מסקנות לגבי מלון BEDFORD בניו יורק

מסקנות לגבי מלון BEDFORD בניו יורק

חזרנו אתמול לאחר שהות של שבוע בניו יורק, שם התארחנו (בעקבות המלצות שקבלנו מכיוונים שונים) במלון BEDFORD (עליו קבלנו המלצות, בין השאר, גם מליידי אן - ועל כך שוב
). המסקנה המאד ברורה שלנו: אנחנו לא נתארח שם פעם נוספת!!! אמנם המיקום ממש טוב (שני רחובות דרומה לתחנת ה-GRAND CENTRAL), ואמנם הסוויטות שם גדולות ומאד מאד מרווחות - דבר נדיר במנהטן, אבל רמת התחזוקה שם פשוט גובלת בשערוריה. עד כדי כך גרועה, שנאלצנו להחליף שלושה חדרים. בחדר הראשון שבו שהינו (זוג + שתי ילדות), כשעמדנו ללכת לישון סמוך לחצות, ופתחנו את הספות המתקפלות עבור הילדות, גילינו שממש אין מה שיחזיק שם את המזרון. כל הבד שאמור להחזיק היה קרוע לחלוטין, והמזרון פשוט נתמך בקושי. בגלל השעה המאוחרת מצד אחד, והעייפות שלנו מצד שני, פשוט הורדנו את המזרונים לרצפה, וכך הילדות ישנו. בבוקר, לאחר שהתלוננו, העבירו אותנו לחדר אחר (וזה לא, חלילה, שהם הציעו את עזרתם במעבר. אנחנו ארזנו הכל שוב והעברנו את הדברים בעצמינו). שם פרקנו שוב את כל הדברים, סידרנו בארונות, ולפני יציאה מהמלון רצינו לאכסן מספר פריטים בכספת של החדר - אבל אז התברר שהכספת נעולה. כשביקשנו שיבוא מישהו לפתוח אותה עבורנו, ענו לנו בשאננות מדהימה שהכספת אינה תקינה, וייקח כמה חודשים עד שיגיע טכנאי לתקן אותה. אף אחד, כמובן, לא טרח לעדכן אותנו מראש שקיימת בעייתיות כזו. מאחר והיו לנו כמה חפצים בעלי ערך, שלא רצינו להשאיר עזובים ללא השגחה, קבלנו את הצעתה של פקידת הקבלה, והסכמנו להפקיד אותם בכספות שבקבלה. אלא שאז התברר, שאם יש לנו משהו בגודל של יותר משתיים וחצי טבעות, אין שום צ`אנס שבעולם שאפשר יהיה להכניס לתאים הקטנטנים שבקבלה - ולנו היה גם לפטופ. אי לכך, נאלצנו לעבור שוב לחדר אחר - מה שאומר לבטל עוד זמן על אריזת הדברים מחדש. הפעם, מאחר והחדר החדש לא היה מוכן עדיין, הם ביקשו מאיתנו להמתין כשעה, או לחזור כעבור כשעה כדי להעביר את הדברים. לא הסכימו בשום פנים ואופן שנעשה את המעבר רק בערב, לאחר שנחזור מן הטיולים שלנו. אחרי שהתחלנו ממש לכעוס על כך שאנחנו מבזבזים כבר שעתיים על כל סיפורי המעברים הללו, ושלא באנו לניו יורק כדי לבלות במעברים בין חדרים במלון, הם הסכימו להעביר בעצמם את המזוודות שלנו לחדר החדש, לכשיהיה מוכן. לכשחזרנו בלילה למלון (וכאן יש נקודת אור אחת ויחידה לטובת המלון), התברר שהם שדרגו אותנו לסוויטה גדולה יותר וקצת יותר מוצלחת - כנראה הם הרגישו שמגיע לנו איזה שהוא פיצוי. אלא שכאן לא נגמרו תלאותינו. בסוויטות ישנו מעין מטבחון פצפון (אם אפשר לקרוא לזה ככה: כירת-חשמל אחת, מקרר קטן, ושניים וחצי כלי אוכל). המקרר הפסיק לעבוד בלילה, וממש פלט חום נוראי, כך שכל דברי החלב שהספקנו לקנות מצאו את דרכם היישר לפח. מעבר לכך, המלון לא מספק כלי ניקוי כדי לרחוץ את הכלים (אלא אם כן ספוגית מטונפת ומלאת בקטריות, ללא שום סבון כלים לצידה, נחשבת כלי ניקוי). מצד שני, הם גם לא דואגים בעצמם לרחוץ את הכלים. לכן פשוט העדפנו לקנות כלים חד-פעמיים ולאכול מהם. נקודות נוספות שהיו בעייתיות: כשנגמר גליל נייר הטואלט, אף אחד לא טרח לשים לנו גליל חדש (היה אחד ספייר, אבל ברגע שהשתמשנו גם בו נגמרה ההקצבה, מבחינתם); כנ''ל לגבי חבילת הטישיו שהיתה שם; ברור לנו לחלוטין, שמי שניקה את החדר גם פתח את הארונות!!! אין לנו ספק בכך, לאור העובדה שאת כיסוי המיטה שהורדנו מן המיטה הזוגית, קיפלנו ושמנו על מדף בארון, אבל למחרת ראינו אותו פרוש שוב על המיטה. מעבר לכך, קיימת בעייתיות במבנה של החדר: הגישה לחדר האמבטיה והשירותים היא דרך חדר השינה של ההורים, וזה אומר שמאחר והרצפה היא רצפת עץ חורקת, הרי שאם ילד קם בלילה לשירותים, הוא לא יכול להמנע מלהעיר את ההורים בדרך (אבל בואו נאמר, שאם זו היתה הבעיה היחידה במלון, הייתי מצליחה להסתדר עם זה). אנחנו משפחה שחיה כיום בארה''ב, ואנחנו מטיילים המון ושוהים בהמון מלונות, שעולים הרבה פחות מן ה-$179 ללילה ששילמנו בבדפורד. מעולם לא נתקלנו בכזו רמת תחזוקה קלוקלת ובכזה חוסר איכפתיות. אני יודעת שמנהטן בעייתית מהבחינה הזו (כבר שהיתי בה בעבר), אבל יחד עם זאת לא ציפיתי למשהו כל כך נחות. יכול להיות שזו היתה מקריות, ושזה לא תמיד כך. בכל אופן, אנחנו למלון הזה לא נחזור, וגם לא נמליץ עליו לאחרים.
 
ובלי קשר למלון, עגמת נפש אחרת...

ביום ששי אחה"צ, כשכבר ממש כמעט סיימנו את כל הטיולים שלנו, נכנסנו לשבת באיזה דיינר חביב עם מלצרים מזמרים ואוכל טוב (Ellen's Stardust Diner, על ה-51 וברודוויי). כעשרים דקות לאחר שעזבנו את המקום, שמתי לב ששכחתי שם את המצלמה שלי - מצלמה דיגיטאלית משוכללת, שנקנתה רק לפני חמישה חודשים, ושיחד אתה היו גם כרטיסי הזכרון עם כל התמונות מכל הטיול הזה. חזרנו בריצה למסעדה, אבל מישהו כבר הספיק, ככל הנראה, לאמץ לו את המציאה. אז מילא זה שהלך הכסף של המצלמה (שהיתה מאד לא זולה...), אבל עכשיו גם כל הזכרונות המצולמים מהטיול הלכו לאבדון. ואת הזכרונות, כידוע, אי אפשר לקנות מחדש.
 
אכן באסה ../images/Emo7.gif

וכמה שהשקעתי בצילומים: זוית נכונה, תאורה נכונה וכו'. ממש לא סתם הקלקה. וכמה תכניות שהיו לי על חלק מן התמונות האלה... ועכשיו הכל אבוד.
 

lady_anne

New member
בעסה איומה ונוראה ../images/Emo10.gif

ובייחוד בגלל שבחרתם בבדפורד בגלל המלצה שלי. מאוד מצער ואם זה יעזור משהו אז אני מתנצלת מעומק ה-
. תודה שטרחת לשוב ולספר איך היה ובתקווה לנסיעות מוצלחות ומהנות יותר בעתיד
.
 
../images/Emo13.gif ליידי חביבה

אני ממש לא מטילה את האשמה עלייך, ובאמת שאין לך מה להתנצל
כנראה שלך כן היו חוויות מוצלחות יותר מאלה שלנו. זה קורה, ואין מה לעשות.
 
ובאותה הזדמנות, המלצה חמה לנ"י:

בין השאר, עשינו טיול שלקח אותנו בין אתרים שונים של צילומי סרטים או סדרות טלוויזיה - כולם במנהטן. לדוגמא, עמדנו על מדרגות הבית של משפחת קוסבי, ראינו את הבנין שבו דירת הבנים מהסדרה "חברים", עצרנו ליד ה-SOUP NAZI המפורסם מסיינפלד וכו'. היתה לנו מדריכה מדהימה בשם אריקה, שהיה לה המון ידע (כולל כל מיני פרטים קטנים ופיקנטיים של מאחורי הקלעים). אני מצרפת כאן את פרטי החברה שארגנה את הטיול (שאגב, עלה $30 לאדם), ושמציעה גם טיולים נוספים באותה רוח.
 

tough

New member
ניו יורק

לגבי מלונות באיזור ה130-170 דולר אני התאכסנתי בפנסילבניה שנמצא במיקום הכי טוב בניו יורק מול המדיסון סקוואר גרדן על רחוק 34 עם ה7 מרחק הליכות מטיימס סקוואר ומשם לכל מקום בניו יורק (שאטל לגרנד סנטראל וכל קו משם). בכל מקרה יופי של מלון יופי של מיקום היה לנו חדר ענק !
 
הדעות לגבי פנסילווניה חלוקות

קראתי יותר מדי ביקורות שליליות על המלון הזה, ולכן החלטנו לוותר על שירותיו.
 

lady_anne

New member
כנראה שזה פשוט עניין של מזל../images/Emo103.gif

כי הקצאת החדרים מתבצעת לפי Run of the House, כלומר לפי החדרים הפנויים ברגע נתון בהתאם לרמת המחיר ששולמה בעת ההזמנה. מאוד מבעס. האם צפיתם בניו יורק בהצגות שוות, מבט מהצד? אשמח לכל טיפ שתוכלי לתת (אני נוסעת עוד מספר שבועות). תודה והמשך שבוע נעים,
 
צפינו ב-42nd Street

ומאד מאד נהנינו. מדובר במחזמר שמשלב ריקודי סטפס, ומספר בעצם את סיפורם העגום של שחקנים שמתים להגיע לקדמת הבמה. מה שכן, אנחנו ישבנו בשורה השניה, שבד"כ יכולה להיות מיקום לגמרי לא רע. אבל כשהשחקנים גם רוקדים סטפס, חשוב מאד לראות את הרגליים שלהם - מה שקצת קשה כשיושבים כל כך קרוב לבמה. מחזמר נוסף שראינו (אם כי בסן פרנסיסקו, לא בניו יורק), הוא ממה מיה, שמבוסס כולו על שירי להקת אבבא. מאז הילדות שלי (בנות 12) לא מפסיקות לשיר את שירי הלהקה
עוד מחזמר מצויין, שאסור לוותר עליו (בעיקר אם נוסעים עם ילדים): מלך האריות. הפקה מדהימה של דיסני. כל מילה נוספת - מיותרת. והמלצה אחרונה וחביבה: מיס סייגון. מחזמר ותיק, שרץ על במות ניו-יורק כבר כמה שנים. אנחנו צפינו בו בביקור הקודם שלנו בניו יורק, לפני כשש שנים, ונשארנו פעורי פה לנוכח ההשקעה המדהימה בתפאורה ובפעלולים (כולל דגם 1:1 של מסוק שירד על הבמה, עם שחקנים בתוכו).
 

מיכאל44

New member
ניו יורק על קצה המזלג

היי יש לי הפסקה קצרה בין הטיסות בניו יורק. בערך 10 שעות נטו. אני יודע שזה כלום זמן אבל בכל זאת... אם יש למישהו רעיונות מה הכי כדאי לראות בזמן הזה. רק לקבל טעימה קטנה מהתפוח הגדול... אני נוחת בניוארק בסביבות 9 בבוקר וצריך לחזור לשם בערב ב8 בערב לטיסה לארץ. בתודה מראש מיכאל
 

Nickניק

New member
תלוי באיזה יום של השבוע

אם בשבת/ראשון: סנטראל פארק או סוהו+צ'יינה טאון. אמצע שבוע: קשה להמליץ. אולי צ'יינה טאון ממזרח למערב ועליה על Broadway עד שיגמר הכוח או הזמן...
 
למעלה