קן 480
קצת מוזר ש־480 לא מוביל בין הבינעירוניים
המקומות האחרונים בטבלה הם של קווים עם ממוצע נוסעים סביב 5,400 ביום, קו בינעירוני עם 50 מקומית ישיבה x 110 נסיעות מלאות אמור לעבור את הרף, ול־480 יש הרבה יותר נסיעות יומיות (סביב ה־200 בשני הכיוונים). השוואה בין 480 ל־402 מראה יתרון נסיעות משמעותי לראשון על השני, כך שלא ברור כיצד 402 גובר במספר הנוסעים. אולי החיילים הם הפתרון, שנוסעים הרבה יותר ב־480 מאשר ב־402...
קן 480
נמצא במקום די גבוה (177), ובערך במקום ה-10 מבין הבינעירוניים וזאת מכמה סיבות.
לקו 402 תדירות מטורפת בשיא אחר הצהריים וערב שמגיע ל-12 נסיעות בשעה. דווקא בשעה הזו הרוב מלאים. קו 480 שומר על תדירות קבועה של 3-4 נסיעות בשעה לאורך כל היום. גם קווים חרדיים אחרים שעוקפים אותו כמו 280 מאלעד לבני ברק מגיעים לתדירויות גבוהות הרבה מעל לקו 480.
בקו 480 אין תחלופה כלל, מה שגורם לקווים חלשים יותר אבל תחלופה טובה כמו 641 או 369 לעקוף אותו.
בקו 480 יש יחסית הרבה חיילים שלא נספרים בשיטה זו, כנראה יותר מקווים בינעירוניים אחרים (באחוז לעומת כלל הנוסעים בקו).
לקו 480 יש תחרות בדמות קו 405 שמתנהג אותו דבר אבל מביא ליעד אחר (מקום 301 ברשימה). 480 מגרד את המליון נוסעים בשנה מלמטה ו-405 מסיע בסביבות 500,000 נוסעים בשנה. נכון שגם לקווים אחרים יש תחרות כזו (402 עם 400 במקום 234 ועם 422 במקום 189 ) ולכן זהו טיעון רק נגד עריכת השוואות ולא בעד מסקנה כזו או אחרת.
למעשה בשני הקווים הישירים שנוסעים לתל אביב יש כ-מליון וחצי נוסעים בשנה וב-3 הקווים המהירים שנוסעים לבני ברק יש כ-3 מליון נוסעים בשנה.