מעבר בין יחידות שנות.

נריה_ה

New member
מעבר בין יחידות שנות.

האם ניתן לעבור במהלך השרות הצבאי ליחידה אחרת ממה שמשרתים בה (או לחיל אחר אפילו, טירונות חדשה... ועוד...)? איך עושים זאת? מי יכול לעשות את זה? במה זה כרוך?
 

benayun

New member
לא נראה לי שאפשר אבל

אבל בכל זאת אם באמת אתה רוצה ומתעקש לעבור אז תברר בכל מקרה בהצלחה
 

אורלי17

New member
יכול להיות שאפשר לעבור מיחידה

ליחידה, אבל זה בטח כרוך בהרבה פרוטקציות ובהרבה קשיים, אצל בנים. אצל בנות מעבר מיחידות הרבה יותר פשוט.
 

information

New member
שני דרכים.

1. פסילת מקצוע (טופס 55), לא בטוח שיאשרו לך. 2. יותר בטוח אבל צריך השקעה רצינית- אחרי חודשיים גימלים החייל חוזר לחיול מחדש בבקו``ם ומציבים אותו ביחידה אחרת. נ.ב אתה יכול כמובן לבקש...
 
למעלה