מעדכנים מהשטח....

navig8tor

New member
מעדכנים מהשטח....

מסלול 26 כבר מרובד כמעט לגמרי...נותר רק סלילת הצומת עם 12 התקנת תאורות....צביעת קווים ויאללה טסים...סיום משוער יולי 2006
 

navig8tor

New member
שני אורחים קרואים שבאו ליום יומיים

ה 767 של שלדון אידלסון מלאס ווגאס והמטוס של ברק תעופה חונה בצילו
 

S o l l y

New member
פייי הרבה זמן זה לוקח...

תודה על התמונות והעידכונים
 

joelblueyes

New member
אני שילמתי עבור המטוס הזה...

אם זה המטוס של הבעלים של מלון ונציה בלאס וגאס.... שמתי אצלו בבלק ג'ק הרבה כסף
 

navig8tor

New member
AXH עשה אתמול הקפות במשך שעתיים

"הנמכות" על 12 "טיר דרופים" על 30 ועוד תרגולים...אני לא מבין מדוע בעידן הסימולטור עוד מתאמנים ב"חי" על נחיתות והמראות.
 

sr G a L

New member
ממריא?

המדפים לא עד הסוף למטה, ורואים מאחורי המנועים את ה"טשטוש" הזה שנובע מחום המנוע, זה אומר שהמנוע פועל ברמה הכי גבוהה שלו לא?
 

NNN747

New member
לא הבנתי מה AXH עשה...?

עשה פשוט הקפות? וביצע נחיתות והמראות על 30ו-12? איך כזה מטוס עושה בדיוק הקפות? הרי טאץ' אנד גו הוא כמובן לא יכול לעשות, אני צודק? אז הוא נחת כל פעם ונסע חזרה לתחילת המסלול כדי להמריא שוב פעם? מישהו יכול להסביר לי..
 

atrac3

New member
לדעתי ממריא מיד אחרי טאץ אנד גו

המדפים מבלבלים אבל האדים מאחורי המנוע נותנים תחושה של כח מלא. בנוסף, נראה שסוף המסלול לא קרוב מאחוריו ועל כן זה כנראה המראה.
 

הנכד של

New member
../images/Emo15.gifכן עשה טאטצ' אנד גו. חבר שמע

כל הזמן את חלופי הדברים. אני אישית ראיתי את ה.. בעיני. צריך לשאול את נוע 04 מדוע ? אך יומיים קודם הוא עמד ליד ההנגר של אל על (לתיקון?) לאורך כל התימרונים להוציא 2 מקרים שספרתי הוא לא קיפל את כן הנסע. מכך הסקתי(04?) כי הייתה לו בעיית כן נסע או משהוא קרוב, והוא שילב עם אמונים. הסיבובים היו ברוב המקרים הדוקים מאוד ולא נראה לי כי היה זה אמונים לשמם.
 
למעלה