מסך קופץ בלפטופ

doctor100

New member
מסך קופץ בלפטופ

שלום רב, בזמן האחרון המסך שלי כל הזמן קופץ ואני רוצה במטושטש צבעים ורודים שחורים ועוד ... זה כל הזמן קורה ואני לא יודע מה לעשות. אני משתמש בלפטופ .. מה ניתן לעשות? איך אוכל לדעת ממה נובעת הבעיה? יש לציין כי זה השקע של הלפטופ קצת שחור מסביבו כי היה בו קצר בחשמל פעמיים תופעה זו לא קורת כ הזמן אלא רק בשקעים מסויימים ובמקום מסויים.. יכול להיות שמדובר בבעיה בחשמל? דגם המחשב -מצ"ב דגם המחשב, מ"ה-ויסטה תודה רבה!!!!
 

RoyBO

New member
תקלת חומרה- לוח אם- כרטיס מסך כנראה.

האם זה קורה עם מסך חיצוני גם? (כדי לשלול תקלה במסך הלפטופ). בגדול חייב להכניס למעבדה, אם המחשב לא באחריות, לדעתי לא שווה תיקון בגלל העלות.
 

doctor100

New member
לא ניסיתי עם מסך חיצוני

המחשב מסוג lenovo ... מדובר במחשב בן 3 שנים בערך.. איך זה קורה?יתכן וצריך להחליף כרטיס מסך? זה יכול לקרות מסיבה אחרת? תודה!!!
 

RoyBO

New member
אי אפשר להחליף כרטיס מסך

מחליפים לוח אם, זה 1000 ש"ח בערך. כל מחשב מחזיק זמן מסוים, 3 שנים זה מכובד.
 

prizman

New member
ליכלכת

יש לי לנובו בן 4 וטיפונת עם זמן עבודה נטו ממוצע של 10 שעות ביום והוא עדיין חי, רק השבוע הוצאתי אותו לפנסיה עם קניית מחשב חדש ואחרי פירמוט (ראשון) אני צופה שהוא ימשיך לעבוד עוד שנה שנתיים אבל רק פה ושם, לא באותה אינטנסיביות ולא במשהו שמתקרב אליה, אולי 10 שעות בשבוע.
 

me12321

New member
הייתה לי בעיה במחשב הישן

חשבתי שהלך המסך מסתבר שהלך הכרטיס מסך ששרף את המסך. כשחיברתי מסך חיצוני הוא שרף גם את המסך החיצוני. אל תחבר מסך חיצוני לכרטיס מסך דפוק במיוחד אם זה חיבור אנלוגי (vga)
 

bar666xp

New member
איפה אתה מביא את הדברים האלה?

עוד פעם אחת לא ראיתי כ.מסך ששורף מסך! הוא יכול לא להוציא תצוגה ו/או להוציא תצוגה שגויה ו/או... אף אחת מהתופעות הללו לא גורמת למסך להישרף.... מסך יכול להישרף מבעיה בשקע החשמל שישרוף את הספק כח אולי אבל עוד לא שמעתי על כ.מסך ששורף מסך.
 

me12321

New member
כשזה חיבור אנלוגי זה יכול לשרוף

חיברתי את המחשב הזה לטלויזיה הגדולה והיא נשרפה לא חשבתי בהתחלה שזה קשור אבל שחיברתי את זה למסך נוסף שמתי לב למן גלים כאלה על המסך שמופיעים לפעמים אז ישר ניתקתי
 

bar666xp

New member
הדרך היחידה ש""כ.מסך"" יגרום לשרפת מסך היא

אם יש קצר שגורם למעבר מתח דרך היציאה ובכל המקרים הללו שיצא לי לראות {אגב כל כך נדיר} הכ.מסך נשרף והמחשב לא עובר POST מיד לאחר שזה קורה.... אחת ל........ בדרך נשרף גם המסך שהיה מחובר באותו הזמן.
 
למעלה