מעדיף לעשות עוד שבועיים בשנה

yoavtzur

New member
נדרשות תעצומות נפש על מנת להסתער

אתה צודק ב 100% אדם שלא מאמין לא יסתער. אם נגייס את כל החרדים( 35,000) נקבל כ 4000 חיילים קרביים. בשביל זה לגייס 31,000 ג´ובניקים?
 

עמלק

New member
שוב הנתוני בדיחה שלך ?

מתי תבין שכל צבא מודרני כולל שלנו דורש 70 אחוז של תומכי לחימה ??? מתי תבין ? מי יכין אוכל, מי יתקן תחמושת ואמל"ח, מי יוביל תחמושת, מי יכין תאי מעצר לשבויים, מי ישמור עליהם, מי יאזין לתשדורות, מי ינקה מסלולי נחיתה, מי יתכנן אמל"ח, מי ומי ומי ומי... אתה רק רוצה להיות שכיר חרב !!! רק כסף מעניין אותך, לא צה"ל, לא המילואימניקים רק אתה והכסף שלך ! אתה עלוב.
 

yoavtzur

New member
גם היום חיילים מקבלים משכורת

אני רק טוען שצריך להגדיל אותה בצורה משמעותית. אני לא מבין מה הקשר בין שכר לשכיר חרב. שכיר חרב זה הלך רוח,האם חיילים שיתוגמלו בצורה הוגנת ילחמו פחות טוב?!? יש מספיק תומכי לחימה בצבא. תודה על ההקשבה. יואב צור-שמאל ציוני!
 

עמלק

New member
אתה שכיר חרב בנשמתך.

אתה מוכן לזרוק לפח את כל עקרונות השוויון והדמוקרטיה תמורת כסף שאתה תקבל תמורת ביצוע המילואים.
 
אז למה שלא נשלב את הדברים?

ניקח גם חוק המחייב וניקח גם תגמולים. מה אתה אומר יואב? אני גם ממליץ לך להקים מפלגה למען מילואימניקים. אתה דמות ראוייה לחיקויי. קראתי אפילו בצו קריאה שאתה סוחף אנשים. היה שם אחד תומיקוס שמסביר כל כך יפה את עמדותיך. אתה ממש יכול לסחוף ציבור שלם. פאם תרוץ בראש מפלגה של מילואימניקים אני אצביע בעדך. בברכה מילואימניק שעוד מעט מסיים שנים ארוכות.
 

קונג

New member
שטויות במיץ

בבקשה: 4000 קרביים = 40 פלוגות חי"ר. בהנחה שצריך 2 פלוגות חי"ר למלא מקום של חטיבה א 4000 חיילים ישחררו 20 חטיבות מביצוע בט"ש בשנה. לא טוב? מעולה אפילו. אז כן, בוא נקח את שאר 31,000 "ג´ובניקים" מיותרים ונתן להם משימות לאומיות לבצע, אם אין לצבא מה לעשות איתם. ואם תצליח להבין מה גורם לאדם להסתער, מגיע לך להיות מפורסם ברמה של פרויד. מכיוון שאף אחד לא יודע מה עושה את זה. לכל אחד יש סיבה משלו. אגב, מתי בפעם האחרונה הסתערת שלא על המקלדת?
 

yoavtzur

New member
אז בוא ניקח את כל ה 35,000

למשימות לאומיות. 4000 חיילים קרביים לא יגרמו לשוויון,אבל יתכן מאוד שיגרמו למלחמת אחים. לא יודע בוודאות מה גורם לאדם להסתער,רק טענתי שצריך תעצומות נפש להסתער אל מול האויב. בכל מקרה אני דבק בגישה שהגורם לאדם להסתער היא הבושה(במקרה ולא יעשה כך) תודה על ההקשבה. יואב צור-שמאל ציוני!
 

עמלק

New member
אתה טיפש או מה ?

גיוס החרדים כן יביא שוויון בין החרדים לחילוניים... ועדיף מלחמת אחים על המשכת העלוקתיות.
 
למעלה