מספר שאלות על קידוד, המרה, וצריבה

tomer65538

New member
מספר שאלות על קידוד, המרה, וצריבה

שלום לכולם, אודה לכם אם תוכלו לענות לי על מספר שאלות : אציין קודם שברשותי צורב DVD, single layer, +r and -r ואני צורב בדיסקים -r במידה וזה משנה. אני צורב סרטים NTSC והאיכות פחות חשובה לי 1. סרטים צריכים להיות ב 48khz audio. רוב הסרטים שיש לי הם 44.1khz יש תוכנה שאני יכול לבצע את ההמרה הזאת מהר? (בניגוד ל TMPGENC למשל) 2. כשאני צורב לא משנה באיזה רזולוציה הדיוידי מראה את הסרט כמעט FULL SCREEN, למה זה קורה? אני מניח שהוא מותח אבל איך אני יכול לבטל תשוליים השחורים שהוא ימתח לכל האורך? (יש לי טלויזיה 4:3) 3. כידוע - שני רזולוציות :352/240 720/480. אם אני אקדד סרט בשני הרזולוציות אבל בשניהם על 1000kbps : א. האיכות ב DVD תהיה אותו גודל נכון? ב. יש עדיפות לאחד מהרזולוציות מבחינת מהירות קידוד או איכות? 4. כשהמרתי סרט מ DIVX ל MPG באמצעות התוכנה cucusoft video converter קיבלתי בסרט בעיות סאונד ושומעים כאלה רעשים כמו קליקים כאלה - יש סיבה מיוחדת או פשוט להמנע מהתוכנה? בטח יצוצו לי עוד שאלות של דברים שלא מסתדרים לי, בתודה מראש, תומר.
 
TMPGENC מצויינת להמרה ל DVD !!!

היא קצת איטית, אבל מעולה !! ניתן להאיץ את מהירות ההמרה : 1. המרה ל CBR במקום VBR כמחצית מהזמן(אני לא הבחנתי בהבדלים קריטיים בין VBR ל CBR) 2. בחלון הראשי של התוכנה OPTION-TASK PRIORITY-HIGHER PRIORITY 3. ב SETINGS יש לך אפשרות MOTION SEARCH PRECISION מספיק לסמן HIGH QULITY ואם לא מפריעה לך איכות התמונה תוכל לסמן פחות מזה. פריסת התמונה האם בדקת את כיוון התמונה ב DVD ל 4:3 ,16:9 וכו ? האם לאחר ההמרה ל MPEG-2 במחשב, הסרט נראה ללא פריסה ?
 

tomer65538

New member
אתה לא שם לב אבל שהתוכנה

מעבדת את כל הסרט כולל התמונה? כל מה שאני רוצה לעשות זה להמיר את הקול, אני לא מבין למה התהליך לוקח זמן כמו המרת סרטים וכו' כל מה שאני רוצה לעשות זה רק לשנות את התדירות של הקול מ 44.1KHZ ל 48KHZ זה הכל לא יודע מה זה פריסת תמונה ולכן לא יכול לענות
 
פריסת תמונה FULL SCREEN

בקשר לשינוי הסאונד תוכל להעזר בתוכנה VirtualDub וכל זאת בלי לפגוע באיכות התמונה.. המרה של 10 דקות, אפילו פחות 1. כשאתה פותח את הסרט בתוכנה VIRTUALDUB ומופיעה לך הערה על VBR לסגור את החלון ולא לאשר !!!! 2. בלשונית VIDEO סמן DIRECT STREAM COPY 3. בלשונית AUDIO לסמן FULL PROCESSING MODE 4. בלשונית AUDIO לחץ על CONVERSION וסמן לפי נתוני תמונה 1 7. לחץ שוב על לשונית AUDIO , לחץ על COMPRESSION וסמן לפי נתוני תמונה 2 8. בלשונית FILE לחץ על SAVE AS ושמור את סרט ה AVI החדש
 

tomer65538

New member
תודה רבה. שאלה בקשר להסבר :

רק בשביל להבין direct stream copy מה עושה? פילטרים הוא לא, אז מה הוא כן? מעתיק ישירות בלי שינוי לגמרי? אפילו לא של רזולוציה לא של שום דבר?
 
כן.. העתקה ישירה

אם אתה רוצה להוסיף כל מיני פילטרים או לקודד את הסאונד או את התמונה אתה צריך לסמן Full Processing mode
 

tomer65538

New member
אממ, יש בעיה שנובעת מזה

TMPGENC לא מוכנה לפתוח קבצי MPG (לפחות קובץ אחד שלי יש שאני רוצה) הקובץ הזה הוא באיכות מאוד טובה ברזולוציה גבוהה והכל ואני רוצה להוריד את האיכות - אם TMPGENC לא פותחת - אני לא מכיר תוכנה אחרת שיכולה לעשות את זה יש לך המלצה בשבילי?
 
למעלה