מסססססססיייבהההה ביום שישי.....

GISmo

New member
מסססססססיייבהההה ביום שישי.....

בקומפורט 13 ת"א מסיבה בלעדית להיפהופ עם תחרות ברייקדאנס פריסטייל וודקה תפוז חינם כל הערב מצטער שאין לי תמונה של האלון של המסיבה אבל מה לעשות אין לי סורק בקיצור כל מי שרוצה לבוא זה 50 שקל בכניסה למי שנרשם אצלי אפשר ורצוי מאוד לתקשר איתי דרך האיי סי קיו-124984492 או דרך הטלפון - 064713232 או גם אפשר פה במסרים אישיים איתי AKA GIS´MO AKA אפרו לייט
 

GISmo

New member
טוב לשמוע ממך מידי פעם..

כבר הרבה זמן לא ראיתי אותך תבוא מתישהו לאיזה מסיבה ממשהו? אולי לזאת הרבה יבואו
 
למעלה