מספר נוסעים בקווי אוטובוס חזקים ב-2014

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
באגד תעבורה - נגב צפוני קו 4 הכוונה לאשקלון, כן?

מספר נוסעים בקווי אוטובוס חזקים ב-2014
אני רק אניח את זה פה
ואתן לכם לעשות מהרשימה הזו מטעמים
באגד תעבורה - נגב צפוני קו 4 הכוונה לאשקלון, כן?
נתונים מעניינים בסך הכל ולא מפתיעים בגוש דן וירושלים.
 

אורי404

New member
זה מפורט בהמשך הפוסט

באגד תעבורה - נגב צפוני קו 4 הכוונה לאשקלון, כן?
נתונים מעניינים בסך הכל ולא מפתיעים בגוש דן וירושלים.
זה מפורט בהמשך הפוסט
"מעניין שדווקא אשקלון הקטנה יותר הצליחה להיכנס לרשימה עם קו 4." - כך זה כתוב מתחת לטבלה.
 

נתנאל531

Well-known member
קצת מוזר ש־480 לא מוביל בין הבינעירוניים

מספר נוסעים בקווי אוטובוס חזקים ב-2014
אני רק אניח את זה פה
ואתן לכם לעשות מהרשימה הזו מטעמים
קצת מוזר ש־480 לא מוביל בין הבינעירוניים
המקומות האחרונים בטבלה הם של קווים עם ממוצע נוסעים סביב 5,400 ביום, קו בינעירוני עם 50 מקומית ישיבה x ‏110 נסיעות מלאות אמור לעבור את הרף, ול־480 יש הרבה יותר נסיעות יומיות (סביב ה־200 בשני הכיוונים). השוואה בין 480 ל־402 מראה יתרון נסיעות משמעותי לראשון על השני, כך שלא ברור כיצד 402 גובר במספר הנוסעים. אולי החיילים הם הפתרון, שנוסעים הרבה יותר ב־480 מאשר ב־402...
 

אורי404

New member
ב-402 יש הרבה אוטובוסים די ריקים וכף לכיוון הריקים

קצת מוזר ש־480 לא מוביל בין הבינעירוניים
המקומות האחרונים בטבלה הם של קווים עם ממוצע נוסעים סביב 5,400 ביום, קו בינעירוני עם 50 מקומית ישיבה x ‏110 נסיעות מלאות אמור לעבור את הרף, ול־480 יש הרבה יותר נסיעות יומיות (סביב ה־200 בשני הכיוונים). השוואה בין 480 ל־402 מראה יתרון נסיעות משמעותי לראשון על השני, כך שלא ברור כיצד 402 גובר במספר הנוסעים. אולי החיילים הם הפתרון, שנוסעים הרבה יותר ב־480 מאשר ב־402...
ב-402 יש הרבה אוטובוסים די ריקים וכף לכיוון הריקים
בימי שישי ובמועדים, האוטובוסים בקו 402 מלאים. לא כך במקרים רבים בימי חול.
גם 400 ו-422 לא מלאים במיוחד. אני נמצא כל יום בבני ברק, כך שאני רואה את המצב הזה.
בקווים 480 ו-405 לדעתי חלק גדול מאוד בנסיעות יש יותר מחצי נוסעים באוטובוס ואף לכיוון אוטובוסים מלאים.
 
קן 480

קצת מוזר ש־480 לא מוביל בין הבינעירוניים
המקומות האחרונים בטבלה הם של קווים עם ממוצע נוסעים סביב 5,400 ביום, קו בינעירוני עם 50 מקומית ישיבה x ‏110 נסיעות מלאות אמור לעבור את הרף, ול־480 יש הרבה יותר נסיעות יומיות (סביב ה־200 בשני הכיוונים). השוואה בין 480 ל־402 מראה יתרון נסיעות משמעותי לראשון על השני, כך שלא ברור כיצד 402 גובר במספר הנוסעים. אולי החיילים הם הפתרון, שנוסעים הרבה יותר ב־480 מאשר ב־402...
קן 480
נמצא במקום די גבוה (177), ובערך במקום ה-10 מבין הבינעירוניים וזאת מכמה סיבות.
לקו 402 תדירות מטורפת בשיא אחר הצהריים וערב שמגיע ל-12 נסיעות בשעה. דווקא בשעה הזו הרוב מלאים. קו 480 שומר על תדירות קבועה של 3-4 נסיעות בשעה לאורך כל היום. גם קווים חרדיים אחרים שעוקפים אותו כמו 280 מאלעד לבני ברק מגיעים לתדירויות גבוהות הרבה מעל לקו 480.
בקו 480 אין תחלופה כלל, מה שגורם לקווים חלשים יותר אבל תחלופה טובה כמו 641 או 369 לעקוף אותו.
בקו 480 יש יחסית הרבה חיילים שלא נספרים בשיטה זו, כנראה יותר מקווים בינעירוניים אחרים (באחוז לעומת כלל הנוסעים בקו).
לקו 480 יש תחרות בדמות קו 405 שמתנהג אותו דבר אבל מביא ליעד אחר (מקום 301 ברשימה). 480 מגרד את המליון נוסעים בשנה מלמטה ו-405 מסיע בסביבות 500,000 נוסעים בשנה. נכון שגם לקווים אחרים יש תחרות כזו (402 עם 400 במקום 234 ועם 422 במקום 189 ) ולכן זהו טיעון רק נגד עריכת השוואות ולא בעד מסקנה כזו או אחרת.
למעשה בשני הקווים הישירים שנוסעים לתל אביב יש כ-מליון וחצי נוסעים בשנה וב-3 הקווים המהירים שנוסעים לבני ברק יש כ-3 מליון נוסעים בשנה.
 

Ccyclist

Well-known member
מעניין שלא הוסב ל78 (מת"צ). 2/3 מהקו הם הרק"ל כיום

קו 18 בירושלים, בתחתית הרשימה
פעם לפני עידן הרכבת הוא היה בין הקווים החזקים.
מעניין שלא הוסב ל78 (מת"צ). 2/3 מהקו הם הרק"ל כיום
לדעתי זה פיספוס שהקו האדום הוא למעשה 13 הישן ללא 21 או 18 הישנים כהמשך דרום מזרחי למסלול המשותף בהרצל ויפו.
 
המסלול השני מדרך חברון ליפו הוא מת"ץ ברובו.

מעניין שלא הוסב ל78 (מת"צ). 2/3 מהקו הם הרק"ל כיום
לדעתי זה פיספוס שהקו האדום הוא למעשה 13 הישן ללא 21 או 18 הישנים כהמשך דרום מזרחי למסלול המשותף בהרצל ויפו.
המסלול השני מדרך חברון ליפו הוא מת"ץ ברובו.
21 כבר כמה שנים נסע דרך המלך גורג ולא דרך רחוב דויד המלך.
 

yair480

Active member
איפה ניתן לראות את הרשימה המלאה?

מספר נוסעים בקווי אוטובוס חזקים ב-2014
אני רק אניח את זה פה
ואתן לכם לעשות מהרשימה הזו מטעמים
איפה ניתן לראות את הרשימה המלאה?
תודה לרוכב לאוטובוסים על הנתונים.
אך בכל מקרה אשמח לראות נתונים על קווי בית שמש.
ועוד מספר קווים באזורים שונים בארץ (במיוחד אזור נהריה).
-להערכתי 417 נמצא במקום גבוה מאוד.
ול409 אין כ"כ סיכוי עד שיהפכו אותו לקו שרלוונטי לתושבי בית שמש וגוש עציון.
 
תודה! לגבי סקרים על קו 1 החדש אפשר לקרוא בקישור

מספר נוסעים בקווי אוטובוס חזקים ב-2014
אני רק אניח את זה פה
ואתן לכם לעשות מהרשימה הזו מטעמים
תודה! לגבי סקרים על קו 1 החדש אפשר לקרוא בקישור
בכתבה של עידן יוסף
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-364368-00.html[/URL]
 

איטלקי8

New member
יש שם משהו הזוי. אגד 501 הכוונה לקו שבין ק. 8 לחיפה?!

מספר נוסעים בקווי אוטובוס חזקים ב-2014
אני רק אניח את זה פה
ואתן לכם לעשות מהרשימה הזו מטעמים
יש שם משהו הזוי. אגד 501 הכוונה לקו שבין ק. 8 לחיפה?!
הרי הקו הזה נוסע אולי 3 פעמים ביום.
&nbsp
זה די מפתיע אגב שקו 500 של אגד לא מופיע ברשימה.. זה נראה אחד הקווים החזקים מאוד של החברה... הקו הזה מקשר בין כל כך הרבה ערים כך שהוא מלא בכל הנסיעות בכל חלקי הדרך.
 
לא, הכוונה לקו 501 שבין תל אביב לרעננה

יש שם משהו הזוי. אגד 501 הכוונה לקו שבין ק. 8 לחיפה?!
הרי הקו הזה נוסע אולי 3 פעמים ביום.
&nbsp
זה די מפתיע אגב שקו 500 של אגד לא מופיע ברשימה.. זה נראה אחד הקווים החזקים מאוד של החברה... הקו הזה מקשר בין כל כך הרבה ערים כך שהוא מלא בכל הנסיעות בכל חלקי הדרך.
לא, הכוונה לקו 501 שבין תל אביב לרעננה
"תחרות - קווי 500" זה אשכול קווי אגד בשרון.
קו 501 בין חיפה לקרית שמונה דרך צפת כבר לא פועל מאז שקווי צפת הבינעירוניים עברו לנתיב אקספרס לפני יותר משנה.
 

איטלקי8

New member
אז למה לא כתוב איזור שרון? :\

לא, הכוונה לקו 501 שבין תל אביב לרעננה
"תחרות - קווי 500" זה אשכול קווי אגד בשרון.
קו 501 בין חיפה לקרית שמונה דרך צפת כבר לא פועל מאז שקווי צפת הבינעירוניים עברו לנתיב אקספרס לפני יותר משנה.
אז למה לא כתוב איזור שרון? :\
 

איטלקי8

New member
אני מושעשע מקטע "הידעת?" בבלוג.

מספר נוסעים בקווי אוטובוס חזקים ב-2014
אני רק אניח את זה פה
ואתן לכם לעשות מהרשימה הזו מטעמים
אני מושעשע מקטע "הידעת?" בבלוג.
הוא כותב שם שזמן ההקמה של המטרונית לקח 6 שנים. שמישהו יספר לו שהפרויקט בכלל לא מוכן.
ציר שלם של קו 2 בין קריית אתא לקריית ביאליק בכלל לא נסלל. אבל היי, אם משרד התחבורה הצליח לעבוד על חובב תחבורה ציבורית אז בטח שהוא מצליח לעבוד על האוכלוסיה הכללית.
 
ה"הוא" וה"לו" שלך עוד יותר משעשעים ממה שאתה משועשע ממנו...

אני מושעשע מקטע "הידעת?" בבלוג.
הוא כותב שם שזמן ההקמה של המטרונית לקח 6 שנים. שמישהו יספר לו שהפרויקט בכלל לא מוכן.
ציר שלם של קו 2 בין קריית אתא לקריית ביאליק בכלל לא נסלל. אבל היי, אם משרד התחבורה הצליח לעבוד על חובב תחבורה ציבורית אז בטח שהוא מצליח לעבוד על האוכלוסיה הכללית.
ה"הוא" וה"לו" שלך עוד יותר משעשעים ממה שאתה משועשע ממנו...
 
תודה, בלי ציניות

תודה על הציניות.
תן לי לנחש. כותב ההודעה הוא בעל הבלוג.
נו מילא. לפחות הוא יקרא את זה.
תודה, בלי ציניות
למרות זאת כנראה לא אתקן את הידעת בסעיף הזה, כי היתה חנוכה רשמית והישרות פועל, על אף שיש קטע שלם שעוד בעבודות ואת הקידמות ברמזורים עושים (אינשאללה) רק השנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה