מסע נשי- חווייה שלא תשכחנה

מסע נשי- חווייה שלא תשכחנה../images/Emo140.gif

מזל ארגון נופש ואירועים ושירית בן- ישראל וצוות STS מזמינות אותך ליהנות מחווייה בלתי נשכחת בתוכנית מסענשי 26.3-28.3 * ימים א'-ג' 3 ארוחות ביום +מזנון בריכה + חופשי משקאות קלים, משקאות אלכוהוליים, שתייה חמה/ קרה אחה"צ קפה ועוגה , צוות בידור פעיל במשך היום והלילה, בריכה חיצונית מחוממת, פארק מים ,ואטרקציות נוספות .חדרים מעוצבים ברמה. חיזוקים...טיפים וסדנאות במשך כל החוויה הנשית ע"י שירית בן ישראל וצוות STS אז, מתי בפעם האחרונה פרגנת לעצמך? מתי עצרת למלא את המצברים האישיים ? ומתי השקעת בחלומות ובהנאות שלך? כן, הגיע הזמן לפרגן לעצמך- מסענשי: 3 ימים של הנאה, למידה, כלים לצמיחה אישית, מילויי המצברים והתחדשות- שלך. &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& בתוכנית מסענשי 26.3-28.3 * ימים א'-ג' למידת כל הסודות, הטיפים והטריקים של התקשורת, שפת הגוף והפרזנטציה שלך, של הבוס/ית, של בן הזוג, הילדים/ות, החברות ושאר העולם מחיר למשתתפת (בשני תשלומים שווים של 285 ₪ כ"א): אמצע שבוע שני לילות שלושה ימים:570 ₪ (+נסיעה- 110 ₪ ) ט.ל.ח תוכנית מסע נשי יום 1 יציאה מנקודת האיסוף והגעה לאילת :14:00~ קבלת פנים עם שתייה קרה/חמה והתארגנות בחדרים התאוששות מהנסיעה עם קפה מרומם פה ועוגות מרוממות רוח בלובי המלון העצמה אישית- מפתחות הזהב לפיתוח העוצמה האישית. עם שירית בן ישראל במילים ורינת לוי בריו אביירטו רישות להצלחה- שימוש במשאבים ובקשרים האישיים להצלחה. ארוחת ערב מהנה- תזונה לגוף . תוכנית בידור עם צוות הבידור בסימן יום האישה הבין- לאומי. יום 2 *בוקר טוב עם מכתבי בוקר ליד הדלת *ארוחת בוקר *רוחניות ככלי ליצירת הרמוניה בחיים ובעבודה . *שפת הגוף ככלי לשידור סמכות, חיזור, דחייה ועוצמה *כלים לצמיחה אישית ,רגשית, רוחנית ומקצועית. *ארוחת צהריים ומשחקי שולחן. *פעילות חופשית במלון *מה שתמיד חלמת ולא העזת לעשות BOOK נשי {סדנא בתשלום נפרד} 1.סדנת פרזנטציה-להציג את המיטב שבך. 2.שליטה, עוצמה, התמסרות בתנועה- סדנת ריקודי בטן *ארוחת ערב *תוכנית בידור עשירה יום 3 בוקר טוב עם ארוחת בוקר והפעלת הגוף בשיטת ריו אביירטו. פרידה מתא המסע כתיבת דפי הבטחה אישיים מפגש: נשים ושפע (הרומן שלי עם הכסף בחיי) מפגש סיכום : 12 מפתחות הזהב לגילוי המנהיגה שבך.
 

beky1

New member
../images/Emo7.gif WOW , הלוואי ויכולתי

להצטרף. אבל אני אהיה שם ברוחי......
 
למה אתן מתכוונות?

באמרכן "לא יכולה" או "לא מתאים לי"?..... זמן? כסף? נושאים? בלי ילדודס ובני זוג? לא אוהבות חופשות?
 

ציפי ג

New member
בלי ילדים - אני מיניקה

באילת - עבורי זה פשוט לא מקום. אין לי מה לעשות שם. כל פעם שאני שם אני מרגישה כלואה. אני מתה על חופשות, וחסרה לי אחת מאוד, אבל זה לא כל כך בתקציב. ישל נו בר מצווה על הראש.
 

beky1

New member
../images/Emo6.gif

זה לנשים בלבד אם לא קראת עד הסוף. האם אתה מגדיר את עצמך כאישה ? אל תדאג כולנו נהיה שם ברוח, לא נראה ששירית מודאגת
 
שירית הרעיון מדליק אבל....

למה לא בסוף שבוע? לדעתי אם זה היה "חמשוש" המון נשים היו מצטרפות ואני בטוח
 
יש גם בחמשוש בתאריך אחר, ../images/Emo140.gif

כל הפרטים נמצאים אצל מזל, אישה מקסימה ומיוחדת, בעלת "מזל- ארגון נופש ואירועים" מאשדוד. בשיחת טלפון אחת תקבלנה את כל המידע וגם חיוך.
 
למעלה