לדעתי הם תופסים בלאמפהמסילת לוד-נען וקיבוץ נען
בקישור תמצאו מה יש לקיבוץ נען לומר בקשר לעתירה שלהם לבג"צ להפסיק את עבודות ההכפלה בקו שעובר בשטחים החקלאיים שלהם.
מה זה בלאמפה?לדעתי הם תופסים בלאמפה
חבל להם על הזמן בסופו של דבר גם הבג"צ יחייב אותם להתפשר ולקבל פיצוי מסויים בעבור הפקעת הקרקעות לא מדובר כאן בבעיה שזהה במהותה לבעיה בקו לירושלים אלא בשטח ישראל ולדעתי הסיכוי שלהם להצליח במאבק שלהם קלוש על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפרוייקט שהוכר כפרוייקט תשתית לאומית
הסיכוי שלהם קלוש מאודמה זה בלאמפה?
לאמפה....לאמפ..lamp - מנורהמה זה בלאמפה?
המונח הוא "דבר ללמפה"לאמפה....לאמפ..lamp - מנורה
המונח המתוקןהמונח הוא "דבר ללמפה"
תשובה של עבריינים משנות השישים לחוקר המשטרה, כאשר לא היתה קיימת עדיין זכות השתיקה והם לא רצו לענות לשאלות בחקירה, ואמרו לשוטר שהוא יכול לדבר אל המנורה אולי היא תתן להם תשובות, כי הן לא מדברים.
אבל להיזהר, כי ההמונח המתוקן
לשנת 2004 הוא לתפוס בלאמפה
נכון, בסוף יפסידולדעתי הם תופסים בלאמפה
חבל להם על הזמן בסופו של דבר גם הבג"צ יחייב אותם להתפשר ולקבל פיצוי מסויים בעבור הפקעת הקרקעות לא מדובר כאן בבעיה שזהה במהותה לבעיה בקו לירושלים אלא בשטח ישראל ולדעתי הסיכוי שלהם להצליח במאבק שלהם קלוש על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפרוייקט שהוכר כפרוייקט תשתית לאומית
ביגור המסילה נמצאת בתוך הישובנכון, בסוף יפסידו
רק רציתי להראות מה מעכב את הפרויקט החשוב הזה. נראה לי שהם יותר מנסים להסתמך על עניינים טכניים... ההוראה נתנה בידי המנהל הכללי של "הרכבות" ולא "המסילות"... נו באמת! אני חושב שהמצב במען הוא שלמסילה יש שם עיקול די גדול במסילה וכל המסילה מוזזת כדי ליישר אותה וזה ישב להם על שטח חקלאי שהם מעבדים עכשיו אבל אני מתאר לעצמי שהרכבת גם תמסור להם את השטח הישן של המסילה שפונה (וד"א נמצא יותר קרוב לקיבוץ) אז שיפסיקו להתלונן. בכל אופן, לפרויקט הזה חשיבות ממדרגה ראשונה ולא כדאי לעכב אותו. בקשר ליגור המצב שם קצת שונה. התלונה שלהם שם הוא שקו הרכבת המקורי שהוא גם התוואי המחודש קרוב מידי לקיבוץ. מצד אחד אני מסכים איתם כי הקו מאוד מאוד קרוב אליהם אבל מצד שני, הם ידעו את זה כבר לפני 100 שנה (ואני לא מגזים, 100 שנה באמת) ובכל זאת בחרו לבנות בתים קרוב לתוואי שתמיד ידעו שהוא שם. אני מתאר לעצמי שמה שמעצבן אותם זה שמדום לצומת העמקים(ג'למי) הסיטו את כל התוואי מערבה לכביש 70 מהתוואי המקורי בגלל התנגדות עזה של קריית טבעון וקריית חרושת אבל ביגור לא. יגור כל כך קרובה לכביש 70 שהזזת התוואי שם אינה פרקטית ותאלץ מערכת של גשרים להזיז את מסילה צפונה מהם ואז דרומה משם וזה לא מצדיק את הזזת התוואי מה גם שמדרום לצומת העמקים גרים הרבה יותר אנשים מאשר ביגור כך שהמסילה שם משפיעה על הרבה יותר תושבים. מה לעשות, יש מקומות בארץ שהרכבת עוברת קרוב לאזורים מיושבים וצריך לחיות עם זה ולמצוא פתרונות אחרים כיצד להתמודד עם ההשפעה של הרכבת באיזור מסויים.
לא רק ביגור.ביגור המסילה נמצאת בתוך הישוב
כדי לחזור על המסילה המקורית, צריך להרוס את המפעל שינו על התואי
הכל סגור וידועלא רק ביגור.
אם וכאשר ישקמו את רכבת העמק, לא נסגר איתה איך היא תעבור באלרעי. כמו כן, לא נראה לי, שהוא שתיכנס לעפולה כמו פעם. בדיעבד, אם היא הייתה קיימת עד היום, זה היה נוח להגיע איתה ל/מעפולה מפני שהיא היתה במרכז העיר.
הכל סגור וידוע.הכל סגור וידוע
הרכבת לא תעבור באלרועי, אלא לאורך כביש 70. היא לא תיכנס לעפולה, אלא תעקוף אותה מדרום. היא תעקוף גם את רמת דוד. לפני כמה שבועות מישהו פירסם מפה יפה של תוואי רכבת העמק העתידית.
תיקוןהכל סגור וידוע
הרכבת לא תעבור באלרועי, אלא לאורך כביש 70. היא לא תיכנס לעפולה, אלא תעקוף אותה מדרום. היא תעקוף גם את רמת דוד. לפני כמה שבועות מישהו פירסם מפה יפה של תוואי רכבת העמק העתידית.
איך הם בנו מפעל על אדמה לא שלהם?ביגור המסילה נמצאת בתוך הישוב
כדי לחזור על המסילה המקורית, צריך להרוס את המפעל שינו על התואי
מיקום תחנות וקווי רכבתנכון, בסוף יפסידו
רק רציתי להראות מה מעכב את הפרויקט החשוב הזה. נראה לי שהם יותר מנסים להסתמך על עניינים טכניים... ההוראה נתנה בידי המנהל הכללי של "הרכבות" ולא "המסילות"... נו באמת! אני חושב שהמצב במען הוא שלמסילה יש שם עיקול די גדול במסילה וכל המסילה מוזזת כדי ליישר אותה וזה ישב להם על שטח חקלאי שהם מעבדים עכשיו אבל אני מתאר לעצמי שהרכבת גם תמסור להם את השטח הישן של המסילה שפונה (וד"א נמצא יותר קרוב לקיבוץ) אז שיפסיקו להתלונן. בכל אופן, לפרויקט הזה חשיבות ממדרגה ראשונה ולא כדאי לעכב אותו. בקשר ליגור המצב שם קצת שונה. התלונה שלהם שם הוא שקו הרכבת המקורי שהוא גם התוואי המחודש קרוב מידי לקיבוץ. מצד אחד אני מסכים איתם כי הקו מאוד מאוד קרוב אליהם אבל מצד שני, הם ידעו את זה כבר לפני 100 שנה (ואני לא מגזים, 100 שנה באמת) ובכל זאת בחרו לבנות בתים קרוב לתוואי שתמיד ידעו שהוא שם. אני מתאר לעצמי שמה שמעצבן אותם זה שמדום לצומת העמקים(ג'למי) הסיטו את כל התוואי מערבה לכביש 70 מהתוואי המקורי בגלל התנגדות עזה של קריית טבעון וקריית חרושת אבל ביגור לא. יגור כל כך קרובה לכביש 70 שהזזת התוואי שם אינה פרקטית ותאלץ מערכת של גשרים להזיז את מסילה צפונה מהם ואז דרומה משם וזה לא מצדיק את הזזת התוואי מה גם שמדרום לצומת העמקים גרים הרבה יותר אנשים מאשר ביגור כך שהמסילה שם משפיעה על הרבה יותר תושבים. מה לעשות, יש מקומות בארץ שהרכבת עוברת קרוב לאזורים מיושבים וצריך לחיות עם זה ולמצוא פתרונות אחרים כיצד להתמודד עם ההשפעה של הרכבת באיזור מסויים.
צודקמיקום תחנות וקווי רכבת
אוי, אני זוכר את הימים שבהם אנשים היו מתלוננים דווקא על כך שתחנות הרכבת רחוקות מהישובים. רגע, בעצם גם היום זה כך, חוץ מאיפה שממש רוצים להקים קווי רכבת... (( ולמי שלא הבין - לא ניתן לבנות תחנות רכבת במקומות מושכים בלי לחברן לקווי רכבת מתאימים, ולא ניתן לשמור על זמני נסיעה מושכים עם קו הרכבת 'מזגזג' כל הדרך מטעמים של גיאוגרפיה (הקו הישן לירושלים), פוליטיקה (אולי הקו החדש לירושלים?) או השלטות לא חוקית על שטחים (קו העמק) ))
רכבות וקיבוצים..נכון, בסוף יפסידו
רק רציתי להראות מה מעכב את הפרויקט החשוב הזה. נראה לי שהם יותר מנסים להסתמך על עניינים טכניים... ההוראה נתנה בידי המנהל הכללי של "הרכבות" ולא "המסילות"... נו באמת! אני חושב שהמצב במען הוא שלמסילה יש שם עיקול די גדול במסילה וכל המסילה מוזזת כדי ליישר אותה וזה ישב להם על שטח חקלאי שהם מעבדים עכשיו אבל אני מתאר לעצמי שהרכבת גם תמסור להם את השטח הישן של המסילה שפונה (וד"א נמצא יותר קרוב לקיבוץ) אז שיפסיקו להתלונן. בכל אופן, לפרויקט הזה חשיבות ממדרגה ראשונה ולא כדאי לעכב אותו. בקשר ליגור המצב שם קצת שונה. התלונה שלהם שם הוא שקו הרכבת המקורי שהוא גם התוואי המחודש קרוב מידי לקיבוץ. מצד אחד אני מסכים איתם כי הקו מאוד מאוד קרוב אליהם אבל מצד שני, הם ידעו את זה כבר לפני 100 שנה (ואני לא מגזים, 100 שנה באמת) ובכל זאת בחרו לבנות בתים קרוב לתוואי שתמיד ידעו שהוא שם. אני מתאר לעצמי שמה שמעצבן אותם זה שמדום לצומת העמקים(ג'למי) הסיטו את כל התוואי מערבה לכביש 70 מהתוואי המקורי בגלל התנגדות עזה של קריית טבעון וקריית חרושת אבל ביגור לא. יגור כל כך קרובה לכביש 70 שהזזת התוואי שם אינה פרקטית ותאלץ מערכת של גשרים להזיז את מסילה צפונה מהם ואז דרומה משם וזה לא מצדיק את הזזת התוואי מה גם שמדרום לצומת העמקים גרים הרבה יותר אנשים מאשר ביגור כך שהמסילה שם משפיעה על הרבה יותר תושבים. מה לעשות, יש מקומות בארץ שהרכבת עוברת קרוב לאזורים מיושבים וצריך לחיות עם זה ולמצוא פתרונות אחרים כיצד להתמודד עם ההשפעה של הרכבת באיזור מסויים.
בקשות הישוביםרכבות וקיבוצים..
לא הולכים ביחד. קראתי ב- ynet שלצורך הנחת הקו עכו-כרמיאל תדרש הזזה של כביש עכו-כרמיאל בסמוך לקיבוץ אחיהוד, וזאת על מנת שהמסילה לא תעבור קרוב מידי לבתי הקיבוץ. יחד עם זאת, מתוכננת שם תחנה, לפי מה שקראתי.
קירבה לתחנת רכבתבקשות הישובים
שתהיה להם תחנת רכבת אבל לא מסילה קרוב מידי, מזכיר את הסיפור על "לבושה ולא לבושה" או "ללכת עם ולהרגיש בלי".
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.