מסיכת קלט לתאריך באקסס 2000

amosbatit

New member
מסיכת קלט לתאריך באקסס 2000

האם מישהו יכול לעזור לי?
נתקלתי בבעיה של הגדרות תאריך באקסס 2000 ( לא 97!) איך מגדירים שמסיכת הקלט לתאריך תהיה לפי הסדר הבא : DD/MM/YY , כלומר תחילה מזינים את היום , אח"כ את החודש ולבסוף את השנה. ניסיתי כל מיני דרכים ואקסס משנה כל פעם את מיקום היום והחודש כך שלפעמים החודש יופיע באמצע ולפעמים בהתחלה. זושא זה חשוב לי כי אני עובד על פרוייקט סיום וזה "תוקע" אותי. תודה מראש
 

noam01234

New member
מסכת קלט

המסכת קלט קשורה להגדרות אזוריות בלוח הבקרה, תשנה שם את צורת התאריך.
 
למעלה