מספר נושאים - ניתן להגיב ולהתדיין..

  • פותח הנושא 1Shir
  • פורסם בתאריך

1Shir

New member
מספר נושאים - ניתן להגיב ולהתדיין..

1. הדמות השניה הכי שנואה עלי בסדרה: X 2. בעבר נשמעה כאן דעה כי הפרק Travelers הוא מאד משעמם, אז אני רוצה לציין שאתמול צפיתי בו ולדעתי הוא דווקא פרק מצויין ומעניין, ישבתי מרותקת! יפה לראות באילו נסיבות הכל התחיל, ואיך הדברים היו בעבר הרחוק. 3. שוב בעבר בפורום, עלתה השאלה (נראה לי שמצדי..) מדוע נפרדו מאלדר ודיאנה. לא הגענו לתשובה, אבל אני חושבת שאני יודעת את התשובה. אתמול ראיתי גם את The End, והיא זאת שעזבה אותו, מקצועית ואישית, פשוט כי היא הלכה לג'וב אחר במקום אחר. הוא פירגן לקריירה שלה, והיא כנראה בחרה את הקריירה על פני הזוגיות (וגם הוא אולי, כי הוא היה יכול לעבור אתה..). יתכן באמת שהם התארסו (הפלאשבקים עם הטבעת- כמובן לא ששמתי לב בעצמי, אבל אתם אמרתם לי..), אבל הם ביטלו את האירוסין משיקולי קריירה.
 

Gilliana

New member
נושאים מצויינים! ../images/Emo45.gif

בואי נתחיל דווקא עם Travelers - גם לדעתי זה היה פרק טוב מאד, שלא לדבר על חשוב מאין כמוהו לעלילה הכוללת. הטבעת של מאלדר, או יותר נכון של דיויד, היתה שם בניגוד להסכמתו של כריס וזאת היתה "קריזה" של דיויד שהביאה להרבה תהיות בעקבותיה - אגב, זו לא היתה טבעת אירוסין אלא בפירוש טבעת נישואין ודיויד אמר על כך באחד הראיונות שזה יהיה מעניין לרמוז שמאלדר היה נשוי פעם אבל מעולם לא דיבר על כך. תכל'ס - אין לעניין הזה תשובה משום שכל העסק לא היה מתוכנן וכאמור בניגוד לכל תסריט שכריס אי פעם כתב. לגבי דיאנה, תהיה הסיבה אשר תהיה - האשה הזאת היא פשוט יצור נאלח ואני בטוחה שכל מה שהיא עשתה אי פעם היה משיקולים אנוכיים, כולל הפרידה ממאלדר. ואת בהחלט צודקת לגבי X, דמות מגעילה מכל אספקט אפשרי.
 

1Shir

New member
טוב, בשבילי מה שנחשב זה לא התסריט

אלא מה שראו בפועל, ורק את זה אני לוקחת כאתגר לפרשנות :). טבעת נישואין אמרת? טוב, אז אולי הוא ודיאנה היו נשואים, למרבה האימה. קשה לי להאמין שזו היתה מישהי אחרת. את בעצם המומחית בקו הזמן, קל מאוד לבדוק אם זה מסתדר מבחינת הזמנים שזו חייבת להיות היא, לא? למרות שאמרת שהיא אנוכית ו"יצור נאלח", זה בחלקו נכון, אבל אני חושבת שלאורך כל הדרך כן היה אכפת לה ממאלדר, פשוט כנראה לא מספיק כדי שהיא תקריב המון למענו.
 

Gilliana

New member
אז זהו בדיוק, שלפי קו הזמן...

זאת לא יכולה להיות מישהי אחרת. בכל אופן - לי באופן אישי כל העסק הזה לא מסתדר ואני לא מסוגלת להתנתק מהעובדה שזה היה תרגיל אידיוטי ושחצני של דיויד שהיה מוכרח לעשות רושם עם הטבעת שלו. נו טוב - what's done is done ואני אנסה בכל זאת להתייחס לזה כחלק "מהמציאות" למרות שמאד קשה לי עם זה. אם אמנם מאלדר ודיאנה היו נשואים, אפילו לפרק זמן קצר - למה זה מעולם לא הוזכר ולו ברמז בשיחות ביניהם? מצד שני, בהזיה של מאלדר ב-Amor fati הוא ודיאנה מתחתנים. האם זו בעצם לא הזיה אלא זכרון? אולי כל ה-so called חלום הזה מבוסס על החיים שהיו יכולים להיות לו אלמלא נפרד/התגרש ממנה? טוב, כמו שאנחנו כבר יודעים, ב X-FILES הכל יכול להיות. אוף, איפה עינת עכשיו??? אנחנו צריכים אותה דחוף!
 
בדרך הביתה

יושבת באוטובוס משועממת החלטתי לגלוש קצת. בכל אופן זאת דעתי: דיאנה ומאלדר היו אכן בקשר מספיק רציני וחזק ואולי נשקלו נישאוים אבל רק נשקלו! הם מעולם לא נישאו כי כשזה מגיע לסוג כזה של מחויבות שניהם בורחים בגלל זה דיאנה נסעה ובגלל זה מאלדר נתן לה ללכת
 

Gilliana

New member
תגידי משהו...

זה לא נראה לך מעניין שהשתעממת דווקא כשנוכחותך כאן היתה מאד נחוצה?
ANYWAY, האם זה אומר שהטיול הסתיים ואת חוזרת אלינו?
 
כמה טוב שבאתי הביתה../images/Emo24.gif

וזהו, אני בבית, חוגגת את שובי במקלחת(!!!) אוכל טוב בלי חול (!!!) והכי חשוב.. מיטה !!! אין אבנים, אין חול, אין קוצים ויותר מזה אין יתושים. אל תבינו לא נכון, היה מדהים וללא הנקע ברגל (דרך אגב הבנתי שהיה ויכוח קטן אז ברור שאני מעדיפה שמאלדר יעזור לי עם הנקע אפילו אם הוא לא יודע איך) היינו ממשיכים בטיול לפחות עוד חודש, אבל לצערי הכאבים עזים מדי. כמה טוב לחזור!
 

Gilliana

New member
וי וי וי, יש כ"כ הרבה!

טוב, האמת היא שהדרך הכי טובה היא פשוט לקרוא את כל מה שכתבנו בזמן שלא היית אבל זה באמת המון אז אולי תנסי לקחת את זה במנות קטנות, כל יום קצת, כי אפילו אני כבר לא מצליחה לזכור את הכל. אבל יש כמה דברים מרכזיים: קודם כל, עדכנתי את גלריית הציורים וחוץ מזה מצאתי לינק לקרב הפלסטלינה המפורסם. אולי באמת כדאי להכניס את ההודעה הזו לטאגליינס? חוץ מזה, יש מבחן נחמד לבדיקת עוורון צבעים - וזה בעקבות שאלה ששאלתי באחד החידונים
וחוץ מזה, שיר ואני כותבות ביחד את הסצינות החסרות ב-all things, אבל זה נמצא עדיין בשלבי Production. וחוץ מזה, רק עכשיו אני רואה כמה הטיול שלך התקצר! משום מה זה נראה כאילו זה היה הרבה יותר זמן. רואה? זה סימן שבאמת היית חסרה!
 

1Shir

New member
ברוכה השבה גם ממני, עינת ../images/Emo24.gif

ולא נראה לי שאפשר היה לכנות את זה ויכוח קטן, היה לנו די ברור שתעדיפי את מאלדר
בכל אופן כיף שאת כאן!
 

1Shir

New member
אתן צודקות. ולמה?

הרגע ראיתי את הפרק המגניב Unusual Suspects ובו רואים ברישומים של ה-FBI שמאלדר רווק. אז או שזו בכל זאת היתה טבעת אירוסין ולא נישואין, או שבאמת לא צריך להתיחס, כי תאמינו או לא, למרות שדיברנו על זה כאן היום לפני שראיתי את הפרק, ממש לא שמתי לב לטבעת...
 

Gilliana

New member
אהההה, זה פרק מגניב! ../images/Emo9.gif

Crossover עם רצח מאדום לשחור. רעיון גדול! כמה מתאים לג'ון מאנץ' ליפול על תיק כזה!
חבל שכריס לא עשה עוד כמה פרקי הצלבה שכאלה...
 

1Shir

New member
אה, לא ידעתי שזה קרוסאובר! ../images/Emo12.gif

לא רואה רצח מאדום לשחור, לא יודעת מי זה ג'ון מאנץ'?!
 

Gilliana

New member
טוב, גם אני לא ממש מקפידה...

אבל אני רואה פה ושם. סדרת משטרה מצויינת דרך אגב. ועכשיו אחרי שראית את unusual suspects, את כבר יודעת מי הוא מאנץ'
 
דרך אגב

מאנץ' עשה הסבה למחלק הרצח של "חוק וסדר" ... הוא פשוט אחד הטובים. ציני בטירוף. מאמין בקונספירציות (בערך כמו מאלדר) איטיליגנט ויהודי:). חוץ מזה, מה לעזאזל אני עושה פה עכשיו? אני עפה לראות את ה LIVE8 עוד מעט יש פינק פלויד!!!
 
למעלה