מסעדת פאפאגיו בתל אביב

רואי

New member
מסעדת פאפאגיו בתל אביב

אפשר לקבל פרטים איך זה הולך שם לגבי ה"אכול כפי יכולתך"? מה המחיר, באיזה שעות וימים יש את המבצע הזה? ואיך האוכל שם? תודה
 

liti

New member
לא אכלתי שם,

אבל הביקורות פה בפורום קוטלות את המקום באופן קבוע ובדרך כלל מדברות על בשר זול ועל דחיפת מנות הבשר הפשוטות (נקניקיות, עוף וכו') בתחילת הארוחה, כך שעד שמגיעים לאנטריקוט למשל יוצאת הנשמה. אם אתה מחפש מקום בשיטת "אכול כפי יכולתך" יש את מסעדת ברזיל באצטדיון רמת גן שמציעה בשרים שרובם טעימים בשיטות הכנה דרום אמריקאיות ובאיכות טובה. אכלתי שם בעבר ומאוד נהניתי וגם אהבתי את זה שהמנות הטובות מוגשות לאורך כל הארוחה ולא בסופה. תוכל למצוא ביקורות על המקום בעזרת החיפוש המתקדם. המחיר אם אינני טועה הוא 129 ש"ח לאדם, לא כולל שתיה (או שכולל כוס אחת? לא זוכרת) וקינוח.
 

liti

New member
תוספת לברזיל-

המחיר שציינתי הוא בערב, בצהריים יש ארוחה עסקית במחיר שבעים ומשהו ש"ח.
 

ברוזונת

New member
קישור לאתר של ברזיל

ממה שכתוב שם הם יצאו במבצע של ארוחה ב-99 ש"ח כמחווה ל-2004 כדאי לברר טלפונית לגבי המחיר
 

ברוזונת

New member
פאפאגאיו

המחיר משתנה בהתאם לשעות - כלומר בצהריים ישנה עסקית במחיר של 70 ש"ח נדמה לי, ובערב אותה ארוחה במחיר 120 ש"ח. (לא כולל שתיה וקינוח) ה"מבצע" הזה הוא כל יום. האוכל שם במילה אחת "עדיף לוותר" - הכמות שם באה על חשבון איכות הבשר. ואיך זה הולך: אתה מגיע מתיישב מגיעים לך פלטת סלטים, אמפנדס, צ'וריסוס וכנפי עוף ברביקיו כל אלה אמורים "קצת" לסתום אותך על אותו העיקרון של סלטים במסעדת שיפודים רגילה. לאחר מכן מתחיל מצעד בשרים של אנטריקוט, צלעות, סינטה, פיקניה (חלק אחורי), סלמון, עוף ועוד.. הנתחים שמקבלים מכל דבר הם פרוסות דקות אך יש אפשרות לבקש עוד. אם כבר אתה רוצה משהו הסגנון הזה.. הייתי ממליצה ללכת ל"ברזיל" באיצטדיון ר"ג, עליה נרשמו תשבוחות. מצרפת לך ביקורת שעדידושים כתב על פאפאגאיו - רק המלצה שאם אתה כבר הולך לפאפאגאיו - תיקח איתך חברה טובה שלפחות תפצה
 

shakshuka

New member
ה"אוכל כפי יכולתך" הוא כל הזמן

זו השיטה שם - כמו גם בברזיל. פתחו לא מזמן מסעדה חדשה בסגנון שנקראת מיט-או-לוגיה. שמועות אומרות שהיא טובה מאוד.
 

ברוזונת

New member
דווקא על מיט-או-לוגיה

היתה כאן ביקורת שדי קטלה.. אם אני לא טועה "המושבניק" כתב מתישהו בסוף ינואר או תחילת פברואר
 

רואי

New member
עוד שאלה

הבנתי שברזיל ממש טובה האם הארוחה העסקית שם -עד 6 בערב- שעולה 70 שקל היא גם בשיטת אכול כפי יכולתך? ותודה לכל העונים המהירים!
 

ברוזונת

New member
כן זהאותו דבר כמו בפאפאגאיו ../images/Emo140.gif

רק שאני לא בטוחה שזה קיים גם בשבת
 
למעלה