מסירת מכתב רשמי למעסיק

מצב
הנושא נעול.

ea72

New member
מסירת מכתב רשמי למעסיק

מסירת מכתב רשמי למעסיק
אני שכירה. ויש לי תלונות (בנןגע לשכר) כלפי המעסיק שלי. ברצוני למסור לו מכתב "ביד" שבו רשומות תביעותי. המעסיק נמצא במשרד עיר אחרת ומגיע לביקור במשרד בו אני עובדת אחת לשבוע, לצורך פגישות (אין לו משרד/חדר במקום בו אני עובדת אך יש לו משרד/חדר בעיר האחרת). מה השיטה הנכונה כדי לבצע את מסירת המכתב? - לשלוח מכתב בדואר רשום? [הוא יכול לטעון שהפקידה קיבלה ולא העבירה לו] - לשלוח לו את המכתב בדוא"ל? [הוא יכול לטעון שלא ראה אותו] - לשלוח לו את המכתב בפקס? [הוא יכול לטעון שהפקידה קיבלה ולא העבירה לו] - לתת לו ביד מכתב כשהוא מגיע למשרד בו אני עובדת? [הוא יכול לטעון שלא קיבל] -אחר? אשמח לשמוע הצעות תודה מראש
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה