מסלול באיזור חוות הנוקדים

o אורן o

New member
מסלול באיזור חוות הנוקדים

היייי ... מחפש הצעה למסלול נחמד שיוצא מחוות הנוקדים (מעגלי), יש למישהו משהו ? אורן
 

IlanShacham

New member
לא חסרים מסלולים בסביבה

רובם הולכים מערד למצדה, וחוות הנוקדים פחות או יותר באמצע, אז אין בעיה לחבר אותה למסלול כזה על ידי הוספת טיפוס על הכביש, לדוגמא, במסלול הזה. כמובן שאתה יכול לעשות רק חצי מהמסלול הזה ולחבר על ידי רכיבת כביש (ועוד קצת על הסמ"ש השחור לכיוון ברכת צפירה). עוד אפשרות - רד קצת על הכביש ופנה בסמ"ש הכחול לגבעת גורני. המשך עד לקצה הצפוני של הגבעה שם יש נוף מדהים. רד עם הסמ"ש הכחול ופנה שמאלה אל האדום עד אזור ברכת צפירה, אפשר לפנות ימינה עם השחור לק"מ עד ברכת צפירה. תחזור ותמשיך מערבה על האדום, ואז פנה דרומה על האדום לסינגל מדליק. בשלב כלשהו הסימון האדום יורד בתלילות לנחל, אבל השביל ממשיך באותו גובה לחבק את הגבעה ומוביל אותך בחזרה לחוות הנוקדים. סיבוב לא יותר מדי ארוך, עם הרבה נוף וסינגלים.
 

o אורן o

New member
תודה ... יש לך במקרה מפה

של המסלול השני ? מה האורך שלו ? תודה ....
 

IlanShacham

New member
שרטטתי לך על מפה משומשת... ../images/Emo13.gif

בכל מקרה כדאי להצטייד במפת סמ"ש לפני שיוצאים לשטח. אורך המסלול כ 12-13 ק"מ להערכתי, אבל הוא כולל כמה קטעים איטיים, ונקודות ששווה להתעכב בהן (תצפית מגבעת גורני, ברכת צפירה)
 

o אורן o

New member
שוב תודה !!!

עשינו וריאציה קצת אחרת ... אבל עדיין .. היה פיצוץ !!! מחוות הנוקדים על דרך השחורה לכיון בריכת צפירה ... משם מערבה על הירוק ... עליות שלא מהעולם הזה ... מעט לפני התצפית (נק 4 במפה ששלחת) דרומה על הסמ"ש האדום .. סינגל של 2-3 ק"מ ... זורם מהיר ואיכותי !!! תודה שוב. אורן
 
למעלה