מספר שאלות שהצטברו אצלי

מצב
הנושא נעול.

connex

Active member
מספר שאלות שהצטברו אצלי

מספר שאלות שהצטברו אצלי
1-האם יש עדיין בשירות אוטובוסים ששימשו את תח"צ באר שבע ועברו לחברות התח"צ השונות?
2-מה עלה בגורלם של האוטובוסים של קווים ששימשו את אשכול עפולה?
3-האם אגד עדיין מפעילה תחבורה ציבורית במזרח אירופה? אם כן האם אלו אוטובוסים שהיא רוכשת במיוחד עבור הפעילות או כאלו שעבדו בארץ והושבתו?
4-יש סיבה מדוע לקווים יש אוטובוסים שעברו צביעה שונה מזו הנפוצה? (אני מדבר על אלו שצבועים בכחול והלוגו בלבן)
 

orenhz

Member
לגבי 4: פשוט חסכו לצבוע את כל האוטובוס מחדש, אז רק החליפו

מספר שאלות שהצטברו אצלי
1-האם יש עדיין בשירות אוטובוסים ששימשו את תח"צ באר שבע ועברו לחברות התח"צ השונות?
2-מה עלה בגורלם של האוטובוסים של קווים ששימשו את אשכול עפולה?
3-האם אגד עדיין מפעילה תחבורה ציבורית במזרח אירופה? אם כן האם אלו אוטובוסים שהיא רוכשת במיוחד עבור הפעילות או כאלו שעבדו בארץ והושבתו?
4-יש סיבה מדוע לקווים יש אוטובוסים שעברו צביעה שונה מזו הנפוצה? (אני מדבר על אלו שצבועים בכחול והלוגו בלבן)
לגבי 4: פשוט חסכו לצבוע את כל האוטובוס מחדש, אז רק החליפו
מדבקה.
 
לגבי 3

מספר שאלות שהצטברו אצלי
1-האם יש עדיין בשירות אוטובוסים ששימשו את תח"צ באר שבע ועברו לחברות התח"צ השונות?
2-מה עלה בגורלם של האוטובוסים של קווים ששימשו את אשכול עפולה?
3-האם אגד עדיין מפעילה תחבורה ציבורית במזרח אירופה? אם כן האם אלו אוטובוסים שהיא רוכשת במיוחד עבור הפעילות או כאלו שעבדו בארץ והושבתו?
4-יש סיבה מדוע לקווים יש אוטובוסים שעברו צביעה שונה מזו הנפוצה? (אני מדבר על אלו שצבועים בכחול והלוגו בלבן)
לגבי 3
כן, אגד מפעילה קווים בפולין, בולגריה והולנד. לגבי השאלה השניה- ממש ממש לא. לא מדובר על מדינות מזרח אירופה עניות או חלשות, אפילו לא בהכרח מדובר על מדינות מזרח אירופה, ולכן אין כל סיבה שהאוטובוסים שלא ראויים לנסוע על כבישי מדינתנו ייסעו ברחובות אמסטרדם.. אגד מפעילה שם אוטובוסים חדישים וטובים לא פחות מהאוטובוסים המופעלים בארץ.. אתה מוזמן להיכנס לאתר של אגד באירופה (יש גם בעברית): http://www.eggedeurope.co.il/
 

olli3

New member
מנהל
כבר אין MAN EL גם לא בקווים, יש בעוד מפעילות?

מספר שאלות שהצטברו אצלי
1-האם יש עדיין בשירות אוטובוסים ששימשו את תח"צ באר שבע ועברו לחברות התח"צ השונות?
2-מה עלה בגורלם של האוטובוסים של קווים ששימשו את אשכול עפולה?
3-האם אגד עדיין מפעילה תחבורה ציבורית במזרח אירופה? אם כן האם אלו אוטובוסים שהיא רוכשת במיוחד עבור הפעילות או כאלו שעבדו בארץ והושבתו?
4-יש סיבה מדוע לקווים יש אוטובוסים שעברו צביעה שונה מזו הנפוצה? (אני מדבר על אלו שצבועים בכחול והלוגו בלבן)
כבר אין MAN EL גם לא בקווים, יש בעוד מפעילות?
כבר זמן מה שגם אין בדן, יש איזה שניים שחונים ברכבת מרכז (אולי כבר לא). לתח"צ באר שבע היה סך הכל 20 אוטובוסים מסוג MAN EL, את רובם ראיתי אצל קווים (אולי כולם היו אצל קווים).
&nbsp
האוטובוסים של תח"צ באר שבע VOLVO B7L עם מרכב היספאנו - 29 מהן בשירות במטרודן ו1 בחברת קווים.
 

connex

Active member
תודה לעונים ועוד שאלה

מספר שאלות שהצטברו אצלי
1-האם יש עדיין בשירות אוטובוסים ששימשו את תח"צ באר שבע ועברו לחברות התח"צ השונות?
2-מה עלה בגורלם של האוטובוסים של קווים ששימשו את אשכול עפולה?
3-האם אגד עדיין מפעילה תחבורה ציבורית במזרח אירופה? אם כן האם אלו אוטובוסים שהיא רוכשת במיוחד עבור הפעילות או כאלו שעבדו בארץ והושבתו?
4-יש סיבה מדוע לקווים יש אוטובוסים שעברו צביעה שונה מזו הנפוצה? (אני מדבר על אלו שצבועים בכחול והלוגו בלבן)
תודה לעונים ועוד שאלה
עכשיו בשרשור על השינויים במטרופולין נזכרתי ב249 שבזמנו כשהושק הוא כלל מערכות שמע וספרי קריאה באוטובוס.
נשאר מזה משהו?
&nbsp
 

אורי404

New member
שאלה אחרת שלי, סביב שאלה 2, שכתבת

מספר שאלות שהצטברו אצלי
1-האם יש עדיין בשירות אוטובוסים ששימשו את תח"צ באר שבע ועברו לחברות התח"צ השונות?
2-מה עלה בגורלם של האוטובוסים של קווים ששימשו את אשכול עפולה?
3-האם אגד עדיין מפעילה תחבורה ציבורית במזרח אירופה? אם כן האם אלו אוטובוסים שהיא רוכשת במיוחד עבור הפעילות או כאלו שעבדו בארץ והושבתו?
4-יש סיבה מדוע לקווים יש אוטובוסים שעברו צביעה שונה מזו הנפוצה? (אני מדבר על אלו שצבועים בכחול והלוגו בלבן)
שאלה אחרת שלי, סביב שאלה 2, שכתבת
מה קרה עם הנהגים, שעבדו בחברת "קווים" באשכול עפולה-בית שאן? איזה סדר גודל מדובר בנהגים, שממשיכים לעבוד בחברת "קווים" או בחברות אחיות של "קווים" (כמובן עם שמירה על הוותק שלהם)?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה