מסקנות לגבי מלון BEDFORD בניו יורק
חזרנו אתמול לאחר שהות של שבוע בניו יורק, שם התארחנו (בעקבות המלצות שקבלנו מכיוונים שונים) במלון BEDFORD (עליו קבלנו המלצות, בין השאר, גם מליידי אן - ועל כך שוב
). המסקנה המאד ברורה שלנו: אנחנו לא נתארח שם פעם נוספת!!! אמנם המיקום ממש טוב (שני רחובות דרומה לתחנת ה-GRAND CENTRAL), ואמנם הסוויטות שם גדולות ומאד מאד מרווחות - דבר נדיר במנהטן, אבל רמת התחזוקה שם פשוט גובלת בשערוריה. עד כדי כך גרועה, שנאלצנו להחליף שלושה חדרים. בחדר הראשון שבו שהינו (זוג + שתי ילדות), כשעמדנו ללכת לישון סמוך לחצות, ופתחנו את הספות המתקפלות עבור הילדות, גילינו שממש אין מה שיחזיק שם את המזרון. כל הבד שאמור להחזיק היה קרוע לחלוטין, והמזרון פשוט נתמך בקושי. בגלל השעה המאוחרת מצד אחד, והעייפות שלנו מצד שני, פשוט הורדנו את המזרונים לרצפה, וכך הילדות ישנו. בבוקר, לאחר שהתלוננו, העבירו אותנו לחדר אחר (וזה לא, חלילה, שהם הציעו את עזרתם במעבר. אנחנו ארזנו הכל שוב והעברנו את הדברים בעצמינו). שם פרקנו שוב את כל הדברים, סידרנו בארונות, ולפני יציאה מהמלון רצינו לאכסן מספר פריטים בכספת של החדר - אבל אז התברר שהכספת נעולה. כשביקשנו שיבוא מישהו לפתוח אותה עבורנו, ענו לנו בשאננות מדהימה שהכספת אינה תקינה, וייקח כמה חודשים עד שיגיע טכנאי לתקן אותה. אף אחד, כמובן, לא טרח לעדכן אותנו מראש שקיימת בעייתיות כזו. מאחר והיו לנו כמה חפצים בעלי ערך, שלא רצינו להשאיר עזובים ללא השגחה, קבלנו את הצעתה של פקידת הקבלה, והסכמנו להפקיד אותם בכספות שבקבלה. אלא שאז התברר, שאם יש לנו משהו בגודל של יותר משתיים וחצי טבעות, אין שום צ`אנס שבעולם שאפשר יהיה להכניס לתאים הקטנטנים שבקבלה - ולנו היה גם לפטופ. אי לכך, נאלצנו לעבור שוב לחדר אחר - מה שאומר לבטל עוד זמן על אריזת הדברים מחדש. הפעם, מאחר והחדר החדש לא היה מוכן עדיין, הם ביקשו מאיתנו להמתין כשעה, או לחזור כעבור כשעה כדי להעביר את הדברים. לא הסכימו בשום פנים ואופן שנעשה את המעבר רק בערב, לאחר שנחזור מן הטיולים שלנו. אחרי שהתחלנו ממש לכעוס על כך שאנחנו מבזבזים כבר שעתיים על כל סיפורי המעברים הללו, ושלא באנו לניו יורק כדי לבלות במעברים בין חדרים במלון, הם הסכימו להעביר בעצמם את המזוודות שלנו לחדר החדש, לכשיהיה מוכן. לכשחזרנו בלילה למלון (וכאן יש נקודת אור אחת ויחידה לטובת המלון), התברר שהם שדרגו אותנו לסוויטה גדולה יותר וקצת יותר מוצלחת - כנראה הם הרגישו שמגיע לנו איזה שהוא פיצוי. אלא שכאן לא נגמרו תלאותינו. בסוויטות ישנו מעין מטבחון פצפון (אם אפשר לקרוא לזה ככה: כירת-חשמל אחת, מקרר קטן, ושניים וחצי כלי אוכל). המקרר הפסיק לעבוד בלילה, וממש פלט חום נוראי, כך שכל דברי החלב שהספקנו לקנות מצאו את דרכם היישר לפח. מעבר לכך, המלון לא מספק כלי ניקוי כדי לרחוץ את הכלים (אלא אם כן ספוגית מטונפת ומלאת בקטריות, ללא שום סבון כלים לצידה, נחשבת כלי ניקוי). מצד שני, הם גם לא דואגים בעצמם לרחוץ את הכלים. לכן פשוט העדפנו לקנות כלים חד-פעמיים ולאכול מהם. נקודות נוספות שהיו בעייתיות: כשנגמר גליל נייר הטואלט, אף אחד לא טרח לשים לנו גליל חדש (היה אחד ספייר, אבל ברגע שהשתמשנו גם בו נגמרה ההקצבה, מבחינתם); כנ''ל לגבי חבילת הטישיו שהיתה שם; ברור לנו לחלוטין, שמי שניקה את החדר גם פתח את הארונות!!! אין לנו ספק בכך, לאור העובדה שאת כיסוי המיטה שהורדנו מן המיטה הזוגית, קיפלנו ושמנו על מדף בארון, אבל למחרת ראינו אותו פרוש שוב על המיטה. מעבר לכך, קיימת בעייתיות במבנה של החדר: הגישה לחדר האמבטיה והשירותים היא דרך חדר השינה של ההורים, וזה אומר שמאחר והרצפה היא רצפת עץ חורקת, הרי שאם ילד קם בלילה לשירותים, הוא לא יכול להמנע מלהעיר את ההורים בדרך (אבל בואו נאמר, שאם זו היתה הבעיה היחידה במלון, הייתי מצליחה להסתדר עם זה). אנחנו משפחה שחיה כיום בארה''ב, ואנחנו מטיילים המון ושוהים בהמון מלונות, שעולים הרבה פחות מן ה-$179 ללילה ששילמנו בבדפורד. מעולם לא נתקלנו בכזו רמת תחזוקה קלוקלת ובכזה חוסר איכפתיות. אני יודעת שמנהטן בעייתית מהבחינה הזו (כבר שהיתי בה בעבר), אבל יחד עם זאת לא ציפיתי למשהו כל כך נחות. יכול להיות שזו היתה מקריות, ושזה לא תמיד כך. בכל אופן, אנחנו למלון הזה לא נחזור, וגם לא נמליץ עליו לאחרים.
חזרנו אתמול לאחר שהות של שבוע בניו יורק, שם התארחנו (בעקבות המלצות שקבלנו מכיוונים שונים) במלון BEDFORD (עליו קבלנו המלצות, בין השאר, גם מליידי אן - ועל כך שוב