ענת כפול 2
New member
מעדכנת ושואלת לגבי סקירה מאוחרת
להזכירכן, ביום רביעי עשינו סקירה מאוחרת בתה"ש בסופו של דבר אכן מי שביצע את הסקירה היה פרופ´ אחירון, שיהיה ענייני נטו. לגבי הממצאים, יש כמה ממצאים שמדאיגים אותי מבקשת לדעת מה דעתכן: 1.חישוב ע"פ המחזור החודשי מעלה שגיל ההריון הוא 22 שבועות (נכון ליום ביצוע הבדיקה) לטענת אחירון העוברות מתאימות בגודלן ל 20 שבועות בלבד. (הערה משלי: מאחר וההריון הושג כנראה ע"י הזרעה כשבועיים אחרי המחזור האחרון יתכן שחישוב גיל ההריון לא צריך להיות מיום קבלת המחזור החודשי אלא מיום ההזרעה-כמו בהפריה, או שאני טועה) 2. אצל העוברית השמאלית התגלה כי בשליה שלה (שהיא אגב משותפת לשתיהן) נמצאו שני כלי דם (במקום שלושה). 3. אצל אותה עוברית שמאלית התגלה שחדר המוח השמאלי יותר גדול מהימני. ע"פ אחירון אין שום דבר בממצאים האלו שמצריך מעקב או בדיקות מיוחדות פרט למעקב שיגרתי אצל הרופא בעוד כחודש (כמובן שזה לא מרגיע אותי בכלל). התור לרופא המטפל צפוי בעוד שבועיים בערך. אנא בנות מבקשת כמה שיותר דעות ועצות וסיפורי נסיונות, הכל ייתקבל ביותר מבברכה. תודות ענת שיהיה לכולנו שבוע שקט רגוע ומשעמם
להזכירכן, ביום רביעי עשינו סקירה מאוחרת בתה"ש בסופו של דבר אכן מי שביצע את הסקירה היה פרופ´ אחירון, שיהיה ענייני נטו. לגבי הממצאים, יש כמה ממצאים שמדאיגים אותי מבקשת לדעת מה דעתכן: 1.חישוב ע"פ המחזור החודשי מעלה שגיל ההריון הוא 22 שבועות (נכון ליום ביצוע הבדיקה) לטענת אחירון העוברות מתאימות בגודלן ל 20 שבועות בלבד. (הערה משלי: מאחר וההריון הושג כנראה ע"י הזרעה כשבועיים אחרי המחזור האחרון יתכן שחישוב גיל ההריון לא צריך להיות מיום קבלת המחזור החודשי אלא מיום ההזרעה-כמו בהפריה, או שאני טועה) 2. אצל העוברית השמאלית התגלה כי בשליה שלה (שהיא אגב משותפת לשתיהן) נמצאו שני כלי דם (במקום שלושה). 3. אצל אותה עוברית שמאלית התגלה שחדר המוח השמאלי יותר גדול מהימני. ע"פ אחירון אין שום דבר בממצאים האלו שמצריך מעקב או בדיקות מיוחדות פרט למעקב שיגרתי אצל הרופא בעוד כחודש (כמובן שזה לא מרגיע אותי בכלל). התור לרופא המטפל צפוי בעוד שבועיים בערך. אנא בנות מבקשת כמה שיותר דעות ועצות וסיפורי נסיונות, הכל ייתקבל ביותר מבברכה. תודות ענת שיהיה לכולנו שבוע שקט רגוע ומשעמם