מעבר לטיולון בייבי ג'וגר

sonrisita

New member
מעבר לטיולון בייבי ג'וגר

שלום, הבייבי בת 4 חודשים והאמבטיה ממש צפופה אבל מתבאסת לעבור לטיולון, בעיקר כי הוא לא נשכב ל180 והגב מרגיש די רעוע (אין משהו שמקבע אותו בצדדים).וגם במנח הזה היא מנסה להתיישב ומאמצת שרירי בטן והבנתי שזה לא בריא.אני תוהה לכל בעלות הבייבי ג'וגר, מתי עברתן לטיולון והאם יש מישהי שהשתמשה בטיולון מלידה והאם יש איזו ריפודית קשיחה מומלצת כדי להחליק כמה שיותר את המעבר מהאמבטיה לטיולון? אשמח לתובנות ולטיפים.שנה טובה וחג שמח
 
אני עם הבייבי ג'וגר מלידה

אני לא משתמשת בריפודית כלשהי אבל להבנתי יש די בזול במוצצים או צוציק וכדומה.
למה את מתכוונת רעוע? הבת שלי פעילה מאוד ולא יצא לי לראות אותה מנדנדת את המושב מצד לצד, וגם אם היא כן, אני לא חושבת שיקרה מזה משהו, להרגשתי העגלה מאוד יציבה (שלי עם 4 גלגלים).
אני כן אוסיף שהבת שלי מגיל 3 חודשים בערך הייתה בעגלה כמעט ורק על הבטן (עם הפנים לכיוון הרשת) ומאוד נהנתה מכך, הבנתי שיש מקרים שהמעבר מאמבטיה לטיולון יכול להיות מורכב כשיש שינוי של זוית הראייה של התינוק (למשל שבאמבטיה כל הזמן עם הפנים אל אמא ואז בטיולון הפוך) אז אולי גם זה משהו לשים אליו לב...
&nbsp
 

Narf7

New member
אנחנו עברנו בגיל ארבעה חודשים

הטיולון מגיע ל-170 מעלות, אאל"ט, אז היא לא הצליחה להתיישב מהמצב הזה.
אצלנו היא הייתה גם על הבטן לפעמים בטיולון עד שהתרגלה אליו.
ריפוד ניתן לקנות במוצצים אבל לדעתי אין צורך, במיוחד כשעדיין חם.
 
הקטנה בת חמישה חודשים ולא מסכימה בשום פנים ואופן

לשבת בטיולון (גם לנו יש בייבי ג'וגר). שמנו משטח עץ קשיח מאחור, ריפדנו יפה וכלום. בוכה, משתוללת ומנסה לקום קדימה. אם יש למישהי טיפים מה לעשות אשמח לשמוע.
 

Suala

New member
יכולה רק לנסות לעודד...

עברנו לטיולון בגיל 4 חודשים, היא שנאה אותו. אחרי זמן קצר הייתה מתחילה לבכות ולהתלונן. בשלב מסוים הבנו שהיא פשוט מתעייפת ולא יודעת להירדם בו, אז בהתחלה השתדלנו לא לצאת כשהיא עייפה ואחר כך למדנו לנצל את יתרונה המעולה של העגלה הזו ולהשכיב לישון על הבטן, כמו שהיא אוהבת בבית.
אם אלו לא יעזרו, אני רק יכולה לספר לך שהיום היא מאוד אוהבת לשבת בעגלה וכל האפיזודה הזו של ההתחלה נשכחה לגמרי. לקטנטנים לוקח זמן להסתגל לדברים חדשים, לחלקם יותר מאחרים...
 

sonrisita

New member
השכבה על הבטן בטיולון

אתן משכיבות על הבטן על משטח של 170 מעלות עם הפנים אל הרשת? אצלי גם באמבטיה היא מעולם לא שכבה על הבטן..רק עכשיו התחילה לגלות את עניין הבטן עם התהפכויות, העניין הוא שהיא מנסה להתיישב ממנחים כמו הדפני, הטרמפולינה כיסא בטיחות וכו אז גם משטח של 170 נותן לה אפשרות לנסות בניגוד ל180 שכיבה שאז היא לא מנסה....
 

Narf7

New member
כן, על הבטן עם הרצועות סגורות רק במותניים

ניסית כבר את הטיולון? ההבדל בין הזווית של הטיולון לשכיבה מלאה זניח, אין מה להשוות לכסא בטיחות או טרמפולינה. גם הבת שלי הייתה מתיישבת בקלות בטרמפולינה ולא הייתה לנו בעיה בטיולון.
 

זלופית

New member
אני העברתי לטיולון רק בגיל חצי שנה

ואם יכולתי לסחוב יותר הייתי עושה את זה - לדעתי האמבטיה הרבה יותר נוחה, גם לאמא וגם לתינוק (למשל, הייתי משכיבה אותו המון על הבטן באמבטיה ובטיולון אני מרגישה שזה ממש שלא נוח לו והוא גם קצת מחליק למטה).
בנוגע לריפוד - ב"ד"ר בייבי" ראיתי ריפוד לטיולון שהוא הרבה יותר מסיבי מכל מה שראיתי במקומות אחרים - ממש כמו ספוג עבה עם שוליים שתופסים שהראש לא ישמט לצדדים. עולה אם אני לא טועה 160 ש"ח. יש לציין שלא קניתי כי כבר יש לי ריפוד אחר והקטנצ'יק בן 8 חודשים אז הוא הרבה פעמים כבר במצב של כמעט ישיבה - אז אני לא יכולה להמליץ על זה, אבל שווה לך לקפוץ לבדוק אם עדיין לא קנית ריפוד.
 

© RoNa

New member
אצלנו הגדול עבר בגיל חודשיים

עכשיו עם הקטנה מקווה למשוך עד 3 חודשים, אבל היא גם ארוכה.
אנחנו מאוד מרוצים מהעגלה הזו.
&nbsp
 
למעלה