BOLLOCKS, WANKER!!!!!!
אני לא הוכחתי את עצמי כשום מזויף-פאנק! אם כבר, אז אני אני מקורי-פאנק!!!! אני לא דופק את הראש בקיר. אני דופק את הראש עם ספריי צבע, כמו שחברתי השוודית אמרה. "תרבות הפאנק" על הזין שלי, כי אני שונא תרבות, כי זה חרא מטורף. נגיד, לפעמים אני בא לקונצרטים, עולה על הבמה, נותן כאפה לגבה של החנון עם החצוצרה, שובר את הכינור על הברך, ואומר במיקרופון "לכו להזדיין, בצורה מסודרת". ואז אני תוקע את המקל של המנצח באף, ומוציא עם זה שדונים. ואם אני הולך לתערוכה, אז אני מורח סירופ שוקולד ושפיך ודבק על התמונה של ואן-לוך. אני לא מחפש את עצמי באסלה, בכלל. אל תדברי אם את לא מכירה אותי. אני רק שותה משם. דרך אגב, יש לי להקה, ואני שר בה על קפיטליסטים ועל להתגלגל על הרצפה, ולעשות סקס על ערימות קש בקיבוץ. תשמעי אותנו כאן - www.purevolume.com/brutalassault תגידי אם זה טוב, אבל, אחר-כך.