לא משהו...
אכלתי שם בצהריים עם אמא שלי, וקיבלנו תפריט רגיל. רק כששאלתי אם יש עסקית, קיבלנו תפריט עסקי - שזה אותן מנות, רק בזול יותר. זה היה קצת מוזר... האוכל בסדר, העסקית די זולה. אם מגיעים עם מלאי כסף, אז המנות היקרות יותר טעימות. הממולאים ממש שווים. לא הייתי מגיעה לשם במכוון - רק אם אני בסביבה. יש כ"כ הרבה מקומות יותר טובים.