מס' דברים לקראת סוף התוכנית

morPUMA

New member
מס' דברים לקראת סוף התוכנית ../images/Emo39.gif

עוד מעט נגמרת התוכנית, אני יודעת "יקומם" מס' אנשים, לא הרבה יסכימו איתי. אני הכי מקוה והכי רוצה שמי שיזכה זה בן אדם שבאמת צריך את הכסף. אני מתה על יוסי, חולה על עינב.. אבל יודעת שלא חסר להם כסף, ועל כן- לא רוצה שהם יזכו. לגבי שאר הדיירים- אין לי מושג אבל באמת רוצה שמי שצריך את המיליון שקלים- יזכה בו. עכשיו לשאלה שלי, ותחשבו על זה ברצינות- האם אתם הייתם מוכנים לעבור את החוויה הזו (חוויה, כן, אבל אני בטוחה שזה לא תענוג) תמורת מיליון שקלים? בתכלס, מיליון שקלים זה לא הרבה, הייתם מוכנים לסבול 3 חודשים, בלי טלויזיה, עיתון, תחביבים למיניהם, תקציבים, סיגריות, מקלחת! שינה, הגבלות וכו' וכו' אני אישית- לא
 
אז ככה,

בהנחה שהם יהיו בערך 110 ימים. 110 כפול 24 שעות זה 2640 מליון ש"ח לחלק 2640 שווה 378 שקלים דהיינו הם מרוויחים 378 שקל לשעה! לא כולל הכסף שהם מקבלים כל שבוע + ארוחות. יש להם בריכה ,ג'קוזי,מסיבות,בגדים,משימות, פרסום וכו'. נשמע ממש ממש שווה!!!! אבל אני לא הייתי עושה את זה........
 

morPUMA

New member
../images/Emo6.gif

כמה נאומים... חישובים.. ובסוף: "אבל אני לא הייתי עושה את זה"
זה נראה לי סיוט נראה לי שרק סוג מסויים של אנשים מסוגלים לבועה הזו אפשר להדפק מזה
הנה... תראה את רנין...
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

צריך הרבה אומץ בשביל זה. הם לא יודעים שאתה יכול לצאת מהוילה ופשוט להיות שנוא. נכון שאפשר גם להיות אהוב, אבל זה ממש ממש קשה.
 

droriko

New member
מי שם על הקהל בכלל?

אם אני נכנס לוילה ואני ממש בטוח באישיות שלי ואני חושב שאני מגניב , והקהל יחליט שה"תנהגות שלי לוקה בחסר" אז הוא רשאי למצוץ לי. צריך ליהות ממש חסר ביטחון כדי לחכות לדעת הקהל כדי לדעת אם אתה שווה משהו או לא . לא סתם המון דיירים כמו שי או ערן שיצאו החוצה וגילו מהקהל קיתונות של בוז המשיכו את חייהם כרגיל (כולל קמפיינים וכאלה) במקום למרה שחורה, זה פשוט כי הם מספיק בטוחים במי שהם .
 
יוסי ועינב ממש לא מצופים בכסף.

א. זה שיוסי קבלן זה לא אומר שמדובר בעבודה מסועפת ברמה גבוהה. נראה לי שהוא יותר בכיוון של תיכנון בתים פרטיים פה ושם. ב. הם גרים בקריית שמונה. ממש לא באיזור שיכבה של עשירים. ג. עינב עובדת בתור שכירה בחנות בגדים.. תחשבי שוב.. הם עשירים? ממש לא! ד. עינב אמרה בפירוש שהיא צריכה את הכסף. ותחשבי שיוסי לא עובד כבר כמה חודשים כי הוא סגור בבית האח הגדול.. בקיצור, תחשבי פעמיים..
 

morPUMA

New member
ק. שמונה? ../images/Emo2.gif

תראי, עינב אמרה לא פעם כמה היא בזבזה ועשתה עם הכסף של אבא יוסי פעם אמר שיש הרבה ימים שהוא עושה משכורת של חודש של אדם ממוצע עינב קונה רק ממותגים, טבעת ב15000, סיליקון... תשמעי צריך כסף בשביל זה אני כבר 3 שנים מנסה לחסוך בשביל ניתוח אף.. אז ציצי ובגדים ותוספות שיער וכו' וכו'... וכל זה רק מהכסף של אבא.
 

morPUMA

New member
גם אני הייתי בטוחה שלא ../images/Emo6.gif

אבל מסתבר שכן, היא אמרה את זה לא פעם, הכניסה בכל צד את המקסימום הנורמלי.
 
שיט. עוד פעם התבלבלתי. אשקלון.

מתקנים אותי אלף פעמים על איזור היישוב שלהם. מה יש לי מקרית שמונה? אוף.
 

droriko

New member
האמת שכן

עם הכל שם אין לי בעיה , אין לי בעיה להסתדר חברתית אין לי חשש מדעת הציבור עלי וגם לא עם לחיות בלי תחביבים (שיט אני לא יכול לראות צבי הנינג'ה!) אני שוקל ברצינות ללכת לאודישנים , למרות שלא נראה לי שיקבלו אותי (בואו נגיד שנאי לא ממש חטוב.....)
 

morPUMA

New member
יאלה יש לנו מתמודד לעונה הבאה ../images/Emo6.gif

אם זה יהיה נחמד בשביל- למה שלא תנסה? לך תדע... אולי תזכה במיליון
גם אני חשבתי ללכת לאודישנים, ואני דיי בטוחה שאני אטרקציה, "הפתעה" (אין צורך לפרט מדוע), אבל חשבתי על זה שנית... נראה לי שאני לא הכי אסתדר בתוך בית עם אנשים זרים ובלי העיסוקים שלי.
 
למעלה