מסלול לטיסת ניווט במדבר יהודה

mayafit

New member
יאיר - צילומים אדירים

ביצועים עוד יותר מטורפים. הדיבורים בקשר היו במבטא אמריקאי לחלוטין. הסמלים על המטוסים בסוף הסרט כנראה שמרמזים אחרת. אז היכן זה צולם? מטוסי מירז' למיטב ידיעתי יש בדרום אמריקה - ארגנטינה או לצרפתים. יש קצת פרטים?
 

xb70

New member
גם לפי הקנארדים

גרסת Mirage III RS השוויצרית. אחלה סרט משובח. יש גם נווט בצפון? o o /_\
 
טוב, אחרי ההמלצות שלכם החלטתי

להתעמק בסרטון קצת יותר, לא לגמרי להתעמק כמובן. א, הסרטון מצולם בהרי האלפים, אני גם מזהה אחד הצוקים שעברתי לידו כשטסתי לגרמניה בנאברו. זה נאמר בהודעה של זה ששלח. ב. המבטא הוא בכלל לא אמרקאי! מזכיר מבטא גרמני. ויש גם קצת אקסנט צרפתי. לדעתי זה גם מאוד הגיוני שהטייסים שוויצרים.
 

eyal bo

New member
לא יודע.

לא הייתי. אבל חשבתי שאת נמצאת בסביבה... נושא ההרצאה היה מאוד מבטיח.
 
כאמור, כפי שכתבתי, מדבר יהודה.

את האמת, לא התעמקתי בכך בכלל, קיבלתי את הסרטון מקהילית בוני ה"קוזי" וחשבתי שאולי זה יתאים לפורום הזה שבדכ"ל לא אוהב תמונות.
 

jetman

New member
יאיר-שמחתי לראות שחזרת לפורום

ובגדול. לדעתי יותר מעניין יהיה לראות כאן תמונות של התקדמות המטוס שלך, שמזמן לא ראיתי
 
תמונות

השינויים בתהליך הבניה לא יכולים להביא שינויים נראים לעין באופן משמעותי בתמונות. אבל אנחנו מנסים לחדש כל כמה ימים משהו באתר, עכשיו מוצג תכנון פנל המכשירים (אני נותן שנית את הקישור במיוחד עבורך) בפועל הוא מעט שונה, המצפן עבר למעלה ועוד כמה שינויים קלים. בינתיים פרקתי והפרדתי את הכנפיים מהגוף, ובעוד כמה ימים כשאסיים כמה עבודות פנימיות, אהפוך את הגוף ונתחיל עבודות פיניש מלמטה.
 

זיו מ

New member
נו יאיר...

מילא שהצרפתים האלה גנבו מאתנו את התכניות של הכפיר ובנו את המיראז', מסתבר שהם גם גנבו את נוה אטיב והחרמון ובנו להם שם איזו גיבעה...
 
מי שגנב כמדומני היה מישהו אחר...

מלבד זה, אלו לא אוכלי צפרדעים צרפתים אלא שוויצרים מהשוקולד ההוא.
 
למעלה