מעבר לאופנוע

gk100

New member
מעבר לאופנוע

כיום ובמשך שלוש שנים האחרונות רכבתי על קטנוע 250 מאז הוא מתמיד החלום הוא לעבור לאופנוע אופנוע שמאוד התלהבתי ממנו הוא KLE (לא מעונין באופנוע ספורט) מעונין לקבל ממכם פרטים על האופנע קל,קשה לרכיבה ,אמינות,תיקונים,מתאים לנסיעה בעיר 85% מנסיעות שלי הם בעיר ,וכל מה שעולה בדעתכם התקציב שלי 35k תודה על היעוץ
 
מתאים כמו כפפה

כלי מעולה, כנאמר ה" KLE הוא כלי כלי" אמין ביותר, קל לרכיבה אם אתה לא נמוך ומתאים מאוד לנסיעות בעיר, מחוץ לעיר ואפילו איזה שביל קליל פה ושם. תחזוקה לא זולה, אפילו ביחס לאופנועים אחרים בקטגוריה: טיפול 6000/12000 יעלה בין 400 ל 1000 שקלים בהתאם. אם הוא יפול לך חלילה, תתכונן ל 2000 שקלים לפלסטיקה חדשה. ה KLE הוא אופנוע כבד וחזק יחסית, לכן ברכיבה עירונית הוא יחסל לך רפידות בלם וצמיגים בקצב של כל 12000 עד 15000 ק"מ לרפידות בלם קידמי ולצמיג האחורי הוצאה של כ 1000 שקל לערך. תקנה, תקנה, לא תצטער.
 

Shredingerscat

New member
אם אתה בעיקר בתוך העיר

תבדוק גם את הDR400Z והXT500 שנייהם שוקלים פחות וזריזים יותר בתוך העיר, הם גם זולים יותר באחזקה שוטפת. בכל מקרה, הKLE כלי חביב ביותר.
 

Fengluzon

New member
מתוך נסיון על DRZ וכעת KTM שטח

טהור, הייתי ממליץ לך לשקול דיי ברצינות את ה DRZ. אופנוע אמין מאוד.קל לטיפול ואחזקה.חלפים, לא חסר. הרבה יותר קל מ KLE - במידה ותרצה להכנס עימו לשטח. ה DRZ מאפשר הרבה יותר דברים בשטח מ ה KLE.למעשה הכל. חסרונו היחיד מול כלי השטח הטהורים, הינו המשקל. בהצלחה.
 
למעלה