מסלול המטרונית המסוכן ממשיך לקטול חיים

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
אני אגיד לך מה הסיבה
צבעו את הנתיב בצבעים מיוחדים שלא קיימים בשום נתיב אחר בארץ, ואדם שלא מהאיזור ולא מכיר יכול בטעות לחשוב שמדובר במדרכה .
יש צביעה דומה גם בכניסה לירושלים
(אלא ששם מדובר בקטע כביש נטול הולכי רגל).
 

FDA

New member
יש צביעה דומה גם בכניסה לירושלים
(אלא ששם מדובר בקטע כביש נטול הולכי רגל).
המטרונית
המטרונית נמצאת בין כבישים אין סיבה לחשוב שזה מדרכה ,מדרכות נמצאות בדרך כלל ליד הבתים ולא באמצע כביש עברתי כמה פעמים שם ואני לא גר שם והייתי חושב פעמיים אם ללכת על האדום הזה ,אני גם משער שהוא לא הלך על הנתיב אלא חצה אותו , לדעתי ממה שראיתי -זה עדיף ממה שהיה לפני, זה באמת רק נת"צ ודאי שקיויתי לרק"ל אבל זה גם טוב ומהיר ,ואם אני לא טועה הבניה לקחה פחות זמן מהרק"ל ,כך צריך להיות נת"צ באמצע הכביש שאפשר לנסוע כמו שצריך ,כמו בפ"ת ,ולא כמו בזבוטינסקי בר"ג ,או בראשון לציון שהנתיב ליד המדרכה ולא נת"צ אמיתי , בירושלים -עברתי ביום שני ביפו -זה מדהים כאחד שהיה הרבה בשנים האחרונות ביפו -פשוט לא להאמין ,איפה הרעש ? הזיהום? רגוע שקט ,רק קשה לי להבין -בלי המחסומים ללכת עם הרק"ל ברחוב נראה לי מאד מאד מסוכן ,לעבור חופשי ברגל או אופניים וגם הרק"ל בגלל זה יצטרך לנסוע די לאט ,למה אי אפשר לשים מחסומים קטנים מעוצבים זה לא יפריע למדרחוב, ואנשים מוגבלים או לא שומעים טוב לא יסתכנו ,באירופה ברחובות כאלו עם רק"ל אין פגיעות באנשים בכלל? או שיש רק קצת ?
 

Ccyclist

Active member
המטרונית
המטרונית נמצאת בין כבישים אין סיבה לחשוב שזה מדרכה ,מדרכות נמצאות בדרך כלל ליד הבתים ולא באמצע כביש עברתי כמה פעמים שם ואני לא גר שם והייתי חושב פעמיים אם ללכת על האדום הזה ,אני גם משער שהוא לא הלך על הנתיב אלא חצה אותו , לדעתי ממה שראיתי -זה עדיף ממה שהיה לפני, זה באמת רק נת"צ ודאי שקיויתי לרק"ל אבל זה גם טוב ומהיר ,ואם אני לא טועה הבניה לקחה פחות זמן מהרק"ל ,כך צריך להיות נת"צ באמצע הכביש שאפשר לנסוע כמו שצריך ,כמו בפ"ת ,ולא כמו בזבוטינסקי בר"ג ,או בראשון לציון שהנתיב ליד המדרכה ולא נת"צ אמיתי , בירושלים -עברתי ביום שני ביפו -זה מדהים כאחד שהיה הרבה בשנים האחרונות ביפו -פשוט לא להאמין ,איפה הרעש ? הזיהום? רגוע שקט ,רק קשה לי להבין -בלי המחסומים ללכת עם הרק"ל ברחוב נראה לי מאד מאד מסוכן ,לעבור חופשי ברגל או אופניים וגם הרק"ל בגלל זה יצטרך לנסוע די לאט ,למה אי אפשר לשים מחסומים קטנים מעוצבים זה לא יפריע למדרחוב, ואנשים מוגבלים או לא שומעים טוב לא יסתכנו ,באירופה ברחובות כאלו עם רק"ל אין פגיעות באנשים בכלל? או שיש רק קצת ?
מהפסים אתה יכול לנחש איפה תהיה הרק"ל
זה כאילו היא נוכחת שם גם כאשר אינה, ובניגוד לאוטובוס שיכול להיות מטר ימינה - מטר שמאלה אתה יודע שהרק"ל לא תהיה יותר מהמסילה פלוס אולי חצי מטר לכל צד כך שכאשר אתה הולך ברחוב משולב אתה מודע לאופציה שהיא יכולה להגיע. באמסטרדאם יש לולאה של החשמלית על המדרחוב שמול תחנת הרכבת המרכזית. ברור שם לגמרי מה זה מה אפילו שהמפלס אותו מפלס. תסמוך על הולכי רגל שברגע שה"עדר" יודע שיש איזו סכנה שבגללה אסור ללכת על המסילות אנשים לא ילכו עליהן. מה שכן - ברומא הרומאים רוכבים על התוואי שבין מסילות הרק"ל וזה יכול להיות קצת מסוכן אם יש אחת מכל כיוון. בסופו של דבר התוואי קבוע והנהג צריך רק לעצור, כך שגם אם יש הולך רגל לפני הרק"ל אפשר להאט ולבלום (אלא אם איזה מתאבד קופץ ממש מולה)
 

amit1270

New member
המטרונית
המטרונית נמצאת בין כבישים אין סיבה לחשוב שזה מדרכה ,מדרכות נמצאות בדרך כלל ליד הבתים ולא באמצע כביש עברתי כמה פעמים שם ואני לא גר שם והייתי חושב פעמיים אם ללכת על האדום הזה ,אני גם משער שהוא לא הלך על הנתיב אלא חצה אותו , לדעתי ממה שראיתי -זה עדיף ממה שהיה לפני, זה באמת רק נת"צ ודאי שקיויתי לרק"ל אבל זה גם טוב ומהיר ,ואם אני לא טועה הבניה לקחה פחות זמן מהרק"ל ,כך צריך להיות נת"צ באמצע הכביש שאפשר לנסוע כמו שצריך ,כמו בפ"ת ,ולא כמו בזבוטינסקי בר"ג ,או בראשון לציון שהנתיב ליד המדרכה ולא נת"צ אמיתי , בירושלים -עברתי ביום שני ביפו -זה מדהים כאחד שהיה הרבה בשנים האחרונות ביפו -פשוט לא להאמין ,איפה הרעש ? הזיהום? רגוע שקט ,רק קשה לי להבין -בלי המחסומים ללכת עם הרק"ל ברחוב נראה לי מאד מאד מסוכן ,לעבור חופשי ברגל או אופניים וגם הרק"ל בגלל זה יצטרך לנסוע די לאט ,למה אי אפשר לשים מחסומים קטנים מעוצבים זה לא יפריע למדרחוב, ואנשים מוגבלים או לא שומעים טוב לא יסתכנו ,באירופה ברחובות כאלו עם רק"ל אין פגיעות באנשים בכלל? או שיש רק קצת ?
תיקון קטן ברשותך:
מה שיש בפתח תקווה, ירושלים וחיפה זה מת"צ. מה שיש ברמת גן ובני ברק זה נת"צ. ההבדל - מת"צ הוא מעין "כביש שירות" מופרד משאר התנועה (בד"כ דו-סטרי ונמצא באמצע הכביש), נת"צ מופרד בקו מקווקו צהוב ויש מקומות ששאר כלי הרכב יכולים לנוע עליו (לפני פניות).
 

raminec

New member
המטרונית
המטרונית נמצאת בין כבישים אין סיבה לחשוב שזה מדרכה ,מדרכות נמצאות בדרך כלל ליד הבתים ולא באמצע כביש עברתי כמה פעמים שם ואני לא גר שם והייתי חושב פעמיים אם ללכת על האדום הזה ,אני גם משער שהוא לא הלך על הנתיב אלא חצה אותו , לדעתי ממה שראיתי -זה עדיף ממה שהיה לפני, זה באמת רק נת"צ ודאי שקיויתי לרק"ל אבל זה גם טוב ומהיר ,ואם אני לא טועה הבניה לקחה פחות זמן מהרק"ל ,כך צריך להיות נת"צ באמצע הכביש שאפשר לנסוע כמו שצריך ,כמו בפ"ת ,ולא כמו בזבוטינסקי בר"ג ,או בראשון לציון שהנתיב ליד המדרכה ולא נת"צ אמיתי , בירושלים -עברתי ביום שני ביפו -זה מדהים כאחד שהיה הרבה בשנים האחרונות ביפו -פשוט לא להאמין ,איפה הרעש ? הזיהום? רגוע שקט ,רק קשה לי להבין -בלי המחסומים ללכת עם הרק"ל ברחוב נראה לי מאד מאד מסוכן ,לעבור חופשי ברגל או אופניים וגם הרק"ל בגלל זה יצטרך לנסוע די לאט ,למה אי אפשר לשים מחסומים קטנים מעוצבים זה לא יפריע למדרחוב, ואנשים מוגבלים או לא שומעים טוב לא יסתכנו ,באירופה ברחובות כאלו עם רק"ל אין פגיעות באנשים בכלל? או שיש רק קצת ?
מדרחוב משולב להולכי רגל ורקלת
זה דבר שמקובל במקומות רבים בעולם. כמו כל כלי רכב שנע על אותו המפלס עם הולכי רגל, גם רקלות דורסות מדי פעם בני אדם. מצד שני, הסיכוי שנהג רקלת יסע במהירות מופרזת, יסטה מנתיבו או יעבור את הצומת באדום נמוך עד בלתי אפשרי עם מערכות האיתות והבקרה הקיימות כיום!! כפי שהראה דויד בתמונותיו, רקלת תבלום באופן אוטומטי אפילו במקרה שבו הצומת אינו פנוי. לא יעבור זמן רב לפני שהולכי הרגל יתרגלו לנוכחות של הרקלת ויבינו מתי אפשר לחצות והיכן מותר ללכת. גידור של תוואי הרקלת יפגע במידה משמעותית באפקט החיובי שיוצר המדרחוב על סביבתו. מדרחוב, בניגוד לרחוב שהיה שם קודם מאפשר להולכי הרגל חופש תנועה מלא בכל השטח עם אפשרות לחצות את הרחוב בכל זמן שיחפצו. כמובן שבנוסף יש את השקט והאוויר הפחות מזוהם מכלי הרכב שעברו שם פעם. אין ספק שהמדרחוב שדרג את רחוב יפו במידה משמעותית.
 

droriko

New member
המטרונית
המטרונית נמצאת בין כבישים אין סיבה לחשוב שזה מדרכה ,מדרכות נמצאות בדרך כלל ליד הבתים ולא באמצע כביש עברתי כמה פעמים שם ואני לא גר שם והייתי חושב פעמיים אם ללכת על האדום הזה ,אני גם משער שהוא לא הלך על הנתיב אלא חצה אותו , לדעתי ממה שראיתי -זה עדיף ממה שהיה לפני, זה באמת רק נת"צ ודאי שקיויתי לרק"ל אבל זה גם טוב ומהיר ,ואם אני לא טועה הבניה לקחה פחות זמן מהרק"ל ,כך צריך להיות נת"צ באמצע הכביש שאפשר לנסוע כמו שצריך ,כמו בפ"ת ,ולא כמו בזבוטינסקי בר"ג ,או בראשון לציון שהנתיב ליד המדרכה ולא נת"צ אמיתי , בירושלים -עברתי ביום שני ביפו -זה מדהים כאחד שהיה הרבה בשנים האחרונות ביפו -פשוט לא להאמין ,איפה הרעש ? הזיהום? רגוע שקט ,רק קשה לי להבין -בלי המחסומים ללכת עם הרק"ל ברחוב נראה לי מאד מאד מסוכן ,לעבור חופשי ברגל או אופניים וגם הרק"ל בגלל זה יצטרך לנסוע די לאט ,למה אי אפשר לשים מחסומים קטנים מעוצבים זה לא יפריע למדרחוב, ואנשים מוגבלים או לא שומעים טוב לא יסתכנו ,באירופה ברחובות כאלו עם רק"ל אין פגיעות באנשים בכלל? או שיש רק קצת ?
בכל רחוב ראשי יש מדרכה באמצע
אמנם היא מיועדת למעבר חציה אבל זה עדיין מדרכה .
 

Nephilim

New member
מסלול המטרונית המסוכן ממשיך לקטול חיים
מת מפצעיו הולך רגל שנדרס בשבוע שעבר ברחוב רוטשילד בחיפה על ידי אוטובוס הולך רגל בן 45 שנפגע מאוטובוס בתאריך 20.01.2011 במסלול המטרונית בשדרות רוטשילד נפטר מפצעיו בבית חולים רמב"ם. "כל הכבוד" לעיריית חיפה שהביאה על התושבים את הקללה הזאת!!! צריך לפרק את הקללה הזאת שנקראת "מסלול המטרונית" ויפה שעה אחת קודם!!!!
לשיטתך...
אילו היית חי בתקופה שרק הומצא הכביש היית כותב "הכביש המסוכן ממשיך לקטול חיים" יש להעלים את המושג שנקרא כביש? נתיבי האוטובוסים בשיטה הזאת קיימתי בכל העולם ולא דווח על שום עליה בהרוגים או תאונות דרכים. לעולם לא תצליח להוריד את מספר התאונות ל 0. אתה סתם ממורמר כי אתה בטח נוסע באוטו ולקחו לך נתיב.
 

easylivin

New member
לשיטתך...
אילו היית חי בתקופה שרק הומצא הכביש היית כותב "הכביש המסוכן ממשיך לקטול חיים" יש להעלים את המושג שנקרא כביש? נתיבי האוטובוסים בשיטה הזאת קיימתי בכל העולם ולא דווח על שום עליה בהרוגים או תאונות דרכים. לעולם לא תצליח להוריד את מספר התאונות ל 0. אתה סתם ממורמר כי אתה בטח נוסע באוטו ולקחו לך נתיב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה