מסנג'ר באג: כן? לא? איפה?

laurent2

New member
מסנג'ר באג: כן? לא? איפה?

לילה טוב, לאחרונה התחלתי לסוע לעבודה עם אופניים (אופני עיר). נדמה לי שתיק מסנג'ר יהיה במקום, הלא כן? יש עצות מעשיות, מנסיון? יש לקנות בארץ (נדמה לי שלא...)? למה הם כל כך יקרים באתרי חו"ל (כמאה דולר)? תודה מראש, לוראן
 

רמי לשם

New member
הם יקרים כי הם טובים

אתה בטח מתכוון לתיקים של Timbuk2,, שהם המוצר המוביל בתחום הזה ולמעשה ממציאי התחום. אלה תיקים שעשויים בסטנדרט מאוד גבוה של עבודה, תכנון וחומרים והם גם מאוד נוחים וגם מחזיקים שנים רבות - אחי רוכב עם אחד כזה כל יום לעבודה וחזרה כבר שמונה שנים והתיק עדיין במצב מצויין.
 

saararni

New member
עידו סופר מייצר לפי הדגמים שלהם

בערך 350 ש"ח, בהתאמה אישית לפי מה שאתה צריך (אני התאמתי ללפ טופ מה שהפך אותו ליותר יקר). תיק טוב מאוד, אני משתמש בערך 8 חודשים בלי סימני שחיקה כל שהם.
 

croudo

New member
מנצל את השרשור...

משהו יודע איפה אפשר לקנות בגדי רכיבה שיתאימו גם למשרד?. אני רוכב רק 5 ק"מ עד למשרד וממש לא נוח לי לרכב עם מכנסי ג'ינס או בד. אני מקווה שזו לא שאלה הזוייה
תודה.
 
מנסיון - בעיה קשה.

לפני כשבועיים רכבתי כמה ימים לעבודה (10 ק"מ לכל כיוון), ונתקלתי (שוב)בבעיה הזאת. ג'ינס זו אכן הבחירה הגרועה ביותר, אבל גם עם מכנסיים מבד אחר זה לא ממש נוח. פתרון אפשרי - בחנויות למטיילים יש מכנסיים שנועדו לטיולים רגליים, ועשויים מבדים שאמורים להציע תכונות משופרות של ספיגת וייבוש זיעה. מבחינת המראה, הם בהחלט מתאימים כלבוש יום יומי. כדאי לבדוק שם אפשרויות.
 
זה באמת נוח לרכיבה ?

האם תיקי הצד האלה באמת נוחים לרכיבה ? לא מטלטלים ונודדים קדימה ? (ברור שמדובר על רכיבה עירונית, ולא FR)
 

saararni

New member
בתיק של עידו היא לא אלכסונית

אלא חובקת את המותניים. זה נוח, למרות שאני רוכב על קטנוע ולא אופניים.
 

Dr Suess

New member
נסה גם...

Manhattan Portage תיקים מעולים, שלי עדיין בשימוש יומי לאחר קרוב לעשור (וזו גם הסיבה לעלות הגבוה). קצר את הרצועה יותר לרכיבה יותר ממה שנוח להליכה. התיקים של עידו סופר חזקים גם כן.
 
למעלה