מסעדות שוק במחנה יהודה, מתאים לקבוצה?

מסעדות שוק במחנה יהודה, מתאים לקבוצה?

אנחנו קבוצה של 13-14 מהמשרד שרוצים לסעוד באחת ממסעדות השוק של מחנה יהודה (סטייל רחמו אבל ממש לא חייב זאת) הייתי רוצה לדעת , ממי שיודע, האם בשעה 16:00 עדיין אפשר לבוא ולאכול? האם צריך להזמין מקום מראש? ולסיום, יש המלצה? (עדיפות לכשר)
 

Tanaqui

New member
ב"אמא" יהיה מקום לקבוצה

אבל אין לי מושג מה רמת האוכל שם. לגבי שעות והזמנות אפשר לברר מולם ישירות. יש גם שיפודיות, כמו סמי או סימה, שיכילו בקלות קבוצה בסדר גודל כזה.
 

החתולית

New member
רחמו וגם אמא יתאימו לכם

לקבוצה כדאי להזמין מקום ולתאם מראש. למיטב ידיעתי, קבוצות רבות של מטיילים אוכלות במסעדת אמא.
 

pix37

New member
להזהר מרחמו

רצף של ביקורות שליליות בזמן האחרון (כולל שלי) מנופפות בדגלי אזהרה. נסו אחת מהחלופות האחרות שהוזכרו בשרשור
 
לא רק מרחמו להיזהר...

אלא גם מסמי וסימה. היינו בשתיהן בביקורים בירושלים בשנה האחרונה. מדובר בסטקיות סטנדרטיות בעלות תימחור מטורף. זכור לי הביקור האחרון בסימה לפני כשלושה חודשים, הזוג שאיתנו הזמין מעורב ואחרי שני טעימות קטנות הזיז את המנה הצידה, גם הבשרים האחרים שלקחנו על האש לא היו מי יודע מה וגם החומוס לא הרקיע שחקים. מזל שלא התפתינו לקחת את סלטי הפתיחה לסועד, החיוב היה גבוה וממה שראינו בשולחן סמוך אלינו שהזמינו את הסלטים, היה מדובר בחמש-שש צלוחיות מסכנות עם סלטים פשוטים למדי שלא מצדיקים אפילו גבייה של חמישה שקלים לסועד. גם במסעדת סמי וגם במסעדת סימה השירות היה איטי ומבולבל, ואני זוכר שאפילו נאלצנו לגשת למקרר השתייה ולקחת שתייה לבד מרוב שהתייבשנו...
 
למעלה