מסלול המטרונית המסוכן ממשיך לקטול חיים

מצב
הנושא נעול.

עדירמר

New member
מסלול המטרונית המסוכן ממשיך לקטול חיים
מת מפצעיו הולך רגל שנדרס בשבוע שעבר ברחוב רוטשילד בחיפה על ידי אוטובוס הולך רגל בן 45 שנפגע מאוטובוס בתאריך 20.01.2011 במסלול המטרונית בשדרות רוטשילד נפטר מפצעיו בבית חולים רמב"ם. "כל הכבוד" לעיריית חיפה שהביאה על התושבים את הקללה הזאת!!! צריך לפרק את הקללה הזאת שנקראת "מסלול המטרונית" ויפה שעה אחת קודם!!!!
 

scooby5

New member
מסלול המטרונית המסוכן ממשיך לקטול חיים
מת מפצעיו הולך רגל שנדרס בשבוע שעבר ברחוב רוטשילד בחיפה על ידי אוטובוס הולך רגל בן 45 שנפגע מאוטובוס בתאריך 20.01.2011 במסלול המטרונית בשדרות רוטשילד נפטר מפצעיו בבית חולים רמב"ם. "כל הכבוד" לעיריית חיפה שהביאה על התושבים את הקללה הזאת!!! צריך לפרק את הקללה הזאת שנקראת "מסלול המטרונית" ויפה שעה אחת קודם!!!!
לא יודע לגבי המקרה הספציפי הזה
אבל דבר אחד ברור לי - כשחוצים במקום ובזמן המותרים (במעבר חצייה וברמזור ירוק) בדרך כלל לא נהרגים. אני רואה המון אנשים שחוצים לפי חפצם הרגעי ומסכנים בכך את חייהם. אני לא חושב שלפרק את המסלולים יהיה חכם, במיוחד לאור ההישג התחבורתי החיובי שלהם (קיצור זמני נסיעה), אלא לגדר אותם כפי שעשו בי-ם ובפ"ת.
 

stratomaximus

New member
מסלול המטרונית המסוכן ממשיך לקטול חיים
מת מפצעיו הולך רגל שנדרס בשבוע שעבר ברחוב רוטשילד בחיפה על ידי אוטובוס הולך רגל בן 45 שנפגע מאוטובוס בתאריך 20.01.2011 במסלול המטרונית בשדרות רוטשילד נפטר מפצעיו בבית חולים רמב"ם. "כל הכבוד" לעיריית חיפה שהביאה על התושבים את הקללה הזאת!!! צריך לפרק את הקללה הזאת שנקראת "מסלול המטרונית" ויפה שעה אחת קודם!!!!
לא. צריך לגדר את המסלול, לסמן מעברי חציה
מסודרים, ככה שרק בהם תהיה אפשרות פיזית לחצות. וכמובן, לחנך את התושבים להסתכל לכל הצדדים לפני שהם חוצים, ולא לפרוץ לכביש.
 
מסלול המטרונית המסוכן ממשיך לקטול חיים
מת מפצעיו הולך רגל שנדרס בשבוע שעבר ברחוב רוטשילד בחיפה על ידי אוטובוס הולך רגל בן 45 שנפגע מאוטובוס בתאריך 20.01.2011 במסלול המטרונית בשדרות רוטשילד נפטר מפצעיו בבית חולים רמב"ם. "כל הכבוד" לעיריית חיפה שהביאה על התושבים את הקללה הזאת!!! צריך לפרק את הקללה הזאת שנקראת "מסלול המטרונית" ויפה שעה אחת קודם!!!!
צריך לשדרג את התשתית לרמת Idiot proof
זה שכל אידיוט חוצה את הכביש איפה שבא לו ואחריו המבול, לא אומר שצריך לבטל תשתית נת"צ חשובה ומועילה.
 

jp3raptor

New member
צריך לשדרג את התשתית לרמת Idiot proof
זה שכל אידיוט חוצה את הכביש איפה שבא לו ואחריו המבול, לא אומר שצריך לבטל תשתית נת"צ חשובה ומועילה.
לצערי בהחלט צריך לעשות Idiot proof
בטח גם את הקלה בירושלים בסוף יגדרו...
 

amit1270

New member
לצערי בהחלט צריך לעשות Idiot proof
בטח גם את הקלה בירושלים בסוף יגדרו...
היא כבר מגודרת...
אבל שם מתכוונים להוריד את הגדרות בקטע המרכזי ברחוב יפו שיהיה משותף לרכבת הקלה ולהולכי רגל. בקטע הזה הרכבת תיסע לאט יחסית ותתחשב בהולכי הרגל. בשאר הקטעים הרק"ל תהיה מופרדת מהתנועה ומהולכי הרגל.
 
לצערי בהחלט צריך לעשות Idiot proof
בטח גם את הקלה בירושלים בסוף יגדרו...
בהחלט *לא* צריך לעשות Idiot proof.
תעשה גדר - יקפצו מעליה. כל הפרוייקטים מהסוג הזה יהפכו מהר מאד ל "מירוץ חימוש" בין הרשויות לאידיוטים שמחפשים קיצורי דרך. יתר על כן, בכל העולם, הרכבת הקלה אינה מגודרת. העם היושב בציון לא נופל מהאחרים. ובכלל, המדינה היא לא אמא ולא אבא של אף אחד. המדינה משקיעה מאמץ סביר בהסברת הנושא: תמרורים, סימונים ופרסום כנדרש. מי שבכל זאת לא מבין - דמו בראשו. זה החיים. לפי ההגיון הזה, למה שלא נעביר את כל כבישי המדינה במנהרות? הרי תמיד יש איזה הולך רגל שמחליט לחצות כביש מהיר, בקטע לא מואר, בלילה, בעודו לבוש בבגדים כהים (סיפור אמיתי)
 

JayZed

New member
בהחלט *לא* צריך לעשות Idiot proof.
תעשה גדר - יקפצו מעליה. כל הפרוייקטים מהסוג הזה יהפכו מהר מאד ל "מירוץ חימוש" בין הרשויות לאידיוטים שמחפשים קיצורי דרך. יתר על כן, בכל העולם, הרכבת הקלה אינה מגודרת. העם היושב בציון לא נופל מהאחרים. ובכלל, המדינה היא לא אמא ולא אבא של אף אחד. המדינה משקיעה מאמץ סביר בהסברת הנושא: תמרורים, סימונים ופרסום כנדרש. מי שבכל זאת לא מבין - דמו בראשו. זה החיים. לפי ההגיון הזה, למה שלא נעביר את כל כבישי המדינה במנהרות? הרי תמיד יש איזה הולך רגל שמחליט לחצות כביש מהיר, בקטע לא מואר, בלילה, בעודו לבוש בבגדים כהים (סיפור אמיתי)
 

jp3raptor

New member
בהחלט *לא* צריך לעשות Idiot proof.
תעשה גדר - יקפצו מעליה. כל הפרוייקטים מהסוג הזה יהפכו מהר מאד ל "מירוץ חימוש" בין הרשויות לאידיוטים שמחפשים קיצורי דרך. יתר על כן, בכל העולם, הרכבת הקלה אינה מגודרת. העם היושב בציון לא נופל מהאחרים. ובכלל, המדינה היא לא אמא ולא אבא של אף אחד. המדינה משקיעה מאמץ סביר בהסברת הנושא: תמרורים, סימונים ופרסום כנדרש. מי שבכל זאת לא מבין - דמו בראשו. זה החיים. לפי ההגיון הזה, למה שלא נעביר את כל כבישי המדינה במנהרות? הרי תמיד יש איזה הולך רגל שמחליט לחצות כביש מהיר, בקטע לא מואר, בלילה, בעודו לבוש בבגדים כהים (סיפור אמיתי)
גם לי זה קרה! בכביש 4 בין צומת רעננה למורשה!!
 
גם לי זה קרה! בכביש 4 בין צומת רעננה למורשה!!
לי זה לא קרה, זה סיפור של חבר חובש במד"א
מרוב שהיה חשוך, האמבולנס חנה מעל הגופה ולא מצאו אותה די הרבה זמן. לקח זמן גם למצוא את הראש באיזו תעלה. כן, בין צומת רעננה למורשה, לפני כמה שנים.
 

cwen

New member
לי זה לא קרה, זה סיפור של חבר חובש במד"א
מרוב שהיה חשוך, האמבולנס חנה מעל הגופה ולא מצאו אותה די הרבה זמן. לקח זמן גם למצוא את הראש באיזו תעלה. כן, בין צומת רעננה למורשה, לפני כמה שנים.
לא חסרים כאלה גם באמצע העיר
כבר לפחות פעמיים כמעט עלינו על רוכב אופניים שרכב על אופניים ללא פנס או מחזירי אור, בבגדים כהים ושרכב באמצע הנתיב. פשוט לא ראינו אותו.
 

scooby5

New member
לא חסרים כאלה גם באמצע העיר
כבר לפחות פעמיים כמעט עלינו על רוכב אופניים שרכב על אופניים ללא פנס או מחזירי אור, בבגדים כהים ושרכב באמצע הנתיב. פשוט לא ראינו אותו.
זה בדיוק העניין
מי שלא לוקח סיכונים מיותרים ומטופשים, מגדיל את סיכוייו שלא להיהרג על הכביש.
 

VHK1

New member
מסלול המטרונית המסוכן ממשיך לקטול חיים
מת מפצעיו הולך רגל שנדרס בשבוע שעבר ברחוב רוטשילד בחיפה על ידי אוטובוס הולך רגל בן 45 שנפגע מאוטובוס בתאריך 20.01.2011 במסלול המטרונית בשדרות רוטשילד נפטר מפצעיו בבית חולים רמב"ם. "כל הכבוד" לעיריית חיפה שהביאה על התושבים את הקללה הזאת!!! צריך לפרק את הקללה הזאת שנקראת "מסלול המטרונית" ויפה שעה אחת קודם!!!!
כמה חוכמה באדם אחד
ולמה נהרגים? כי מתפרצים למסלולים למרות השלטים "סכנת חיים בעת חצייה" דמגוג זול, תחזור למערה שלך.
 

dns123

New member
מסלול המטרונית המסוכן ממשיך לקטול חיים
מת מפצעיו הולך רגל שנדרס בשבוע שעבר ברחוב רוטשילד בחיפה על ידי אוטובוס הולך רגל בן 45 שנפגע מאוטובוס בתאריך 20.01.2011 במסלול המטרונית בשדרות רוטשילד נפטר מפצעיו בבית חולים רמב"ם. "כל הכבוד" לעיריית חיפה שהביאה על התושבים את הקללה הזאת!!! צריך לפרק את הקללה הזאת שנקראת "מסלול המטרונית" ויפה שעה אחת קודם!!!!
איפה שעובר מטרוניט זה כמו כביש דו-מזלולי רגיל
אז לפרק את כל הכבישים הדו-מסלוליים? נהרגים גם היכן שאין מטרונית. פשוט אנשים לא נזהרים. נקודה.
 
מסלול המטרונית המסוכן ממשיך לקטול חיים
מת מפצעיו הולך רגל שנדרס בשבוע שעבר ברחוב רוטשילד בחיפה על ידי אוטובוס הולך רגל בן 45 שנפגע מאוטובוס בתאריך 20.01.2011 במסלול המטרונית בשדרות רוטשילד נפטר מפצעיו בבית חולים רמב"ם. "כל הכבוד" לעיריית חיפה שהביאה על התושבים את הקללה הזאת!!! צריך לפרק את הקללה הזאת שנקראת "מסלול המטרונית" ויפה שעה אחת קודם!!!!
איך אפשר בדיוק לפרק אותו?
זה סתם נת"צ! אין בו שום דבר בנוי שאפשר לפרק. כביש רגיל שצבעו אותו באדום. או שאתה אחד מאלה שמאמינים ליהב השקרן שזו בעצם רק"ל בלתי נראית?
 

Oxidr

New member
איך אפשר בדיוק לפרק אותו?
זה סתם נת"צ! אין בו שום דבר בנוי שאפשר לפרק. כביש רגיל שצבעו אותו באדום. או שאתה אחד מאלה שמאמינים ליהב השקרן שזו בעצם רק"ל בלתי נראית?
אם יש לזה שם של רכבת קלה
רמזורים של רכבת קלה, ולוקח 100 שנה להקים את זה כמו רכבת קלה - אז כנראה שזו רכבת קלה. איזה מזל. לפחות עכשיו בחיפה תהיינה רכבת קלה ורכבת תחתית. שילוב מנצח!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה