.gif

כריזה ברכבת מעצבנת
המון מלל מיותר. אחרי כל תחנה "לכל נוסעים שלום רב" בקול סכריני ומלוקק. אפשר פשוט:"התחנה הבאה: X".
זה אולי הדבר הכי מעצבן ברכבת

כשאני מדבר בסלולרי או משהו, ופתאום הכרוז מתחיל: "נוסעים נכבדים שלום רב. התחנה הבאה הינה בנימינה. נא לוודא שלא שכחתם תיקים וחפצים אישיים ברכבת. היציאה מהתחנה תעשה בעזרת כרטיס הנסיעה בלבד. שימו לב - רכבת זו ממשיכה לתחנת תל אביב האוניברסיטה, תל אביב מרכז, תל אביב השלום, תל אביב ההגנה ושדה התעופה בן גוריון. הנוסעים לתחנות הביניים - קיסריה/פרדס חנה, חדרה מערב, נתניה, הרצליה וכפר יהושע מתבקשים להחליף רכבת ברציץ מספר 3 דרך המנהרה. המשך יום נעים לכולם והמשך נסיעה טובה, מהנה, מהירה ובעיקר שקטה לכל נוסעי רכבת ישראל עליכם השלום ותבוא הברכה עליכם במהרה בקרוב בימינו אמן". וכל זה במקום להגיד: "התחנה הבאה - בנימינה". דבר מעצבן מס' 2: תמיד אחרי שהכרוז גומר להקריא את המגילה שלו, תמיד, אבל תמיד, זה שיושב בכיסא ממול ישאל אותי: "סליחה, הרכבת הזו עוצרת בנתניה, נכון?"
 

קובי לו

New member
להרגיע בבקשה

זה אולי הדבר הכי מעצבן ברכבת

כשאני מדבר בסלולרי או משהו, ופתאום הכרוז מתחיל: "נוסעים נכבדים שלום רב. התחנה הבאה הינה בנימינה. נא לוודא שלא שכחתם תיקים וחפצים אישיים ברכבת. היציאה מהתחנה תעשה בעזרת כרטיס הנסיעה בלבד. שימו לב - רכבת זו ממשיכה לתחנת תל אביב האוניברסיטה, תל אביב מרכז, תל אביב השלום, תל אביב ההגנה ושדה התעופה בן גוריון. הנוסעים לתחנות הביניים - קיסריה/פרדס חנה, חדרה מערב, נתניה, הרצליה וכפר יהושע מתבקשים להחליף רכבת ברציץ מספר 3 דרך המנהרה. המשך יום נעים לכולם והמשך נסיעה טובה, מהנה, מהירה ובעיקר שקטה לכל נוסעי רכבת ישראל עליכם השלום ותבוא הברכה עליכם במהרה בקרוב בימינו אמן". וכל זה במקום להגיד: "התחנה הבאה - בנימינה". דבר מעצבן מס' 2: תמיד אחרי שהכרוז גומר להקריא את המגילה שלו, תמיד, אבל תמיד, זה שיושב בכיסא ממול ישאל אותי: "סליחה, הרכבת הזו עוצרת בנתניה, נכון?"
להרגיע בבקשה
את שני המשפטים האחרונים ("במהירה בימינו וכו') מעולם, אבל מעולם הפקח לא אמר. שנית, ההכרזה הכי חשובה בקו נהריה-ת"א (או נהריה - נתב"ג, או נהריה - באר-שבע) היא ההכרזה לקראת בנימינה כשבאים מכוון חיפה. שכן, אז הרכבת לא עוצרת בכל תחנות הביניים (מקיסריה ועד הרצליה מ ועד בכלל) וזה דבר סופר קריטי לכל הנוסעים לאותן חמש תחנות ביניים. במיוחד בשעות הערב המאוחרות שכן אז מי שבטעות לא ירד בבנימינה וצריך לנתניה יצטרך לקחת בחזרה רכבת מת"א. בזבוז אדיר של זמן. הבזבוז יכול להיות בין 30 ל-70 דקות, תלוי בשעה. ועוד משהו. בית-יהושע ולא כפר יהושע. בכפר יהושע היתה פעם רכבת. ראה כל השרשורים בנושא רכבת העמק.
 

python 4

New member
זה מטריד את כל מי

להרגיע בבקשה
את שני המשפטים האחרונים ("במהירה בימינו וכו') מעולם, אבל מעולם הפקח לא אמר. שנית, ההכרזה הכי חשובה בקו נהריה-ת"א (או נהריה - נתב"ג, או נהריה - באר-שבע) היא ההכרזה לקראת בנימינה כשבאים מכוון חיפה. שכן, אז הרכבת לא עוצרת בכל תחנות הביניים (מקיסריה ועד הרצליה מ ועד בכלל) וזה דבר סופר קריטי לכל הנוסעים לאותן חמש תחנות ביניים. במיוחד בשעות הערב המאוחרות שכן אז מי שבטעות לא ירד בבנימינה וצריך לנתניה יצטרך לקחת בחזרה רכבת מת"א. בזבוז אדיר של זמן. הבזבוז יכול להיות בין 30 ל-70 דקות, תלוי בשעה. ועוד משהו. בית-יהושע ולא כפר יהושע. בכפר יהושע היתה פעם רכבת. ראה כל השרשורים בנושא רכבת העמק.
זה מטריד את כל מי
שבודק איפה הרכבת שהוא עולה עליה עוצרת, מה שכל בנאדם עם הגיון צריך לעשות. לא צריך דוקטורט בשביל להבין מלוח הזמנים שכדי להגיע מחיפה לכפר-בית-יהושע צריך להחליף רכבת בבנימינה. גם כשאתה נוסע באוטובוס מתחנה A לתחנה B אתה תדע אם צריך להחליף קו באמצע, והנהג לא יכריז על זה כל פעם. אפשר לקצר ולומר - "התחנה הבאה - בנימינה. הרכבת תמשיך אח"כ ישירות לתל אביב". וזהו, אנשים שנוסעים להרצליה יבינו שהם לא יגיעו רחוק ברכבת הזו. ובטח שאפשר לתת קצת קרדיט לאינטליגנציה של נוסעי הרכבת, ואין צורך להזכיר להם לשמור את הכרטיס לביקורת, לא לשכוח חפצים ודברים אישיים ברכבת, וללבוש סוודר כי קר בחוץ.
 

Image of me

New member
על איזו אינטליגנציה אתה מדבר?

זה מטריד את כל מי
שבודק איפה הרכבת שהוא עולה עליה עוצרת, מה שכל בנאדם עם הגיון צריך לעשות. לא צריך דוקטורט בשביל להבין מלוח הזמנים שכדי להגיע מחיפה לכפר-בית-יהושע צריך להחליף רכבת בבנימינה. גם כשאתה נוסע באוטובוס מתחנה A לתחנה B אתה תדע אם צריך להחליף קו באמצע, והנהג לא יכריז על זה כל פעם. אפשר לקצר ולומר - "התחנה הבאה - בנימינה. הרכבת תמשיך אח"כ ישירות לתל אביב". וזהו, אנשים שנוסעים להרצליה יבינו שהם לא יגיעו רחוק ברכבת הזו. ובטח שאפשר לתת קצת קרדיט לאינטליגנציה של נוסעי הרכבת, ואין צורך להזכיר להם לשמור את הכרטיס לביקורת, לא לשכוח חפצים ודברים אישיים ברכבת, וללבוש סוודר כי קר בחוץ.
על איזו אינטליגנציה אתה מדבר?
אתה אולי יודע את מערך הקווים, אבל הנוסעים צריכים מישהו שידריך אותם איך להגיע לתחנת היעד שלהם. לא לכל אחד יש חוברת של לוח זמנים בכיס. השאלה איפה לעבור רכבת תלויה במקרים רבים גם בשעה שבה נוסעים! וגם לי כבר היו מקרים שבהם עליתי על רכבת בלי להיות בטוח איפה היא עוצרת. למשל רק חלק מהרכבות עוצרות בעתלית, קרית חיים, קיסריה, כפר חב"ד, ואפילו תחנות כמו בית יהושע ולב המפרץ.
 

Image of me

New member
והכי חשוב:עובדי רכבת לא תמיד זמינים

על איזו אינטליגנציה אתה מדבר?
אתה אולי יודע את מערך הקווים, אבל הנוסעים צריכים מישהו שידריך אותם איך להגיע לתחנת היעד שלהם. לא לכל אחד יש חוברת של לוח זמנים בכיס. השאלה איפה לעבור רכבת תלויה במקרים רבים גם בשעה שבה נוסעים! וגם לי כבר היו מקרים שבהם עליתי על רכבת בלי להיות בטוח איפה היא עוצרת. למשל רק חלק מהרכבות עוצרות בעתלית, קרית חיים, קיסריה, כפר חב"ד, ואפילו תחנות כמו בית יהושע ולב המפרץ.
והכי חשוב:עובדי רכבת לא תמיד זמינים
ולכן לא תמיד יש את מי לשאול.
 

python 4

New member
בכל זאת, יש לוח זמנים בכל תחנה

על איזו אינטליגנציה אתה מדבר?
אתה אולי יודע את מערך הקווים, אבל הנוסעים צריכים מישהו שידריך אותם איך להגיע לתחנת היעד שלהם. לא לכל אחד יש חוברת של לוח זמנים בכיס. השאלה איפה לעבור רכבת תלויה במקרים רבים גם בשעה שבה נוסעים! וגם לי כבר היו מקרים שבהם עליתי על רכבת בלי להיות בטוח איפה היא עוצרת. למשל רק חלק מהרכבות עוצרות בעתלית, קרית חיים, קיסריה, כפר חב"ד, ואפילו תחנות כמו בית יהושע ולב המפרץ.
בכל זאת, יש לוח זמנים בכל תחנה
אפשר לראות שם בבירור כל רכבת איפה היא עוצרת ואיפה לא, ואם צריך להחליף רכבת זה גם מסומן היטב.
 

Image of me

New member
אף פעם לא רצת לרכבת?

בכל זאת, יש לוח זמנים בכל תחנה
אפשר לראות שם בבירור כל רכבת איפה היא עוצרת ואיפה לא, ואם צריך להחליף רכבת זה גם מסומן היטב.
אף פעם לא רצת לרכבת?
למי יש זמן להסתכל בלוח הזמנים? וגם - זה לוח ענק, עד שמבינים מי נגד מי לוקח כמה דקות (למישהו שלא כל החיים שלו זה לוח זמנים של הרכבת
) ויש כאלה שפשוט מוותרים. רכבת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה לצאת מנקודת הנחה שהנוסעים ראו ו/או הבינו את לוח הזמנים.
 

python 4

New member
זה מתחיל להיות..

אף פעם לא רצת לרכבת?
למי יש זמן להסתכל בלוח הזמנים? וגם - זה לוח ענק, עד שמבינים מי נגד מי לוקח כמה דקות (למישהו שלא כל החיים שלו זה לוח זמנים של הרכבת
) ויש כאלה שפשוט מוותרים. רכבת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה לצאת מנקודת הנחה שהנוסעים ראו ו/או הבינו את לוח הזמנים.
זה מתחיל להיות..
ויכוח גורדי השחקים באשדוד מס' 2. אני שונא להתווכח איתך, אז אני אגיד שאתה צודק וזהו.
ואם כבר הזכרת את הלוח זמנים של הרכבת (לוז"ר, בקיצור) אני הרי אספן נלהב של לוז"רים מכל העולם (אפילו שאין לי אפילו עשירית מהאוסף שלך, אני יודע, ראיתי). החלום שלי זה יום אחד להתפרץ באמצע הלילה לתחנת הרכבת בעכו, לנפץ את השמשה של הלוח זמנים הענק שתלוי שם ולגנוב להם את זה. ואז אני אתלה את זה אצלי מעל המיטה. פשוט ענק. לדעתי הם צריכים למכור פוסטרים של הלוז"ר. הם יעשו מליונים! שאותם הם יוכלו להשקיע במערכת כריזה ממוחשבת, שבה גם אם אתה נוסע ברכבת של 4:14 בבוקר יום שישי הסדרן לא ישמע כאילו הרגע העירו אותו מהשינה. "לתשומת לב הנוסעים, הרכבת תיכנס מיד לתחנת.. יאללה, 4 בבוקר, עזבו אותי באמא ש'כם ותנו לי להמשיך לישון בשקט". מבוסס על מקרה אמיתי.. בערך.
ובאופן מקרי ביותר, אני שומע מבחר שירי ילדים נוסטלגים בעת גלישה בפורום זה, כמו שאני אוהב, כשפתאום במהלך כתיבת הודעה זו עולה לי השיר של האחים והאחיות מפסטיבל שירי הילדים ב- 77: צ'יק צ'יק הרכבת, בצ'יק צ'יק על הפסים בצ'יק צ'יק בה קנינו את הכרטיסים בצ'יק צ'יק עוד מעט נגיע לחיפה ארץ ישראל שלי, כל כך יפה! כן כן כן טסה הרכבת, טו טו טו טו אה טסה הרכבת, טו טו אהההההההההה
 

Image of me

New member
אה, חשבתי שגם אתה אוהב להתווכח איתי

זה מתחיל להיות..
ויכוח גורדי השחקים באשדוד מס' 2. אני שונא להתווכח איתך, אז אני אגיד שאתה צודק וזהו.
ואם כבר הזכרת את הלוח זמנים של הרכבת (לוז"ר, בקיצור) אני הרי אספן נלהב של לוז"רים מכל העולם (אפילו שאין לי אפילו עשירית מהאוסף שלך, אני יודע, ראיתי). החלום שלי זה יום אחד להתפרץ באמצע הלילה לתחנת הרכבת בעכו, לנפץ את השמשה של הלוח זמנים הענק שתלוי שם ולגנוב להם את זה. ואז אני אתלה את זה אצלי מעל המיטה. פשוט ענק. לדעתי הם צריכים למכור פוסטרים של הלוז"ר. הם יעשו מליונים! שאותם הם יוכלו להשקיע במערכת כריזה ממוחשבת, שבה גם אם אתה נוסע ברכבת של 4:14 בבוקר יום שישי הסדרן לא ישמע כאילו הרגע העירו אותו מהשינה. "לתשומת לב הנוסעים, הרכבת תיכנס מיד לתחנת.. יאללה, 4 בבוקר, עזבו אותי באמא ש'כם ותנו לי להמשיך לישון בשקט". מבוסס על מקרה אמיתי.. בערך.
ובאופן מקרי ביותר, אני שומע מבחר שירי ילדים נוסטלגים בעת גלישה בפורום זה, כמו שאני אוהב, כשפתאום במהלך כתיבת הודעה זו עולה לי השיר של האחים והאחיות מפסטיבל שירי הילדים ב- 77: צ'יק צ'יק הרכבת, בצ'יק צ'יק על הפסים בצ'יק צ'יק בה קנינו את הכרטיסים בצ'יק צ'יק עוד מעט נגיע לחיפה ארץ ישראל שלי, כל כך יפה! כן כן כן טסה הרכבת, טו טו טו טו אה טסה הרכבת, טו טו אהההההההההה
אה, חשבתי שגם אתה אוהב להתווכח איתי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה