מסך שבור בפנטקס S4.

  • פותח הנושא swfm
  • פורסם בתאריך

swfm

New member
מסך שבור בפנטקס S4.

המצלמה כבר לא באחריות וניסיתי לברר בקאראט. מחיר התיקון הוא שליש עד חצי ממחיר מצלמה חדשה (תלוי היכן קונים). אין מעבדה או נקודת שירות מחוץ לרמת-גן. ביררתי גם במעבדות בלתי-תלויות וקיבלתי תשובה דומה. לטענתן המרכיב העיקרי במחיר הוא המסך עצמו שאין לו תחליפים. מה מומלץ לעשות?
 

אמנון כ

New member
אין הרבה ברירה...

או לשלם לתיקון או לקנות מצלמה אחרת חדשה (או אפילו יד שנייה). אפשר אולי להשתמש במצלמה בלי מסך, אבל זה לא ממש הפתרון שאתה מחפש, נכון?
 

swfm

New member
בלי מסך אין שליטה בפונקציות.

לחיצה אקראית על אחד הכפתורים תקלקל את התמונות. אגב, יש תצוגה מלאה על מסך טלויזיה של כל התפריטים, אך זה לא מעשי בשטח... לאור ניסיון עם היבואן הזה ואחרים צריך לארגן מחאת צרכנים נגד העובדה שליבואנים גדולים יש נקודת שירות אחת בלבד במרכז הארץ. זה הופך את התיקונים ליקרים עוד יותר עבור לקוחות שלא גרים בין הרצליה לראשל"צ. היבואנים יכולים לעשות הסכמים עם חנויות בערים הגדולות שישמשו כתחנות שירות ויבצעו את המשלוחים למעבדות במרוכז (יחד עם סחורה חדשה).
 
את זה הצרכן יכול לארגן בעצמו-מהחנות

מולה הוא מדפיס או קונה את הציוד.ולתאם עם בעל החנות.אני עושה זאת כמעט כל העת-אין לי זמן לשרוף על נסיעות מעצבנות.רק מה?צריך לחכות יותר זמן:יש יום קבוע בו מגיע הסוכן לאותה החנות וממנה אוסף\מחזיר ציוד. גם לסיגמה מעבדת שירות אחת ויחידה בארץ-גם במרכז.חולון. למינולטה וקודאק - אחת ויחידה - הרצליה\כפר נטר. סוני - ישפאר-בת"א. רוצה לממן יותר מעבדות וטכנאים של היבואן?אני חושבת שזה עוד יותר ייקר את מחיר המצלמות,שיגולם על הצרכנים.לא רוצה לחשוב למשל,כמה יעלו מצלמות הסוני בארץ,שגם כך,מחירן גבוה ביותר. *לא שאני חושבת שזה רעיון לא טוב-כמה סניפים-מרכז,דרום וצפון
 

swfm

New member
מעבדה אחת, נקודות שירות בכל הארץ.

לפי דעתי זה צריך להיות קבוע בחוק. יש גם אחריות בינלאומית למכשירים שנרכשו בחו"ל או בדיוטי-פרי וצריכה להיות מחוייבות של נקודות השירות גם להם.
 

swfm

New member
לחץ על ארגוני צרכנים, העדפת יבואן..

שנותן שירות גם בפריפריה. חבל שאתם מתייחסים לזה בציניות, אולי כשתגורו אפילו באיזור באר-שבע או חיפה (שלא לדבר על פריפריה רחוקה יותר) תבינו את משמעות הריחוק ממרכזי השירות האלה. אגב, גם כשמגיעים אל חלק מהם, מוצאים אותם בחורים ללא חניה וללא נגישות לאנשים עם מוגבלויות (למשל "ארליך" בכתובת הישנה). את המכירות הם עושים, בין השאר, בקניונים נוחים וזוהרים...
 
לא בציניות.וארליך היום?ואלודה?

יש מעבדה בחיפה,פעם פירסמו.לא יודעת אם עדיין קיימת.חייבים להיות מספר מקומות שם,כולל חנויות מומלצות וטובות.
 

swfm

New member
כשנזקקתי לשירות לאולימפוס דיגיטאלית

שנרכשה ב- MDK עם שירות ב"ארליך", הייתה נקודת הדרכה בחיפה, אך הם סרבו לטפל במשלוח המצלמה לתיקון בתקופת האחריות. כשהמצלמה הגיעה ל"ארליך" הסתבר שאפילו הם לא מטפלים במצלמות האלה, המצלמה נשלחה לפורטוגל ונפרדתי ממנה למספר חודשים. התירוץ לעיכוב היה עיצומים במכס... אגב, במעבדה בפורטוגל לא הצליחו לשחזר את התקלה כי "ארליך" סרבו לקבל את הזיכרון (שהכיל תמונות להמחשת התקלה).
 
למעלה