מספר שאלות על רכבות
מספר שאלות על רכבות
שלום, אני חדש בפורום זה ויש לי מספר שאלות שמטרידות אותי לגבי הנהיגה ברכבת: 1. פיצול מסילות: מי מעביר את פיצול המסילות למצבן המתאים: האם הן נשלטות מרחוק באיזשהו מרכז בקרה או שמא נהג הקטר יכול לשלוט בהן תוך כדי נסיעה ולכוונן בהתאם? האם שיטה זו ישימה לכלל הקטרים (חדשים וישנים)? 2. רכבת ישראל מפרסמת פרסומות ש"מתי לאחרונה נרדמת במהירות של 160 קמ"ש"). אני גר באם המושבות פ"ת, מס' מטרים בודדים ממסילת הרכבת בני ברק - סגולה. מהירות הרכבת שם לא עולה, להערכתי, על 60-80 קמ"ש. מדוע הקטרים (רכבות IC-3) לא מנצלים את מקסימום המהירות בנסיעתם? לאחר איזה מרחק מגיע הקטר למהירותו המירבית (אני מתכוון למערכי נוסעים וקטרים אשר מובילים את קרונות הדאבל דק) 3. מפגש מסילת ברזל עם כביש: מי מפעיל את מחסום הרכבת מעל הכבישים? האם זהו מחסום אוטומטי אשר מופעל ומורד ע"י עין אלקטרונית מס' קילומטרים מהמפגש? לדוגמא: כאשר רכבת מראש העין לכיוון האוניברסיטה עוצרת בתחנת בני ברק, המחסום לא מורד עדיין. לאחר מס' דקות המחסום מורד והרכבת עוזבת את התחנה. במקרה זה, מי אחראי להוריד את המחסום? בתודה, אוריאל
מספר שאלות על רכבות
שלום, אני חדש בפורום זה ויש לי מספר שאלות שמטרידות אותי לגבי הנהיגה ברכבת: 1. פיצול מסילות: מי מעביר את פיצול המסילות למצבן המתאים: האם הן נשלטות מרחוק באיזשהו מרכז בקרה או שמא נהג הקטר יכול לשלוט בהן תוך כדי נסיעה ולכוונן בהתאם? האם שיטה זו ישימה לכלל הקטרים (חדשים וישנים)? 2. רכבת ישראל מפרסמת פרסומות ש"מתי לאחרונה נרדמת במהירות של 160 קמ"ש"). אני גר באם המושבות פ"ת, מס' מטרים בודדים ממסילת הרכבת בני ברק - סגולה. מהירות הרכבת שם לא עולה, להערכתי, על 60-80 קמ"ש. מדוע הקטרים (רכבות IC-3) לא מנצלים את מקסימום המהירות בנסיעתם? לאחר איזה מרחק מגיע הקטר למהירותו המירבית (אני מתכוון למערכי נוסעים וקטרים אשר מובילים את קרונות הדאבל דק) 3. מפגש מסילת ברזל עם כביש: מי מפעיל את מחסום הרכבת מעל הכבישים? האם זהו מחסום אוטומטי אשר מופעל ומורד ע"י עין אלקטרונית מס' קילומטרים מהמפגש? לדוגמא: כאשר רכבת מראש העין לכיוון האוניברסיטה עוצרת בתחנת בני ברק, המחסום לא מורד עדיין. לאחר מס' דקות המחסום מורד והרכבת עוזבת את התחנה. במקרה זה, מי אחראי להוריד את המחסום? בתודה, אוריאל