מעבר מחוף (מזרחי) לחוף (מערבי)

shlukshluk

New member
מעבר מחוף (מזרחי) לחוף (מערבי)

שלום במקרה שמישהו עשה מעבר דומה או מעבר בין מדינות אשמח לקבל רשימת TODO List לוודא שאננחנו לא מפספסים כלום. המלצות לגבי חברת הובלות יתקבלו בברכה. תודה.
 

debby12

New member
מנהל
לא עשיתי - אבל מה שעולה לי בראש זה

לזכור לעשות mail forward באתר של הדואר
 

metm98

New member
עשיתי את המעבר ההפוך

לא זכור לי משהו מיוחד. תצטרך להחליף לרישיון מקומי, ולחרשום את הרכב (אם יש) כמקומי. אבל זה לא בהול. כמו שדבי ציינה - חשוב להעביר את הדואר (אחרת מפספסים דברים) ולעדכן חשבונות בנק וכרטיסי אשראי - אבל זה נכון לכל מעבר דירה. בנוגע למיסים - על 2020 תצרך לדווח בשתי המדינות. אם יש לך חובות מס לעיירה מקומית (רכב? בית?) כדאי לסלק אותם כי הם נוטים לצבור קנסות מגוחכים במהירות מופרזת. בנוגע לחברת הובלות אני לא יכול להמליץ כי מקום העבודה אליו עברתי דאג להכל. אילמלא הם היו לוחצים כל כך שאתחיל ״כבר לפני שבוע״ הייתי שמח מאוד לנצל את המעבר לטיול נינוח מחוף לחוף. אבל אני לא יודע אם זה מעשי בימי קורונה. בהצלחה!
 

i can boogei

New member
סיאטל עיר מדהימה


 

nogala1

New member
עברתי בין מדינות - כמה מחשבות

1. אם אתם לא אזרחים - בידקו אם צריך להודיע לרשויות ההגירה על השינוי . 2. הסתכלו על הבית שלכם היטב ותחליטו מה שווה להעביר ומה עדיף למסור / למכור דרך פייסבוק - מרקט פלייס ( אנחנו עברנו מבית בפרברים לדירה בעיר , אז מכרנו המון בכמה אלפים טובים ) 3. משלוח - אנחנו נרשמנו דרך AAA. יש להם שירות רילוקשיין. הם שולחים לך מספר חברות שיתנו ההערכה ויפרטו את התנאים ואתם בוחרים אתהחברהשמתאימה לכם ביותר.
 
למעלה