מסעדת מפגשים בתל-השומר

מרצק12

New member
מסעדת מפגשים בתל-השומר

מישהו מכיר איך המסעדה הזו ואיך האוכל האוירה והשירות
 
סטקייה.

אכלנו שם לפני פחות מחודש, קבוצה גדולה, כך שדגמנו כמעט את כל התפריט. סלטים, צ'יפס, שיפודים,וכאלה. בשורה התחתונה- סטקייה.
 

daphna123

New member
לא משהו...

אכלתי שם בצהריים עם אמא שלי, וקיבלנו תפריט רגיל. רק כששאלתי אם יש עסקית, קיבלנו תפריט עסקי - שזה אותן מנות, רק בזול יותר. זה היה קצת מוזר... האוכל בסדר, העסקית די זולה. אם מגיעים עם מלאי כסף, אז המנות היקרות יותר טעימות. הממולאים ממש שווים. לא הייתי מגיעה לשם במכוון - רק אם אני בסביבה. יש כ"כ הרבה מקומות יותר טובים.
 
למעלה