מסיכת קלט לתאריך באקסס 2000
האם מישהו יכול לעזור לי?
נתקלתי בבעיה של הגדרות תאריך באקסס 2000 ( לא 97!) איך מגדירים שמסיכת הקלט לתאריך תהיה לפי הסדר הבא : DD/MM/YY , כלומר תחילה מזינים את היום , אח"כ את החודש ולבסוף את השנה. ניסיתי כל מיני דרכים ואקסס משנה כל פעם את מיקום היום והחודש כך שלפעמים החודש יופיע באמצע ולפעמים בהתחלה. זושא זה חשוב לי כי אני עובד על פרוייקט סיום וזה "תוקע" אותי. תודה מראש
האם מישהו יכול לעזור לי?