מסע בדרום צרפת (שמצפון לים התיכון).

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Active member
מסע בדרום צרפת (שמצפון לים התיכון).

מסע בדרום צרפת (שמצפון לים התיכון).
לפני מספר שבועות יצאנו לדרום צרפת לחופשה קצרה. בגלל אילוצי הטיסה האזוריים טסנו בכלל לאביניון, ומשם עלינו על TGV לניס שהיתה היעד שרצינו לשהות בו. ניס היא בסיס טוב לגיחות לקאן ומונקו, ואביניון היתה מקום יפה לבקר בו. אמנם הוויכוח החיפאי הוכרע, אבל באייקון צירפתי תמונה שצולמה מקומה שניה של רכבת ומראה מסילה בחישמול עילי כמקובל בצרפת מעל לחוף יפה ומלא נופשים. יתכן שאשלים את השירשור במהלך כמה ימים.
 

Ccyclist

Active member
אביניון - משדה התעופה לגשר.

מסע בדרום צרפת (שמצפון לים התיכון).
לפני מספר שבועות יצאנו לדרום צרפת לחופשה קצרה. בגלל אילוצי הטיסה האזוריים טסנו בכלל לאביניון, ומשם עלינו על TGV לניס שהיתה היעד שרצינו לשהות בו. ניס היא בסיס טוב לגיחות לקאן ומונקו, ואביניון היתה מקום יפה לבקר בו. אמנם הוויכוח החיפאי הוכרע, אבל באייקון צירפתי תמונה שצולמה מקומה שניה של רכבת ומראה מסילה בחישמול עילי כמקובל בצרפת מעל לחוף יפה ומלא נופשים. יתכן שאשלים את השירשור במהלך כמה ימים.
אביניון - משדה התעופה לגשר.
שדה התעופה באביניון הוא שדה תעופה אזורי קטן, והתח"צ בהתאם - אחרי 5 דקות הליכה מגיעים לתחנה עם לו"ז של אוטובוס כל כמה שעות, אז וותרנו על התענוג, חזרנו למלון שהיה ליד השדה, הזמנו משם מונית ושתינו משהו בבר. המונית הביאה אותנו למלון וחבל שכך מתייחסים לתייר. בעיר עצמה הלכנו הרבה כי מרכז העיר מורכב מסימטאות צפופות (למרות שיש אוטובוסים שנכנסים ממחוץ לחומה אל מתוך העיר הם חד כיווניים ודי מבלבלים לתייר) ובשלב מסויים ביקרנו כמובן בגשר המפורסם של אביניון - גשר שניסו לבנות אותו מספר פעמים וכל פעם הוא נחרב, אז השאירו את הקטע הקיים כמזכרת.

באופן מוזר ביותר הדבר התח"צי הראשון שהתייר שאוסף את מזוודותיו במסוע היחיד בשדה רואה זו מפה של רשת ה RER בפריז. הרלוונטיות לא ברורה לי כי זה אינו אולם היוצאים וזה שימושי יותר למי שעולה על טיסת פנים לפריס.



 

GLSRA

Member
מוזר מאוד השלט הזה של ה RER בעיר Avignon - השלט משנת 2002 !!

אביניון - משדה התעופה לגשר.
שדה התעופה באביניון הוא שדה תעופה אזורי קטן, והתח"צ בהתאם - אחרי 5 דקות הליכה מגיעים לתחנה עם לו"ז של אוטובוס כל כמה שעות, אז וותרנו על התענוג, חזרנו למלון שהיה ליד השדה, הזמנו משם מונית ושתינו משהו בבר. המונית הביאה אותנו למלון וחבל שכך מתייחסים לתייר. בעיר עצמה הלכנו הרבה כי מרכז העיר מורכב מסימטאות צפופות (למרות שיש אוטובוסים שנכנסים ממחוץ לחומה אל מתוך העיר הם חד כיווניים ודי מבלבלים לתייר) ובשלב מסויים ביקרנו כמובן בגשר המפורסם של אביניון - גשר שניסו לבנות אותו מספר פעמים וכל פעם הוא נחרב, אז השאירו את הקטע הקיים כמזכרת.

באופן מוזר ביותר הדבר התח"צי הראשון שהתייר שאוסף את מזוודותיו במסוע היחיד בשדה רואה זו מפה של רשת ה RER בפריז. הרלוונטיות לא ברורה לי כי זה אינו אולם היוצאים וזה שימושי יותר למי שעולה על טיסת פנים לפריס.
מוזר מאוד השלט הזה של ה RER בעיר Avignon - השלט משנת 2002 !!
 

Ccyclist

Active member
זה ייצוג של ליבת המערכת והיא לא השתנתה מאז למיטב ידיעתי.

מוזר מאוד השלט הזה של ה RER בעיר Avignon - השלט משנת 2002 !!
זה ייצוג של ליבת המערכת והיא לא השתנתה מאז למיטב ידיעתי.
 

GLSRA

Member
אמנם, שינויים קטנים, אבל RER קו E למשל הוארך בשנת 2003

זה ייצוג של ליבת המערכת והיא לא השתנתה מאז למיטב ידיעתי.
אמנם, שינויים קטנים, אבל RER קו E למשל הוארך בשנת 2003
אולי יש עוד שינויים. לא כל כך חשוב, בכל מקרה קצת מוזר שהשלט הזה נמצא ב AVIGNION.

עוד משהו קומי בצילום שלך הוא ההפנייה לאמצעי תקשורת מגוונים לקבלת מידע, בין היתר ההפניה לשרות ה- Minitel הייחודי לצרפת (ולהודו ?) שפעל במשך שנים ותפקד קצת כמו האינטרנט בהרבה מאוד תחומים.
אז אם לא ידעתם, המיניטל המשיך לפעול הרבה אחרי הגעת האינטרנט (מרשתת בעברית) לעולמנו, וקבר אט אט את משתמשי המיניטל (האיטי להחריד). מותו הקליני של המיניטל חל ב- 30 לחודש יוני 2012 !!!
 

yossiwed

New member
יש תקלה לא רואים אף תמונה

אמנם, שינויים קטנים, אבל RER קו E למשל הוארך בשנת 2003
אולי יש עוד שינויים. לא כל כך חשוב, בכל מקרה קצת מוזר שהשלט הזה נמצא ב AVIGNION.

עוד משהו קומי בצילום שלך הוא ההפנייה לאמצעי תקשורת מגוונים לקבלת מידע, בין היתר ההפניה לשרות ה- Minitel הייחודי לצרפת (ולהודו ?) שפעל במשך שנים ותפקד קצת כמו האינטרנט בהרבה מאוד תחומים.
אז אם לא ידעתם, המיניטל המשיך לפעול הרבה אחרי הגעת האינטרנט (מרשתת בעברית) לעולמנו, וקבר אט אט את משתמשי המיניטל (האיטי להחריד). מותו הקליני של המיניטל חל ב- 30 לחודש יוני 2012 !!!
יש תקלה לא רואים אף תמונה
 

Ccyclist

Active member
הוארך מערבית לסן לאזר?

אמנם, שינויים קטנים, אבל RER קו E למשל הוארך בשנת 2003
אולי יש עוד שינויים. לא כל כך חשוב, בכל מקרה קצת מוזר שהשלט הזה נמצא ב AVIGNION.

עוד משהו קומי בצילום שלך הוא ההפנייה לאמצעי תקשורת מגוונים לקבלת מידע, בין היתר ההפניה לשרות ה- Minitel הייחודי לצרפת (ולהודו ?) שפעל במשך שנים ותפקד קצת כמו האינטרנט בהרבה מאוד תחומים.
אז אם לא ידעתם, המיניטל המשיך לפעול הרבה אחרי הגעת האינטרנט (מרשתת בעברית) לעולמנו, וקבר אט אט את משתמשי המיניטל (האיטי להחריד). מותו הקליני של המיניטל חל ב- 30 לחודש יוני 2012 !!!
הוארך מערבית לסן לאזר?
המפה מראה את הליבה בלבד - באזור 1 שחופף לאזור הכיסוי של המטרו, ושלוחות החוצה שהופכות לחיצים באזור 2. משום שאתה דובר צרפתית ומכסה את הזווית דוברת הצרפתית בפורום דבר ראשון בדקתי שלא האריכו את קו E מעבר לגאר סן לאזר ודבר שני בדקתי שאינו מתפצל באזור 2 (ההתפצלות שלו באזור 3).
&nbsp
המפה נכונה סכמטית גם להיום למרות שהיא מייצגת תחנות ראשיות בלבד באזור ליבת המערכת בלבד.
 
שבת שלום GSLRA + Ccyclist

הוארך מערבית לסן לאזר?
המפה מראה את הליבה בלבד - באזור 1 שחופף לאזור הכיסוי של המטרו, ושלוחות החוצה שהופכות לחיצים באזור 2. משום שאתה דובר צרפתית ומכסה את הזווית דוברת הצרפתית בפורום דבר ראשון בדקתי שלא האריכו את קו E מעבר לגאר סן לאזר ודבר שני בדקתי שאינו מתפצל באזור 2 (ההתפצלות שלו באזור 3).
&nbsp
המפה נכונה סכמטית גם להיום למרות שהיא מייצגת תחנות ראשיות בלבד באזור ליבת המערכת בלבד.
שבת שלום GSLRA + Ccyclist
הנה חלק מהמפה שניתנה לנוסעים ביוני 2015(הוצאה 2014), רואים בה יפה גם את קו EOLE.

 

GLSRA

Member
רציתי בדיוק לעדכן שקו E ברשת ה- RER תוארך מערבה מ- St Lazare

שבת שלום GSLRA + Ccyclist
הנה חלק מהמפה שניתנה לנוסעים ביוני 2015(הוצאה 2014), רואים בה יפה גם את קו EOLE.
רציתי בדיוק לעדכן שקו E ברשת ה- RER תוארך מערבה מ- St Lazare
לכיוון Nanterre במעבר דרך La Defense רק בשנת 2020.
חופרים שם מנהרה חדשה באורך 8 ק"מ.
מה שכן, יש תחנה חדשה בין Magenta ל- Pantin ברובע ה- 19 בשם Rosa Parks (Evangile) שהיתה אמורה להיפתח ב- 2014.
כרגע, יש פיגור של שנה והתחנה הזו אמורה לתת שרות לפני סוף השנה הזו
 

Ccyclist

Active member
אם החיצים הם בPantin המפה עדיין נכונה.

שבת שלום GSLRA + Ccyclist
הנה חלק מהמפה שניתנה לנוסעים ביוני 2015(הוצאה 2014), רואים בה יפה גם את קו EOLE.
אם החיצים הם בPantin המפה עדיין נכונה.
הייצוג הסכמטי של E בליבה כולל את סאן לאזר ומג'נטה בלבד, כאשר החיצים מעבר לליבה מציינים שהקו ממשיך ללא צורך לציין את ענפיו שהם חיצוניים יותר. זהו עדיין מצבו של הקו בלב המערכת (אזור 1) במפה שצירפת. אין במפת בליבה ייצוג של הענפים כפי שאין ייצוג של כל ענפי קו C למשל.
&nbsp
המפה מייצגת את ליבת מערכת ה RER לפי רלוונטיות למי שצריך להגיע לשדות התעופה בפריז ולמספר מצומצם של תחנות ראשיות במרכז העיר. זו איננה מפת מערכת מלאה.
 

yossiwed

New member
סרט יפה של רכבת מהירה(נהגת) מצד ימין בצרפת


אם החיצים הם בPantin המפה עדיין נכונה.
הייצוג הסכמטי של E בליבה כולל את סאן לאזר ומג'נטה בלבד, כאשר החיצים מעבר לליבה מציינים שהקו ממשיך ללא צורך לציין את ענפיו שהם חיצוניים יותר. זהו עדיין מצבו של הקו בלב המערכת (אזור 1) במפה שצירפת. אין במפת בליבה ייצוג של הענפים כפי שאין ייצוג של כל ענפי קו C למשל.
&nbsp
המפה מייצגת את ליבת מערכת ה RER לפי רלוונטיות למי שצריך להגיע לשדות התעופה בפריז ולמספר מצומצם של תחנות ראשיות במרכז העיר. זו איננה מפת מערכת מלאה.
סרט יפה של רכבת מהירה(נהגת) מצד ימין בצרפת

LIKE

 

stratomaximus

New member
לפי הרכבות לכיוון השני, נראה כאילו זו רק"ל כמעט ירושלמית

לא בדיוק רכבת מהירה
מדובר ברק"ל, במקרה דומה למה שיהיה בקו נצרת-חיפה.
לפי הרכבות לכיוון השני, נראה כאילו זו רק"ל כמעט ירושלמית
אמנם החלק הקדמי והאחורי שונה, אך צידי הקרון זהים לגמרי.
 
דומה במבט ראשון אבל

לפי הרכבות לכיוון השני, נראה כאילו זו רק"ל כמעט ירושלמית
אמנם החלק הקדמי והאחורי שונה, אך צידי הקרון זהים לגמרי.
דומה במבט ראשון אבל
שונה, רק״ל י״ם מייצור אלסטום/צרפת, רק״ל Lyon מייצור סטדלר/שוויץ .
 

Rubim88

New member
לא התכוונתי דומה ויזואלית

לפי הרכבות לכיוון השני, נראה כאילו זו רק"ל כמעט ירושלמית
אמנם החלק הקדמי והאחורי שונה, אך צידי הקרון זהים לגמרי.
לא התכוונתי דומה ויזואלית
אלא דומה מבחינת מאפיינים - קו רק"ל עם קטע עירוני וקטע מחוץ לעיר וציוד של 100 קמ"ש. לא נראה לי שקיים מישהו שיודע איך תראה הרק"ל בנצרת באופן ויזואלי ואם יש כזה יש לי אליו שאלה לגבי סדרת מספרים שמוגרלת פעמיים בשבוע..
 
ההודעה שלי

לא התכוונתי דומה ויזואלית
אלא דומה מבחינת מאפיינים - קו רק"ל עם קטע עירוני וקטע מחוץ לעיר וציוד של 100 קמ"ש. לא נראה לי שקיים מישהו שיודע איך תראה הרק"ל בנצרת באופן ויזואלי ואם יש כזה יש לי אליו שאלה לגבי סדרת מספרים שמוגרלת פעמיים בשבוע..
ההודעה שלי
התייחסה להודעה של
stratomaximus מ 10/07/15.
 
יפה,תודה!

סרט יפה של רכבת מהירה(נהגת) מצד ימין בצרפת

LIKE
יפה,תודה!
יפה להראות לנו את הסרטון דוקא בימים אלה כאשר דיברנו הרבה בפורום על הטראם-טרן חיפה-נצרת.
גם כאן הקו הוא מוגדר לפעמים ״טראם-טרן״ אבל בפועל הוא -לדעתי- רק״ל ״רגיל״, מוזן ב 750VDC לכל אורכו.
הנסיעה כאן היא בצד ימין כמו כל הרק״לים והמטרו בצרפת (הנסיעה בצד שמאל ממומשת במדינה הזו על ידי רכבות כבדות בלבד, למעט ליד הגבול עם גרמניה).
אגב , אם אינני טועה הצלום נעשה ברק״ל מהירה לשדה התעופה ולכן היא לא עצרה בתחנות ביניים.
 

Ccyclist

Active member
אקספרס - כן, אבל רק"ל 100 קמ"ש זה לא מהיר.

סרט יפה של רכבת מהירה(נהגת) מצד ימין בצרפת

LIKE
אקספרס - כן, אבל רק"ל 100 קמ"ש זה לא מהיר.
רכבת ישראל מפעילה רכבות המגיעות ל150 קמ"ש.
ה TGV בנוי ל 300 קמ"ש, ובשירשור זה ישנו צילום מסך מרכבת במהירות 294 קמ"ש.
&nbsp
יש הבדל גדול בין הפעלת אקספרס שעוקפת תחנות ביניים לבין נסיעה במהירות גבוהה.
&nbsp
100 קמ"ש זה המסלול האיטי באוטוסטרדה שבה המהירות המותרת היא 110 (בריטניה, צרפת) או 120 (ספרד).
&nbsp
ה TGV שסוקרה נוסעת במהירות גבוהה פי 3 מכך.
 

yossiwed

New member
רכבת ישראל 150 קמ"ש ספר לי על זה איפה בדיוק .

אקספרס - כן, אבל רק"ל 100 קמ"ש זה לא מהיר.
רכבת ישראל מפעילה רכבות המגיעות ל150 קמ"ש.
ה TGV בנוי ל 300 קמ"ש, ובשירשור זה ישנו צילום מסך מרכבת במהירות 294 קמ"ש.
&nbsp
יש הבדל גדול בין הפעלת אקספרס שעוקפת תחנות ביניים לבין נסיעה במהירות גבוהה.
&nbsp
100 קמ"ש זה המסלול האיטי באוטוסטרדה שבה המהירות המותרת היא 110 (בריטניה, צרפת) או 120 (ספרד).
&nbsp
ה TGV שסוקרה נוסעת במהירות גבוהה פי 3 מכך.
רכבת ישראל 150 קמ"ש ספר לי על זה איפה בדיוק .
אתה נוסע בישראל עדיין בדיזל איפה התאוצה , כל כל כמה קילומטרים בודדים תחנה ,

ואם זה קו ישיר אז תמיד הוא מאט מסיבה כלשהי .


אולי בקו חיפה ישיר שעוצר גם בבינימינה וזה בקטע חדרה - תל אביב .
 

yeh11

New member
אכן בקטע חדרה תל אביב היא מגיעה אפילו מעבר ל150

רכבת ישראל 150 קמ"ש ספר לי על זה איפה בדיוק .
אתה נוסע בישראל עדיין בדיזל איפה התאוצה , כל כל כמה קילומטרים בודדים תחנה ,

ואם זה קו ישיר אז תמיד הוא מאט מסיבה כלשהי .


אולי בקו חיפה ישיר שעוצר גם בבינימינה וזה בקטע חדרה - תל אביב .
אכן בקטע חדרה תל אביב היא מגיעה אפילו מעבר ל150
שלום! אכן בקטע חדרה תל אביב הרכבות המגיעות מהצפון על פי הWAZE
152 קמ"ש ,בנסיעות האחרונות הסתבר שלא הוצגה מהירות ב WAZE
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה