מספר קושיות חדשות

מספר קושיות חדשות

1. אני מדמיין או שסימילאק נמס הרבה פחות טוב ממטרנה ? האם יש לכם פתרון להמסה טובה יותר של האבקה במים ? 2. הקטנה (5 חודשים) עושה לוליינות במיטה, לפעמים מתהפכת על הבטן, לפעמים על הצד, ולפעמים ב 180 מעלות, האם יש דרך שתגרום לה להעדיף להמשיך לישון על הגב, או לפחות לה להסתובב ב 180 מעלות ? (נכנסת לפעמים מתחת לשמיכה שמכסה את כולה, כולל הראש) 3. אחרי קישוא, דלעת גזר ובטטה, איזה ירקות כדאי להמשיך ? מה לאחר מכן ? עוף ? פירות ? 4. מישהו יודע האם ויטמין D של חברת "טיפטיפות" מכיל שמן ? במידה ולא, יתכן ויש בו חומר מסיס אחר ? בהוראות לא ראיתי שצריך לקחת אותו עם אוכל, אבל גם לא כתוב שהוא מכיל שמן) (ויטמין D צריך חומר מסיס כלשהו ע"מ להספג בגוף, שמן, או שלוקחים אותו עם אוכל) 5. איזה סטרליזטור מתאים בגובה לבקבוקי MAM החדשים ? (הגבוהים, 330 מ"ל, ללא תחתית מתברגת) (לא מצאתי סטרליזטור מתאים של MAM) 6. נראה לי שנוח לה יותר לאכול מהבקבוק כשהיא שוכבת על הגב המיטה, ואני מחזיק את הבקבוק, מאשר שהי בידיים בתנוקת אכילה מבקבוק, ואני מחזיק את הבקבוק, האם יש בעיה כלשהי בהעדפת השכיבה במיטה כשאוכלים ? תודה !
 

gils33

New member
אני ממש חייב לשאול ולא מצליח להתאפק

אם זה הילד הראשון שלכם,אתם לא קוראים ספרים על התפתחות? ,מה מותר ומה אסור? כמה איך למה וכמה? לא שיש למישהו פה בעיה לענות לך,פשוט זה ממש מענין לראות שאתם שואלים את השאלות בפורומים השונים. כשנולד לנו הילד הראשון הפכנו לפרופסרים לילדים,הכל הלך לפי הספר אפילו קצת יותר מהר. מת מסקרנות -אשמח לתשובות. ואם כל השאלות הן רק לסקר שלכם או משהו כזה זה גם בסדר.
 

iris51

New member
למה לא להתייעץ עם אחות "טיפת חלב"?

הן נותנות את כל האינפורמציה. ניתן גם להתייעץ עם רופא הילדים (הרופא שלנו נתן את מס. הנייד שלו לכל שאלה),גם אחות חדר היולדות בבה"ח שבו ילדתי היתה זמינה לשאלות. ,את מוצרי התינוקות קניתי בחנויות שמיועדת לכך כמו שילב או רב קט,ושאלתי את המוכרת על המוצרים:אפיונים והמלצות.
 
למעלה