מספר שאלות על צ"א + תלפיות
שלום לכולם . נתחיל מכך שלשמחתי הרבה עברתי מיוני צוות אוויר לפני 3 שבועות. ויש לי שתי שאלות: א. נניח אני לא מתקבל לקורס טייס ונופל בירפ"א, הרי רשום לצה"ל במחשבים שעברתי צוות אוויר (שבכל זאת מבחנים קצת יותר מסובכים מהמבחנים בצו ראשון .... זה אומר משהו) זה יכול לעזור לי איכשהו במהלך שירותי הצבאי ?! ואם כן אז איך ? ב. נתוני הראשוניים מתאימים לתוכנית תלפיות אולם שלחתי להם את התעודה + ציוני בגרויות והודיעו לי שאני לא יוכל לקבל זימון ליום מיון בגלל הציונים (שהם לא כאלה גרועים דרך אגב .... אפילו טובים מאוד רק אנגלית דופק אותי) בכל מקרה זה שעברתי צוות אויר יכול לעזור לי איכשהו לבקש שישקלו שוב את מעמדותי ?! אם כן איפה מבקשים דבר כזה ? המון המון תודות למי שטרח לקרוא את שאלותי . ועוד יותר תודה למי שענה עליהם .. אלון
שלום לכולם . נתחיל מכך שלשמחתי הרבה עברתי מיוני צוות אוויר לפני 3 שבועות. ויש לי שתי שאלות: א. נניח אני לא מתקבל לקורס טייס ונופל בירפ"א, הרי רשום לצה"ל במחשבים שעברתי צוות אוויר (שבכל זאת מבחנים קצת יותר מסובכים מהמבחנים בצו ראשון .... זה אומר משהו) זה יכול לעזור לי איכשהו במהלך שירותי הצבאי ?! ואם כן אז איך ? ב. נתוני הראשוניים מתאימים לתוכנית תלפיות אולם שלחתי להם את התעודה + ציוני בגרויות והודיעו לי שאני לא יוכל לקבל זימון ליום מיון בגלל הציונים (שהם לא כאלה גרועים דרך אגב .... אפילו טובים מאוד רק אנגלית דופק אותי) בכל מקרה זה שעברתי צוות אויר יכול לעזור לי איכשהו לבקש שישקלו שוב את מעמדותי ?! אם כן איפה מבקשים דבר כזה ? המון המון תודות למי שטרח לקרוא את שאלותי . ועוד יותר תודה למי שענה עליהם .. אלון