מספיק עם הטרור!

מספיק עם הטרור!

הגיע הזמן שמישהו יעיף פצצה על החמאס וארגוני הטרור. במקום לטפל בטרוריסטים, הממשלה עסוקה בשטויות ובפגיעה בחפים מפשע. הגיע הזמן שאירגוני הטרור יפסיקו את זה. כרגע (ואפילו יותר משרון והשטויות במחסומים) מי שעוצר את התהליך זה ממשלת פלסטין, הגיע הזמן לתת שם את הממשלה למישהו שפוי.
 
מקס מקס מקס

הטלת פצצה על אגוני החמאס תגביר את מספר המחבלים בשלוש ותהרוג אינספור חפים מפשע. אגב, חשבתי שהיית פציפיסט לפני שלוש דקות?כדאי שתחליט מה קורה עם הדעות שלך.
 
:

1.החמאס הוא הרבה יותר מאשר סתם ארגון טרור, הוא תשתית החברה הפלסטינאית, והוא בעצם דואג להרבה דברים חשובים לעם הפלסטינאי. הפלסטינאים ייכעסו על הרס החמאס וכמה מהם יהפכו למחבלים. 2.איך ייהרגו את החמאס? בהטלת פפצות, כדבריי מקס. פצצות כאלה יהרגו את כל הסובבים כמו שקרה עד עכשיו.פצצה יפה כמו שמקס רוצה, יכולה לגרום למות רבים.(שהם חפים מפשע, כמובן). 3.והרג חפים מפשע יגרום גם למחבלים, רבים מן המחבלים קברו קרובים או חברים לפני שהחליטו להתפוצץ.
 

Azazel

New member
ממתי לחמאס יש בעיה לגייס מחבלים?

זה לא שהבעיה של החמאס בהוצאת פיגועים זה מחסור במתאבדים. טיעון ריק.
 

Azazel

New member
ואז הם יעשו מה? ינסו לעשות פיגועים?

אוי לא.
. הרוב המוחלט של המחבלים המתאבדים הם אנשים עם סיבות אחרות לעשות פיגועים. תהה זאת מערכת אמונות מסוכנת ונוקשה, או בעיות בחיים האישיים. כל זה, כאשר נעשה על רקע כללי של חברה שדוחפת אותם קדימה לפעולות הללו. אני לא רואה את זה מסתיים עם חזרה לקוי 67', הפסקת פגיעה באזרחים וכד'. אנחנו צריכים לבנות חומה בצורה מול האיומים הללו, ובאותו הזמן, לחולל שינוי אקטיבי וכוחני בחברה הפלסטינית. אולי כדאי שנבנה להם משטר. אני פשוט לא יודע.
 

Red Star

New member
לידיעתך

מחקר שנערך על-ידי סוציולוגית מדופלמת (!) גילה ש-2% מהטרוריסטים ברש"פ מבצעים טרור מסיבות אידאולוגיות, וכל השאר (98%!) עושים זאת מתוך תשוקת-נקם כי הם נפגעו באופן אישי מהכיבוש (נפצעו, חבר או קרוב משפחה שלהם מת או נפצע, הם איבדו את העבודה, או עברו חוויות משפילות ו/או התעללות ע"י חיילים/שוטרים או מתנחלים.. וכו') ובמידה פחות יותר מתוך ייאוש ואף נטיה אובדנית כי אין להם מה להפסיד.
 

Azazel

New member
מחקר שנעשה, מראה ש

36.9% מהסטטיסטיקה מצוצה מהאצבע.
יש לי מחקר אחר שאומר דבר הפוך, ובכל אופן, צוואר הבקבוק בהוצאת פיגועים אף פעם לא היה גיוס מחבלים.
 

Leiden

New member
בטח שוב לא תגיב לתגובות

שמעוררות נקודות למחשבה. 1. החמאס הוא ארגון המורכב מפרטים, כיצד ניתן ל"העיף פצצה" שתחסל ארגון? לא ברור לך שלצורך כך יש, תיאורטית, להטיל עשרות אלפי פצצות עבור כל החברים בחמאס ולרצוח המונים? 2. האם ראוי בעינייך ששישראל תקבע מי הם מנהיגי הפלשתינאים? 3. לא נראה לך קצת פתטי להטיל אשמה על "ממשלת פלסטין"? מהן סמכויותיה היום וכיצד היא מממשת אותן? 4. לגרסתך, מה הסיבה לדעתך שממשלת ישראל "עסוקה בשטויות ובפגיעה בחפים מפשע" במקום "לטפל בטרוריסטים"? 5. האם לא מקובל עלייך העיקרון שנדרש משפט טרם קביעת עונש (קל וחומר עונש מוות)?
 

Azazel

New member
להרוג את כל החמאס זה לא לרצוח

אילו הייתי יכול לגרום לכל החמאס להעלם בהינף יד, על אנשיו, הייתי עושה את זה.
 

Leiden

New member
שים לב

השימוש בשורש ר.צ.ח היה בהקשר של ההמונים שייהרגו כתוצאה מהטלת רבבות פצצות- לאוו דווקא אנשי חמאס.
 

EverMan

New member
כמה תמימים יש בהפגנה

של החמאס ? או בהלוויה של אחד ה"שאהידים" ?
 

shay or eli

New member
כמה תמימים יש בהפגנה

של "גוש קטיף לנצח נצחים"? או בהלוויה של אחד מ "חללי מערכות ישראל" ?
 

EverMan

New member
בהפגני של "חללי מערכות ישראל" ?

הרבה. של גוש קטיף ? פחות. ואולי דעותיהם דפוקות , אבל הם לא חברים בארגון טרור.
 
מתי ראית לאחרונה יהודי מתפוצץ?

אולי כדאי שהיהודים גם יקימו לעצמם ארגוני טרור כדי שתוכל להפסיק לשקר ולהסית עם השטויות שלך ואז נראה מה תגיד
 
למעלה