מסלול ללא הגבלה ב-44 ש"ח

ronengeles

New member
כל אחד ומה שמתאים לו

אני צריך 2GB, לא 3GB.
ביחד עם כל השיחות וה SMS שאני עושה, ב 012 אני אשלם 50 ש"ח, ואילו בגולן אני אהיה חייב לקחת את החבילה של ה- 99 ש"ח.
למה לשלם עוד 50 ש"ח רק כדי לקבל 2GB?

על יופון הרבה התלוננו שהם גובים חריגה מעבר ל- 3GB שלהם. עכשיו באים כל מיני אנשים ומתלוננים למה הם לא יכולים לקבל עוד כמה מגה בחריגה, אפילו בתשלום, מגולן.
אז נכון, כל חברה יכולה לעשות 20 מסלולים וכל אחד יוכל להרכיב את מה שהוא רוצה, אבל בשביל הפשטות, לכל חברה יש רק 2 - 3 מסלולים וכל אחד יכול לבחור את החברה לפי המסלול שמתאים לו (בתור משתמשת אפל ותיקה, את דווקא אמורה לאהוב מאוד את השיטה הזאת
)
 

noa_f

New member
לנפחים גדולים, ברור שעדיפה חבילה וחבל מאוד

שאין בגולן חבילה כזו להוסיף לתוכנית הקלה.
אבל לנפחים ממש קטנים - עדיפה בעיני שיטה של חיוב לפי שימוש.
אחרת מישהו כמוני מממן את הבחור שעושה סטרימינג כל היום והלילה.
 

danik56

New member
לא הבנת את הפואינטה כנראה

אם גולן היו מחייבים על 120MB כאשר הצריכה בפועל היא 120MB זה סבבה. אלא שמספר אנשים כבר מדווחים שהפ התחילו לנפח את נתוני הגלישה כך שעל גלישה של 120MB מחייבים על 200MB וזו כבר גזלנות בלשון המעטה.
 

noa_f

New member
לא נתקלתי בזה. הבן צורך בערך 40-50 מגה

וזה היה גם החיוב (ואטס-אפ בלבד)
 

noa_f

New member
אני עברתי אליהם כבר די מזמן מגולן

בגלל בעיה טכנית מסויימת.
ואני לא חושבת שהם מוצלחים יותר.
קליטה - יש התנתקויות, יש איזורים ללא קליטה.
מהירות אינטרנט: סבירה מינוס. חבר מנוי אורנג' שישב לידי עם מכשיר זהה קיבל מהירות גבוהה פי שניים לפחות...

ובכל מה שקשור לשירות הם ממש גרועים:
- נציגי צ'אט אונליין באתר? אפשר לחכות עד שהם יתפנו.
- שולחים אימייל? הם חוזרים אליך אחרי יותר משבוע וממספר חסוי כמו אחרוני הספאמרים.
- החשבון שלי באתר:
-- ההתחברות אליו היא תהליך ארוך, מייגע ובלתי נסבל שגם מצריך שהמכשיר יהיה לידך (מקבלים מספר אישור בסמס)
-- ואחרי העינוי בכניסה לחשבון, אתה זוכה להגיע אל "דלות החומר": כמעט כל דבר "פנה לנציג שירות" (שכמובן יחזור אחרי שבוע ממספר חסוי...) הדבר היחיד השמיש שיש שם הוא חשבוניות עבר - בפורמט להורדה בלבד, מצב חשבון ואפשרות לפתיחה/סגירה של המכשיר לשיחות בחו"ל (שאם אני זוכרת נכון, לא מופעל מיידית).
 

noa_f

New member
ועוד משהו, דוגמא לשירות לא נכון ולא טוב

(בנוסף לאתר המזעזע)

יש לי בעיות של חוסר קליטה ושל התנתקויות. אמרתי את זה לנציגה שהצליחה לתפוס אותי בטלפון. ככה זה הלך:
"סביר מאוד שהסים תקול. תנסי להעביר אותו למכשיר אחר ולראות אם הוא עדיין לא קולט."
"אני לא יכולה, יש לי אייפון 5 ויש לו סים יחודי ואני גם לא אעבור למכשיר פשוט למשך שבוע רק כדי לבדוק את הסים שלכם, אני צריכה את המכשיר שלי"
"אז תעבירי לאייפון 5 אחר"

כן בטח, מותק. יש לי פה אוסף של אייפון 5ים להחלפות ובדיקות.

שירות נורמלי היה שולח לי אוטומטית סים אחר, לא דורש ממני לבצע בדיקות מעבדה במקומם. הרי הסים עולה לחברה גרוש וחצי ולקוח מרוצה מכניס הרבה יותר.

(או שהם יודעים שבעיות הקליטה לא קשורות לסים, אלא לאיכות השידור/קליטה שלהם)
 

yaak

New member
מי שרוצה אורנג + זול + שרות 10 שיעבור ליופון.

אין כמוהם
 

backbencher

New member
גולן טלקום היא היוזמת מבצעים, וכל היתר מחקים

אותה, משום שהם סבורים כי אין להם ברירה

בסופו של דבר, לאחר חלוף המבצעים, אצל כולם, - המחיר ל"הכל כלול" יהיה מעט פחות ממאה ש"ח, ועדיף לבחור מראש בגולן טלקום, במקום לדלג כאחוז תזזית ממבצע למבצע...
 

danik56

New member
זה מה שתכננתי לעשות במקור

לא עלה על דעתי שיספרו לי גלישה של 2.4GB כ3.2GB ויאיטו אותי ל50K.
עובדה ש5 חודשים עם אותם שימושים מעולם לא עברתי את ה2.5GB.
הם החליטו להתחכם ולכן אני לא בעסק איתם ובאמת חבל.
נתתי לזה צ'אנס. כבר שבוע אני מבקש שיתייחסו ברצינות לטענה שיש להם תקלה ברישום כמות הגלישה. הם אטומים ובוחרים להתעלם.
 
למעלה