מסירת חתולתינו הנפלאה

דינדין22

New member
מסירת חתולתינו הנפלאה

בצער רב אנו נאלצים למסור את החתלתולה שלנו. קוראים לה נולי והיא עוד לא בת 5 חודשים, אנו מוסרים אותה עם כל הציוד הנלווה (ארגז, חול, אוכל ומשחקים) פשוט לשנינו אין זמן לטפל בה ולהקדיש לה תשומת לב, אנחנו מרגישים שהיא ממש סובלת כאן. אז בבקשה, אם למישהו כאן יש מקום בלב לחתותולה החמודה הזו ויש לו את הזמן להקדיש לה שיפנה אלינו אופיר 0504700480
 

GeJuFan

New member
היי, חשבתם על להביא לה חבר/ה?

למרות גילה הצעיר בגיל חמישה חודשים כבר מתחיל להיות מאד קשה למצוא לחתול בית. אם תביאו לה חבר בזמן שאתם לא בבית יהיה לה אם מי לשחק והיא לא תרגיש בודדה. העלות החודשית היא אותו הדבר. הדבר היחיד שמתכפל זה החיסונים פעם בשנה. ובמידה ולקחתם גור ממש צעיר זה עיקור או סירוס בגיל חצי שנה בערך. אם אתם מעוניינים לשקול להביא לה חברה (לוקח בערך חודש עד שהם מתרגלים לחיות ביחד). יש אצלי גורה בת חצי שנה מעוקרת עוד לא מחוסנת שתשמח לבית חם ואוהב. אני מוכנה להעביר אותה לכל מקום בארץ. קוראים לה טופי היא מדהימה אמיתי בעלת אופי חברותי ומדהים. כל מה שצריך זה לפנות קצת זמן כל יום רבע שעה לא יותר על מנת לתת להן להתרגל אחת לשנייה. אני מוכנה לעזור בהרגל. הנה תמונה מלפני כחודשיים וחצי של טופי. אם נשמע לכם להביא לנולי חברה אתם מוזמנים ליצור איתי קשר 0542341961
 

ליאת39

New member
נא לא להטעות!

כתבת "העלות החודשית היא אותו הדבר" ~ ממש לא! כשיש שני חתולים האוכל הוא כפול שניים, החול הוא בעלות כפולה ואולי יותר... וכשיש עוד חתולים, העלויות הן בהתאם. לא משלמים פעמיים רק על חיסונים. אני מבינה שאת מעונינת למסור את החתולה שלך ואני מאחלת לך הצלחה בכך, אבל לא על חשבון הטעיות... בבקשה! תודה.
 

moonbear

New member
../images/Emo35.gifגם אני לא הבנתי את החישוב הזה

איך העלות היא אותה עלות?החיסכון היחידי הוא שלא צריך לקנות עוד ארגז חול, ועוד כלי אוכל.כל השאר מוכפל.תילוע,פרעושים, אוכל, חול. אבל..גם האושר של החתולה ושלכם הוא כפול.
 

GeJuFan

New member
ממש לא הטעיות!!

שק אוכל של 3.6 ק"ג וארגז חול של אוור קלין מספיקים לחודש אחד וכן זה גם מספיק לשני חתולים. אני יודעת מניסיון. אולי אצלך זה בעלות כפולה אני לא יודעת באיזה אוכל את וחול את משתמשת אבל אני יודעת מניסיון ומאחרים שהעלות היא אותו הדבר. אני מטפלת בגורי חתולים כבר שישה שנים ואני מאד רוצה למצוא בית לכל גור וגור, אבל אני לעולם לא אמסור מידע מוטעה על חתול או על טיפול בחתול מידע מוטעה יכול בקלות להסתיים בכל שהחתול יאבד את הבית או את ההזדמנות לבית. כל מידע שאני נותנת הוא מניסיון אישי או מניסיון של חברים וידידים ומידע שהגיע אליי מהוטרינרים שלי.
 

ליאת39

New member
מעניין איך מגיעים לאותה עלות?

אני פשוט אשמח אם יסבירו לי. חתול אחד אוכל לחודש 3.6 ק"ג ו- שני חתולים אוכלים מאותו שק וזה עדיין קניה אחת לחודש??? אז כנראה שכל חתול מקבל מחצית מהאוכל שדרושה לו ביום. חשבון פשוט. לא משנה מה סוג האוכל... אני מדברת על כמות ולא על איכות. ברור שאיכות טובה יותר גם תעלה יותר. אבל אם יש שני חתולים אני בספק אם הם אוכלים פחות מהאחד ומצליחים לשמור על אותה הוצאה. או ... שככל שיש יותר חתולים, אז איכות האוכל יורדת וכך גם עלותו. אשמח אם תסבירי לי לפי ניסיונך.
 

GeJuFan

New member
אצלי שני גורות גומרות

ארגז של 3.6 ק"ג של פרו פלן גורים. כפי שאת יודעת פרו פלן זו חברה מדרגה ראשונה פלוס. אני שמה אפילו כמות כפולה בצלחת וזה מספיק ליומיים שלמים. כל חתול אוכל כרצונו. ד"א הגורות שאצלי כבר בנות שישה חודשים והן מאד אנרגטיות מוציאות הרבה אנרגיה במהלך היום והלילה. דבר נוסף ככל שאיכות האוכל גבוהה יותר ככה החתול אוכל פחות. אוכל איכותי מדרגה גבוהה מכיל את כל מה שהחתול צריך ועשוי מבשר כמרכיבים ראשונים ומכיל כמות קטנה מאד של קמח תירס. יש בו את כל הויטמינים לו זקוק החתול. ולרוב אינו מכיל חומרי טעם וריח מאד חזקים אוכל מאיכות נמוכה מכיל לרוב חומרי טעם וריח מאד חזקים מה שגורם לחתול לדרוש יותר אוכל כי האוכל לא ממלא אותו כראוי. אני מוכנה להוציא כמות כסף גבוהה על אוכל איכותי כל חודש (פרו פלן 3.6 עולה משהו כמו 100 ש"ח מינוס פלוס לקופסא) מאשר להוציא את אותה כמות על אוכל פחות איכותי. החתולים אצלי מקבלים בצלחת כ-100 גרם ליום הם אוכלים כמה שבא להם. הם מסיימים ביחד בערך 150 גרם ליום מינוס פלוס. אם את לא רוצה לקחת את המילה שלי על זה את מוזמנת לנסות את זה בעצמך.
 

GeJuFan

New member
בקשר לחומרי טעם וריח

התכוונתי לומר שברוב הסוגים הפרימיום: פרו פלן, סיינס דיאט, רויאל קנין וכו' הכמות של החומרי טעם וריח היא מאד מזערית עד כדי שהיא כמעט ואינה מורגשת.
 

myuch

New member
אבל גורה אחת אוכלת 3.6 קילו

בחודשיים ולא בחודש...
 

cats10

New member
פחות או ללא חומרי-טעם יש גם

במזונות יותר זולים מהמזונות שהזכרת, והם לא פחות בריאים לחתולים, תמיד אפשר ואף חובה לגוון.
 

ליאת39

New member
לידיעתך, כמות כזו מספיקה לחודשיים

אבל בגלל ששתי חתולות אוכלות, את קונה אחת לחודש. 150 ג' ליום זה בהחלט מנה לשתי חתולות... כל אחת אוכלת 75 ג' (קצת הרבה לדעתי... שלא ישמינו
) ואינני מדברת על איכות המזון, אלא על עלויות לפי מספר החתולים. לידיעתך, הגבתי ואני ממשיכה להגיב בגלל הניסיון שלי. מכתיבתך, אני רק ממשיכה להבין שהעלויות הן עדיין כפולות.
 

GeJuFan

New member
אצלך אולי חתול מסיים 3.6 בחודשיים

אצלי חתולה אחת סיימה 3.6 ק"ג בכ-30 יום זמן של חודש.
 

GeJuFan

New member
מה יותר גדול

החתולה האישית שלי כשהייתה גורה סיימה ארגז פרו פלן וקופסאת חול של אוור קלין בחודש אחד. הגורות שבאומנה אצלי מסיימות ארגז פרו פלן גם בחודש. הדבר היחיד שעלה אצלי כרגע זה החול כיוון ששלושת החתולות, האישית שלי ושתי האומנה משתמשות באותו ארגז חול. אני קונה בחודש כיום קופסא של פרו פלן גורים לשתי גורות ועוד קופסא לשתי גורות אחרות, שק אוכל דיאטטי לחתולה האישית שלי ושתי קופסאות חול שמתחלק לחמישה חתולות: האישית שלי וארבעה גורות שאצלי שנמצאות בחדר מבודד משני הגורות האחרות. שתי קופסאות אוכל מספיקות לחודש אחד לארבעה גורות, קופסא לכל סט של חתולה. כל ה-10 לחודש מגיע לי הביתה המשלוח של החול והאוכל לגורות. ד"א אם את רוצה ויש לך חתול אחד, את מוזמנת לאמץ ממני גורה ולנסות ולראות את העניין הזה בעצמך.
 
ננסח מחדש:

כאשר מצרפים חתול נוסף, העלות תמיד, אבל תמיד תגדל. היא לעולם לא תשאר זהה. נקודה. אם נדבר במונחים אובייקטיביים: כאשר קיימת כמות קבועה של משאבים, ברגע שתוסיפי עוד "משתמש קצה"- הרווח/הספק השולי יקטן. למשל: מהירות הגלישה יורדת כאשר שני מחשבים מחוברים לאותו הראוטר, מהירות ההורדה יורדת כאשר כמה מחשבים מורידים מאותו מקור (מי אמר "לא חוקי"?
), זרם המים נחלש בברזים כאשר שני ברזים עובדים בבית וכו'. לפיכך: משאב=מזון משתמש קצה=חתול. אם יש לך חתול שאוכל 100 גר' מזון ליום, ואת מצרפת אליו גור שאוכל, נניח, 50 גר' ליום= שני חתולים אוכלים 150 גר' ליום (שלא לדבר על זה שככל שהגור יגדל הכמות תגדל ל 100 גר' גם כןף, אלא אם הוא אנורקס). על כן: אם חתול 1 בוגר- אוכל 100 גר ומיכל פרופלאן= 3.6 ק"ג= 3600 גרם= אספקת מזון ל 36 ימים. = בחודש קונים מיכל אחד (ונשאר "עודף") אם שני חתולים -בוגר+גור- אוכלים 150 גר' ומיכל פרופלאן= 3.6 ק"ג= 3600 גרם= אספקת מזון ל 24 ימים= בחודש צורכים מיכל ורבע (1.25) אם שני חתולים בוגרים אוכלים 200 גר' גר ומיכל פרופלאן= 3.6 ק"ג= 3600 גרם= אספקת מזון ל 18 ימים= בחודש צורכים מיכל ושני שלישים (1.66). את אותו החישוב הנ"ל ניתן לעשות גם עם אוכל רטוב (כף של אוכל רטוב לעומת 2 כפות) ועם חול (X גר' חול שמתגבש ונזרק לעומת X+Δ (כאשר Δ= התוספת הקבועה)) וללא קשר לאיכות הזמון/החול. מתמטיקה פשוטה מראה לנו שבכל מקרה, חתול נוסף עולה עוד כסף - מ.ש.ל. לכן הדיון צריך להיות לא "האם חתול נוסף עולה עוד כסף", אלא "כמה כסף עולה עוד חתול". אין ספק שהקביעה ש"חתול נוסף לא עולה יותר" אינה נכונה, אך גם לא נוח לי עם הקביעה ש"שני חתולים עולים כפול". להערכתי, התוספת החודשית שלי מאז שאימצתי את שולצי היא כ 30%. מה שכן- חשוב מאוד לזכור דבר נוסף: אנו איננו יודעים מי כותב מעברו השני של הכינוי וכן- יש אנשים שגם תוספת של 30% היא משמעותית מאוד עבורם- והם אינם יכולים לעמוד בה. לכן, עם כל הכבוד לסיפוק הנפשי, ולרווח הלא גשמי ושאר סממנים להתרוממות רוח זו או אחרת, לפני הכל צריך לשאול: "את/ה מעוניינ/ת בחתול נוסף? יש באפשרותך לכלכל חתול נוסף?" ולא להציג את פתרון אימוץ החתול הנוסף כפתרון חינם. פשוט כי הוא לא (גם אם המטרה היא טובה- מציאת בית). אני מצטערת, אבל ההודעה שבה "נדחף" לכותבת חתול נוסף, הזכירה לי את ימי בשירות הלקוחות בחברה ה(איך לא)סלולארית, שבה חדשות לבקרים נתקלתי בלקוחות שהתלוננו ש"הסוכן אמר לי שהמכשיר הנוסף לא יעלה לי כסף!!!" (כן, פשוט השיחות גם כן בחינם...NOT...). נותן תחושה לא נעימה של "למכור בכל מחיר". גם פה. שיהיה לכולנו ערב טוב! נ.ב.- גלידה- מה עם תמונות של משי?!?!?!!? פרשה לגימלאות??? לא מצטלמת בלי מאפרת צמודה??
 
למעלה