מס' שאלות בנושא משלוחים ומכס...

  • פותח הנושא EurO
  • פורסם בתאריך

EurO

New member
מס' שאלות בנושא משלוחים ומכס...

כמוכר מתחיל באיביי, יש לי מספר שאלות (חלקן קרימינליות קצת, אני יודע
) בנוגע למכס ולמשלוח המוצר לחו"ל- 1. ארזתי את המוצר כמו שצריך, בתוך חבילה. כתבתי את כתובת הנמען. מה הלאה? האם לציין על המעטפה קבלה? מהו הטופס הירוק של המכס? חייבים להדביק אותו על כל חבילה? זה טופס של רשות הדואר, או שאני יכול גם להכין אחד כזה בבית ופשוט להגיע לדואר ולמסור את החבילה כמו שהיא? איזה פרטים הוא כולל? 2. התחמקות מתשלום מכס- ראיתי שיש הרבה מוכרים באיביי שמפרסמים שהם "יעזרו לי לא לשלם מכס או מעמ", האם זה "בסדר" להציע את ה"שירות" הזה גם לקונים שלי (כמובן בלי התחייבות! על אחריותם)? יש בזה איזשהו סיכון עבורי? 3. האם מותר לשנות את הסכום המוצהר על החבילה (קבלה וכו') לפחות מ-50$ על מנת להתחמק מתשלום מכס? האם זה סיכון עבורי, או רק עבור הלקוח? והאם בכל המדינות הגבלת המכס של ה-50$ זהה?
 

EurO

New member
איך זה שכל השאלות כאן זוכות לתשובה מהירה,

ורק אני נאלץ לחכות יותר מיומיים? משהו ששאלתי לא בסדר?
 

goolgol

New member
פשוט, יום שישי-יום חלש

אם תדפדף כאן תגלה שכבר לא מעט ענו ודנו בנושא ששאלת.
 

EurO

New member
בוא נגיד שאני לא מסוג האנשים ששואל שאלה בלי

שהוא קרא קצת בפורום, ואם שאלתי את השאלות האלו- כנראה שהתשובות שניתנו כבר בפורום לא סיפקו אותי, או שלא היו מספיק ברורות. יום שישי יום חלש? השאלה נשאלה ביום רביעי, אבל שיהיה... תודה
 

ronnyil

New member
תשובות

האם לציין על המעטפה קבלה? - לא מהו הטופס הירוק של המכס? - מוצאים את זה בדואר - בא לתאר מה יש בחבילה ועלות - מומלץ אם מוצאים בדואר לא חובה התחמקות מתשלום מכס- ראיתי שיש הרבה מוכרים באיביי שמפרסמים שהם "יעזרו לי לא לשלם מכס או מעמ", האם זה "בסדר" להציע את ה"שירות" הזה גם לקונים שלי - אם הקונה ירצה את זה הוא ישאל אותך האם אתה מוכן - מיותר לדעתי להציע בצורה מפורשת בליסט האם מותר לשנות את הסכום המוצהר על החבילה לפחות מ-50$ על מנת להתחמק מתשלום מכס? האם זה סיכון עבורי, או רק עבור הלקוח?- אף אחד לא בודק אותך ואף אחד לא יכול לקבוע לך מה מחיר המוצר אותו אתה שולח - הבעיה היא אצל הלקוח כאשר המכס שם יפתח את החבילה ויחליט שהמוצר עולה יותר מהערך המוצהר בפתק הירוק אבל אז זאת הבעיה של הלקוח ולא שלך.
 
למעלה