מסך כחול tcpip

amit666

New member
מסך כחול tcpip

מאז שקניתי את המחשב החדש יש לי את המסך הכחול שאומר בהתחלה driver_irql_not_less_or_equal ומפרט את שם הקובץ tcpip.sys. אני מניח שלא מדובר בכ.רשת האון-בורד שיש לי כי אחרי שהייתה לי ההודעה הזו ביטלתי אותו אחרי כמה זמן וקניתי כ.רשת נפרד.. אך ההודעה נמשכת.. יש פתרון? מדובר במעבר פנטיום 4 3GHz זכרון 1 ג'יגה, XP PRO SP2
 

Y. Welis

New member
חפש את הקובץ הזה בתיקיית חלונות

ובדוק אם יש יותר מעותק אחד שלו. כתוב גם מה גודל הקובץ ומס' הגירסה שלו (לחיצה ימנית -> גירסה). לעיתים הבעיה קשורה לפיירוול של XP. נסה לבטל אותו.
 

amit666

New member
תודה על התגובה:

ניסיתי בעבר לשחזר את הקובץ מחדש. ואני בספק שזה קשור לפיירוול של XP משום שעד לא מזמן עבדתי עם נורטון, עד שלאחרונה הסרתי אותו ואני עובד עכשיו עם AVG והפיירוול של XP. השגיאה החלה עוד כשהפיירוול הפנימי היה מבוטל. אבל הנה בכל זאת צילום מסך של כל התוצאות עבור החיפוש אחר הקובץ:
 

amit666

New member
והנה צילום של סוג הקובץ..

הקובץ שנמצא בתיקייה C:\WINDOWS\system32\drivers
 

Y. Welis

New member
הגירסה שבתיקיה הראשונה

זו שבגודל 351 קילובייט, כנראה זהה למקורית שבאה עם SP2. נסה להעתיק אותה לתיקיית system32/drivers ולשכתב את הקובץ הקיים שם (בגודל 352 קילובייט).
 

amit666

New member
אני אנסה ב..

בהזדמנות הראשונה שיהיה לי מסך כחול שוב.. לפני יומיים ביצעתי עדכון לביוס ולהתקנים נוספים, והמחשב לא נפל בתדירות כה גבוהה מאז. עכשיו מחובר כ13 שעות ברציפות שזה הישג מרשים.. אני איישם את העיצה בפעם הבאה כשתהייה שגיאה ואיידע אם עזר או אם לאו. תודה על ההיענות והקדשת הזמן
 

amit666

New member
ימח שמו של מרפי

ערכתי עכשיו שיחה מהנה עם המצלמת אינטרנט שלי ושוב היה לי מסך כחול אבל הפעם עם הקובץ usbport.sys החשד שלי שלא מדובר דווקא בקבצים אלא משו ב-irql... הגדות או משו? מה זה?
 
למעלה