מעבר דירה - חתולי "רחוב"

dogslove10

New member
מעבר דירה - חתולי "רחוב"

היי אני עוברת דירה בבתחילת מאי לעיר אחרת. יש לי פה כעשרה חתולים שאני מאכילה, חלקם מסורסים ומעוקרים וחלקם יעוקרו החודש (אם יימצא לוכד שלא יעשוק אותי). אני לא יכולה לקחת את החתולים איתי (זה מקום שהוא אתר בנייה לעוד שנתיים, מסתובבים שם ערבים וסינים והכל אפר וחצץ ואין להם איפה להיות בכלל ולישון). בניתי על שכנה שתמשיך להאכיל אותם, אבל היא נפרדה מחבר שלה ועזבה את הבניין לפני מספר חודשים (גם לעיר אחרת). עכשיו יש לנו בעיה, 3 חתולים יישארו פה (בקצה השני של השכונה יש מישהי שמסכימה לטפל ספציפית בשלושתם שהיא מכירה). ולשאר אני חייבת למצוא פינות האכלה (לא חייבים כולם ביחד כמובן). פשוט צריך לפזר אותם במקומות שמישהו ידאג להם, אין ברירה, זה הסיכוי היחיד שלהם. אם יישארו פה לא יהיה להם אוכל ומים. המצב לא קל לי ואני מטפחת את כולם כבר יותר מ- 3 שנים. למישהו יש רעיונות איך אפשר לעזור להם להמשיך לחיות טוב?! תודה
 

dogslove10

New member
למישהו יש פתרון יצירתי?!

 

Mind Games

New member
עדיף למצוא מישהו שיבוא להאכיל את כל השבעה

מאשר לפזר את כולם בפינות האכלה שבכלל לא בטוח שהם ישארו בהן. את מבינה שאת צריכה פינות האכלה בחצר סגורה עם איקלום נכון שזה אומר כלוב איקלום למשך שבועיים לפחות? מקסימום אפשר להציע למאכיל סכום סימלי עבור ההגעה שלו למקום או תשלום על נסיעות / דלק. אני מניחה שאת האוכל את תממני עבורם?
 

dogslove10

New member
אממן אבל אני לא מכירה אף אחד מהאזור שמאכיל

וחשוב מכך השכנים יעיפו אותם או ירעיו אותם ברגע שאעזוב! אני עכשיו ממש שומרת עליהם, ברגע שלא אהיה פה, הם יעשו להם משהו בטוח! אין להם שום טעם וסיבה להישאר פה, כך או אחרת יקרה להם משהו אם ישארו פה. השכנים יודעים שהם על הכוונת שלי אם משהו יקרה למישהו מהם אבל כשלא אגור פה יותר, "החגורה" של הבטחון שלהם תיפתח בוודאות.
 

dogslove10

New member
אגב אין לי שום פריבילגיה למצוא פינת האכלה עם

חצר סגורה (לא מכירה כאלה בכלל! ואני מכירה הרבה פינות האכלה). ולשים אותם שבועיים בכלוב?! גם לא שמעתי על זה ששמו חולים בחוץ שבועיים בכלוב, שמעתי שכשמעבירים חתולים שחיים בחוץ ממקום למקום , מקסימום שאפשר להחזיק זה יומיים בכלוב. הרעיון של לשים חתול בכלוב באמצע חצר של בניין הוא מחריד, פירצה קוראת לגנב, החתול פשוט "מוכן" שמישהו יבוא וייקח אותו ויתעלל בו או משהו כזה. הוא לא יכול להתחבא ולברוח ולהגן על עצמו. אני יודעת שהדבר "הנכון" לעשות לפי הספר הוא לאקלם שבועיים בכלוב אבל זה בטח לא ריאלי במצב הזה. המעבר הזה הוא בשביל להציל אותם מגורל לא טוב שיהיה להם אם יישארו פה אז אין לי הרבה ברירות. זה בהחלט לא פשוט גם עבורי אבל זה חייב להיעשות למענם. אני היחידה בשכונה שאפכת לה ממש, מזו שהסכימה לטפל בשלושה אני לא יכולה לדרוש יותר מזה. וגם זה לאחר שאדאג לעיקורם.
 
למעלה