מסירת חתולתינו הנפלאה

של4

New member
קטס, אתה ממש מצחיק

אני ממש נהנית לקרוא אותך ואת השנינות שלך. והכל ברצינות גמורה ולא בציניות חלילה. פשוט כייף.
 

Noaal

New member
אפשר שלא לדון בליאת? הנושא לא נטחן

מספיק? היא עשתה את שיקוליה שלה. אפשר להסכים איתה ואפשר שלא, אבל לא צריך לצלוב אותה פעם אחרי פעם אחרי פעם, זה לא יוביל לשום מקום, זה לא יחזיר את החתולים לליאת, זה לא ישנה את העבר וזה סתם מסיט את הדיון. בבקשה די.
 
את מאוד טועה ליאת...

חתולים זקוקים לחברה. רוב החתולים היו מעדיפים חתול נוסף בבית. לגבי העלויות - כאן את טועה. ההפרשים בעלויות בין חתול אחד לשני - הם מזעריים. מאוד. וכמובן שאני מדברת מנסיון.
 

myuch

New member
אני לא מערערת באמינות המידע שלך אבל

איך מבחינה הגיונית, ההפרשים מזעריים? בהנחה שאת לא משנה שום דבר ממה שאת מספקת לחתול, הכל מוכפל, לא? תקני אותי אם אני טועה
 

cats10

New member
אם כך, הוא גם לא חייב ליהיות אמיתי

אפשר מטויס-אר-אס.
 

cats10

New member
חתול הוא חיה חברתית! גם בטבע! כל

המיבנה החברתי החברתי שלהם בטבע, הוא סוג של מיבנה שעדיין יש להם צורך בו גם בבית, וגם בגינה. אני רואה את זה בלהקות ורואה את זה בבית. שנית, חתול ככל חיה חייייייבבבבב חברה מבני מינו. נקודה. לחשוב אחרת זו היתנשאות.
 

ליאת39

New member
התנשאות?

בוא נגיד, אדם נכנס לפורום קורא את הדברים... הוא קורא על הניסיון שלך ... יופי! אבל אני ביקשתי בסך הכל שתכתוב לי היכן זה כתוב בתיאוריה! מה שאתה כותב, על פי ניסיונך בלבד, לדעתי זו התרברבות. ומן הראוי, שבדיון מתורבת תכתוב "לחשוב אחרת זו התנשאות" לדעתי!!! בדיון הנוכחי אתה מביע את דעתך ולא עובדות כתובות.
 
ליאתי להרגע.,אלא אם את נהנית...לא

אקלקל לך...
 

cats10

New member
חתול חיה חברתית. נקודה. חתולים

נהנים מחברת חתולים אחרים, לחתולים יש צורך עז בנוכחות חתו/ים נוסף/ים. לחתול יש רגשות וחתול מתקשר לחתול נוסף וחתול יודע שהוא חתול ומזהה חתול נוסף ויודע להבדיל בין חתול לבין בן-אדם ויודע שאדם לו יתן לו חברה חתולית. צאי וראי חתולים בפינות האכלה ובתים מרובי חתולים. חתול הוא לא בן-אדם. זה אמור ליהיות ברור.
 

ליאת39

New member
אני יודעת את מה שאתה כותב,

אינני מתנגדת למה שאתה כותב... אני רק מחפשת חומר תיאורתי כתוב על זה... סלח לי אם לא הייתי ברורה קודם
 
למעלה