מעדכנת ומספרת סיפור קשה...

just face it

New member
מעדכנת ומספרת סיפור קשה...

המחזור הגיע ביום חמישי... כמעט שבוע מאז שהפסקתי את הכדורים... הגיע בטיפת דם קטנה.. ומאז יש יום של כתם דם ויום של הפרשה חומה לסירוגין.. עוד לא הגיע השטף... ועכשיו לסיפור הקשה... קרובת משפחה (קרובה מאוד) הייתה בשמירה קפדנית בהריון.. והיום בבוקר ילדה בלידה שקטה בשבוע 6.. עובר שכניראה הפסיק להתפתח בחודש חמישי.. לידה קשה מאוד שסכנה את חייה... ב"ה היא בסדר עכשיו אבל הצער גדול... בעלה היה אצל הוריי אז חזקתי אותו ועברנו על כל הדברים שצריך לעשות וגם אמרתי לו שיקח לה זמן להתאושש וגם יהיו נפילות אז שצריך סבלנות... הוא אמר שהיא תצלצל אליי.. (לא רצתה שיבקרו אותה עכשיו ובצדק..) ואני מקווה שהיא תהיה בסדר
 

papela1

New member
שירה

אין לי ספק כי את האדם הנכון במקום הנכון עבורם, מחזקת אותך מתוקה, שנה טובה.
 
למעלה