מסמר חלוד - ההמשך

orhe

New member
אהבתי את הקודם, ואני אוהב גם את זה

אבל יש לי בעיה אחת שאני זוכר כרגע, אם יהיו עוד אני אגיד לך. ועוד פעם, כמו הפעם קודמת זה משהו שטותי להתלונן עליו, אבל אתה רוצה כל סוג של ביקורת, אז קבל את הקטנוניות שלי :) . אז ככה, שהם שואלים את ג'סיקה באולפן מאיפה היא מכירה את ג'יימס והיא אומרת שהוא עוד אחד מ"השרצים" שהיא הייתה מתחכחכת פעם, אז הייתי מחליף את המילה "שרצים" במילה "אפסים" או משהו כזה, משהו שישמע יותר "קולי" , יותר מגניב, יותר מתאים לאשת כוכב רוק, שרצים פשוט לא מתאים, לפי דעתי. וגם שים לב, זאת לא ביקורת, אלא טעות מקלדת, שרוב אומר לג'ונה "אני חושב שנתתי.." והוא צריך להגיד "נתת..." . מקווה שתמשיך את זה עד הסוף, כי זה בהחלט מעניין, אחד התסריטים הטובים שקראתי.
 
תודה

צודק, אני צריך לזכור לתת לדמויות לדבר בשפה שלהן מדי פעם ולא בשפה שלי.
 

Fre3Style

New member
אני מתחיל לקרוא :) אבל..

אני חייב לציין שאני אוהב את הפורמאט שבו כתבת הפעם [: מזכיר לי את הפורמט של הוליווד. איך קוראים לסרט? "מסמר חלוד" או "מי רצח את מורטי קלייטון"?
 

Fre3Style

New member
אוי.. נכון. עכשיו אני שם לב.

התבלבלתי כנראה עם תסריט אחר. בקיצור, אני יותר אוהב את הפורמט הזה מאשר את ה david המעצבן.
 

Fre3Style

New member
רגע, זה החלק האחרון או שאמור

להיות עוד המשך? כי אם אתה כותב עוד ככה 40 עמודים יש לך סרט באורך מלא.
 
אמור להיות המשך, זה לא נגמר.

אם אני אצליח לכתוב עוד 40 עמודים זה כבר סיפור אחר.
 

orhe

New member
שיר, גם רציתי להגיד לך שאני אוהב

לאן שאתה לוקח את זה, איך שאתה מוסיף דמויות ומס' החשודים עולה, וכך גם אנחנו מעורבים יותר בסיפור של מורטי והחבורה, ונחשפים לכל מיני צדדים שלהם. וגם אני אוהב איך שאתה מערב סיפור, כמו הזה עם המסמר חלוד, ואיך שהם מצאו את השם, או שמורטי היה באולפן רדיו, ואחרי זה צ'רלס (אם אני זוכר נכון) התווכח איתו והראה את המתחים שלהם ממקודם.
 

whosetheman

New member
ביקורת קצרה(וכמה שאלות)

א. הכתיבה שלך טובה, קל מאוד לראות שהסגנון עצמו מנוסח לפי קווים אמריקאים טיפוסיים משנות ה60/70, וקל מאוד לדמיין את הסרט מבחינת ויזואלית עפ"י התסריט. ב. אחת הבעיות היא, שכמעט וכל סצינה מזכירה לי סרט כלשהו, כך שנראה שכמעט "גנבת" סצינות מסרטים אחרים(ואני יודע שלא עשית זאת), כלומר, ראית יותר מדיי סרטים ויצא שבעצם שכתבת הרבה חומר שראית בסרטים אחרים. ג. שאלה, האם ידעת מי הרוצח כבר מהתחלה? ואם לא, אז מתי בדיוק החלטת מי הרוצח, האם שתלת רמזים בתסריט שעוזרים לחשוף את זהותו של הרוצח? ד. בהצלחה בהמשך כתיבת התסריט. למרות הביקורת, אני די מחקה לשאר התסריט כדי לראות איך זה נגמר. ה. סתם חשבתי עכשיו על משהו. אמרת שג'יימס הוא רק כלי, ומאחורי הכלי יש מניע. השערה קלה שלי היא, שמורטי רצה למות מסיבה מסוימת או לפחות לפרק את הלהקה בצורה אגרסיבית ומהירה(אולי כי הגיע למסקנה שלהקה מונעת ע"י כסף ולא ע"י אידיאלים, כמו שהובהר בשיחה של מורטי עם הבחור הזה(לא זוכר את שמו) לאחר הראיון ברדיו), ולכן מורטי -הוא- המניע את הכלי, שהוא, ככל הנראה(ומבחינת הסרט זה לא כזה משנה), ג'יימס
 
אתה חושב שהוא שכר מישהו לרצוח את

עצמו? תיאוריה מעניינית. צודק לגבי העניין של הסצנות שמזכירות סרטים אחרים - זה בכוונה. לגבי הרוצח... אני אשמור על זכות השתיקה כאן.
 

whosetheman

New member
לא בדיוק שכר מישהו,

אלא גרם לכך שמישהו ירצח אותו אבל זה בטח לא זה ומה הקטע אם להזכיר בכוונה סצינות מסרטים אחרים? זה אמור להיות סרט מתח מקורי,לא?
 
חלק שלישי ואחרון

שיניתי מילה וחצי בחלק הראשון, שום דבר חיוני במיוחד. הנה החלק האחרון, כולל סיום הפעם!
 

orhe

New member
שיר, אני די מאוכזב מהסוף

כי לא יודעים מי הרוצח, התיק נסגר. חבל, הסיפור גלש טוב, היו הרבה חשודים, כל אחד והמניע שלו, ושרוב אמר שמישהו שהיה שם אמר לכל אחד מה להגיד, חשבתי לעצמי :"פאק, זה גאוני, מי באמת זה היה?" ואז לא יודעים, סוף מאכזב. :(
 
למעלה