מספר שאלות על צ"א + תלפיות

AAA17

New member
מספר שאלות על צ"א + תלפיות

שלום לכולם . נתחיל מכך שלשמחתי הרבה עברתי מיוני צוות אוויר לפני 3 שבועות. ויש לי שתי שאלות: א. נניח אני לא מתקבל לקורס טייס ונופל בירפ"א, הרי רשום לצה"ל במחשבים שעברתי צוות אוויר (שבכל זאת מבחנים קצת יותר מסובכים מהמבחנים בצו ראשון .... זה אומר משהו) זה יכול לעזור לי איכשהו במהלך שירותי הצבאי ?! ואם כן אז איך ? ב. נתוני הראשוניים מתאימים לתוכנית תלפיות אולם שלחתי להם את התעודה + ציוני בגרויות והודיעו לי שאני לא יוכל לקבל זימון ליום מיון בגלל הציונים (שהם לא כאלה גרועים דרך אגב .... אפילו טובים מאוד רק אנגלית דופק אותי) בכל מקרה זה שעברתי צוות אויר יכול לעזור לי איכשהו לבקש שישקלו שוב את מעמדותי ?! אם כן איפה מבקשים דבר כזה ? המון המון תודות למי שטרח לקרוא את שאלותי . ועוד יותר תודה למי שענה עליהם .. אלון
 

TremorChrist

New member
אולי זה יעזור לך

המבחנים הראשונים של צוות אוויר לא עוזרים בהרבה. משהו כמו 70 אחוז מהניגשים עוברים אותם החלק היותר קשה של המיונים זה הירפא. אם תעבור אותם אולי זה יסייע לך בצורה מסוימת אבל לא לתלפיות. אתה אומר שאנגלית זה מה שדופק אותך. אז אנגלית זה לא דבר כזה קטן. זה אחד מהדברים העיקריים שמסתכלים עליהם יחד עם מתמטיקה. ובמיוחד כאשר אתה רוצה להגיע לתלפיות. אבל שוב פעם מה שאני אומר כאן זה רק מההגיון שלי, לא יותר. אם אתה ממש רוצה, שווה לך לנסות שוב. בהצלחה
 

AAA17

New member
תודה רבה. עוד הצעות?

ו
על ההק
 

עטלף77

New member
אתה יכול לנדנד לתלפיות

בתקוה שבסוף יצא מזה משהו. אם זה לא יעזור לפחות זה יעזור להעביר את הזמן
גל, חושב שאנשים לא יודעים כמה זה לא קל להעביר את הזמן. |טיקטק|
 

עטלף77

New member
לשלוח מכתבים / פקסים...

עם המלצות ממורים וכ´ו, אתה גם יכול לנסות לכתוב כמה אתה רוצה לשרת שם בתקוה שרחמיו של מישהו יכמרו עליך.
 
למעלה