מסקנה : כל הכלות אותו הדבר

מסקנה : כל הכלות אותו הדבר

אשכנזיות, מזרחיות (ובטח גם השוודיות והאינדונזיות...): כולן שתלטניות, חרדתיות, אגוצנטריות ומאניפולטיביות... ההבדל הוא רק בסגנון, יש מי שמנווטת דרכה בגסות וברעש גדול כמו קרנף ויש מי שצועדת לעבר המטרה לאט ובשקט כמו טיגריס... מה שלא ברור זה למה החתן עומד שם כמו ארנב מהופנט שקופא מול פנסי הרכב שדוהר לעברו ולא מסוגל לברוח...
 
כל הכלות שווה לכל הנשים או רק

לנשים שבתכנית? אני לא חושבת שכל הנשים-כלות בתכנית או בכלל הן "כולן שתלטניות, חרדתיות, אגוצנטריות ומאניפולטיביות", אני כן חושבת שמנסים להציג אותן בתכנית כקיצוניות לכיוון מסוים (כדי שיהיה יותר מענין ומצחיק)- אין באמצע- שתלטנית חסרת מעצורים או נגררת לחלוטין- או שבוחרים להן את תפקיד ה"מכשפה" או "הפיה הטובה" ממש כמו באגדות. דווקא הזוג האחרון ההיטקיסטי די שבר להם את התבנית- שניהם בעלי יוזמה, שניהם מחליטים, שום ארנב מסכן לא נגרר אל החופה.
 
מסכימה לגבי הזוג האחרון..

אפילו בתוכנית כזו שמטרתה המוצהרת היא לערוך ולהציג את הזוג בצורה קיצונית ועוקצנית, הם עדיין הצליחו להצטייר כזוג שוויוני, רגיש ואוהב.. בניגוד לשאר הזוגות ההזויים והקיצוניים-גם-בלי-עריכה. באמת שחיבבתי אותם, הם היו מקסימים.
 

CKYbeer7

New member
אני בכלל לא מבין למה

כל הכלות מתייחסות לארוע החתונה כאילו הוא זה שקובע את מהלך חייהם. הרי הארוע עצמו הוא רק בונוס. החיים אחרי הארוע הם החשובים.
 
סליחה, להיות החשפנית במסיבת הרווקים שלו

זה שיא השתלטנות (גם אם זה נעשה בצורה יותר אלגנטית מהאופן שבו סיון בוחרת לנועם את החליפה הערסית...) זה רק מראה עד כמה היא לא נותנת לו ספייס (קלטתם? להגיע בלי הזמנה למסיבת הרווקים שלו?!?!), אז כן, אפילו מיכלי העדינה היא בדיוק כמו כולן.
 

סרדינים

New member
גם אני חשבתי ככה לפני שראיתי

את התגובה שלו ומה שזה עשה לו- הבחור היה באטרף מרוב שמחה וריגוש דברים שרואים משם לא רואים מכאן- היא מכירה אותו יותר מכולם ויודעת מה ירגש אותו , ופשוט הולכת על זה למרות שזה מאד מנוגד לאופי שלה. אולי זו היתה פנטזיה שלו שהיא היתה מודעת לה?
 
כל זה דעתי בלבד על סמך מה שראיתי

כאשר הלכתי לחתונות של נשים משכילות יותר , ומבוגרות יותר (29- 35 ) היתה ניכרת השקעה גדולה בפרטים כמו אוכל : אווירה : מוזיקה משובחת. הכלה הייתה יחסית רגועה יותר בעלת שמלה צנועה ביותר , לא היה "קוללו" ובטח שלא חינה לפני החופה, גם אם הכלה מרוקאית ... החתונות התרחשו בסופי שבוע בדרך כלל, והאווירה שהייתה בחתונה הייתה אמנם שמחה גדולה, והמון רקדו , אבל הייתה אווירה סולידית יותר. הזמן שבו בני הזוג השקיעו בתכנון האירוע היה בעיקר סביב בחירת האולם, שיהיה במרכז הארץ ונוח לכולם , ומוזיקה ואוכל. ההזמנות שנשלחו היו פשוטות ביותר , ללא יומרות או מקוריות הכלה קנתה את השמלה באינטרנט או אצל מעצבת פרטית ולא הסכימה לשלם על השמלה מעל כמה אלפים בודדים. אם כי החתן השקיע בחליפה מחיר שגם חתן צעיר משקיע בחליפה. בכל אופן , גם בזמן החתונה, הייתה הבנה גדולה מצד כל הנוכחים , שאין זה העיקר החתונה הזאת , ואין איזה ציפיה גדולה מאוד למופע בומבסטי, הגיעו האנשים הקרובים ביותר לזוג. כאשר הלכתי לחתונות של נערות צעירות 20 -25 , משהו באווירה של החתונה כולה זעק לי "טירוף" , קודם כל מסיבת הרווקות נוטפת סקס, שגם אני מניחה שהבנים לא בזבזו רגע וקפצו לחשפנית. זה היה דוחה וזול בעיניי. אחרי זה השקעה מטורפת בצפורניים , "שהכל יהיה מושלם" , המשפט הזה חזר על עצמו כלכך הרבה פעמים שרציתי להקיא. האולם שבחרו , נמצא בחצי השני של כדור הארץ , אבל הוא זול יותר, וגם האוכל היה מינימאלי ביותר. השמלה של הכלה עלתה לה כמה אלפים טובים והתקרבה לעשרים אלף, ניכרת הייתה השקעה בפרחים , במפיות , ובמוזיקה מזרחית. האוכל היה מזעזע , מעט מאוד נשארו לקינוחים . האורחים הצעירים, היוו כמחצית מכל אנשי החתונה, הדפו את בני המשפחה של החתן והכלה הצידה , ופיזזו על הרחבה לא משאירים מקום לאף אחד. השתכרו, ביחד עם החתן וכלה (כל הזמן צחקו על זה שבחתונות יש אלכוהול בחינם והמון אוכל) . האורחים שהם קרובי משפחה , לא נשארו זמן רב ומיד אחרי הקינוחים התפוגגו, ואילו החברים נשארו לחגוג עד אור הבוקר כאילו זאת מסיבה רגילה ולא חתונה. למחרת בפיסבוק כבר היה אפשר לראות את התמונות מהחינה , מהתמונות של הצילומים המוקדמים , הצילומים של החופה , ורק את החברים של החתן והכלה בחתונה ... סבתא לא קיימת. לי נראה בכל אופן , שככל שהזוג צעיר יותר , הבזבזוז על החתונה גדול יותר וסדר עדיפויות שלהם לגבי מה שרצוי בחתונה, לא ריאלי.
 
מה זה "כל הכלות"..??

כמעט כל הנשים ,בסופו של דבר, הופכות להיות סוג של כלות אז התרעומת שלך היא על נשים בכלל? על הנשיות?
 
מצטרפת לנועה צמח

לא חברה בפורום אבל הגעתי דרך הקידום. בכל מקרה, אני התחתנתי וממש לא הייתי כמו שאת מתארת וגם אישי לא. האמת שכולם כל הזמן העירו לי שאני בשאנטי וכדאי שאתעורר.
 

mesibar

New member
שלום יוצא לי לראות הרבה כלות

והאמת שכל אחת מיוחדת ולחוצה באותה מידה אבל זה לא אומר שכולם דומות יש את הפחות לחוצות יש את סגורות ויש את משוגעות והאמת שכולם בלי יוצא מהכלל יודעות שזה היום שלהם והם צריכות להעביר אותו מממש בכייף מזל טוב !!!
 
למעלה